Jinak zajímavé je, jak redaktor kulantně popsal, jak to GM v Evropě grandiózně podělal.
Vůbec, když se člověk podívá na zkázu, kterou působí GM značkám, ktzerá vezme pod křídla, je s podivem, že tento koncern ještě existuje. Namátkou
Buick prodává přeznačkovaný Korejce. (mimo jiné)
Chevrolet totéž dělal v Evropě...
Oldsmobile a Pontiac jsou na pravdě boží.
Po Daewoo neštěkne pes.
Isuzu to tak tak přežilo.
SAAB mrtvej.
Opel(Vauxhall) doveden ke dnu a ztracen.
Cadillac vyráběl přeznačkovaný SAAB v Rusku s italskejma motorama...a měl s tím konkurovat BMW...
Sečteno je to děs!!!!!!
A pak vyleze ten blb Lutz a kafrá, že Tesla zkrachuje. To byla první chvíle, kdy jsem zapochyboval, že Tesla zkrachuje. Nikdo mě asi nebude podezřívat z fandovství Tesle...:) ale Bob Lutz, největší hrobař automobilek v dějinách, by měl držet pysk.
Chevrolet přeci v Evropě pořád je. Camaro a Corvette tady jdou ofiko koupit v EU specifikaci a s plnou zárukou. Pro ČR je ofiko dovozce pražský United Cars and Service v Přípotoční ;-)
Ok, pohled evropana je podle mého takový, že Corvette se pořizovala zejména pro svůj charakter/zvuk motoru/vizuál/jméno, ne pro závodění a to celé člověk dostal za relativně nízkou cenu. Americký supersport si vybavím jen jeden, vlastně dva, že by to byly kasovní trháky, to ne, ale je fakt, že to už je pár let.
Vpodstatě bych ti mohl odpovědět na vše jen stručně: Nissan GT-R
To s tou polohou motoru hadam nemyslis vazne? Apriori je putna kde ten motor je, pokial je tazisko medzi napravami a idealne rozlozenie je mozne aj s motorom za prednou napravou.
Pekelným micinkám by mělo dojít, že pozice motoru je pro ty, co milují spotrovní či závodní jízdu, spojená s mrtvou hmotou a té má být co nejméně a co nejlépe pozicované, což splňuje pozice motoru před zadní nápravou. Tady úřaduje fyzika a nikoli snobské pocity a dojmy.
O Lutze nejde, ten je a byl pouhým nástrojem penězožroutů mezi majiteli. On sám leccos přežvýkával hodně těžce a hodně dlouho, ale když pecunia non olet, že...
Nejsmutnější je osud Saabu. kdo za to může? Rodina Wallenbergů spřažená s US oligarchy a bankéři, kterým se pokles výnosů z produkce Saabu nezamlouval, proto drželi ceny vysoko nad již notně pokleslou hodnotou. Poslední Saaby bez vlivu GM se dnes přeplácejí jako super youngtimery s geny toho nejlepšího co ve Švédsku kdy autařského vymysleli a vyvinuli. GM byl nástroj likvidace konkurence par excellence, přesně podle vzoru US ekonomiky - hodnotné ukrást a zbytek poslat do kytek. Ke stěhování mottoru Vette před zadní nápravu pouze tolik, že není banální takovou pec uchladit. Na to jsem zvědav, jak to zvládnou.
1) Buick prodává přeznačkovaný Opely + vlastní modely (LaCrosse + Enclave)
2) Chevrolet jen přepelip loga na kotejských Daewoo
3) Saab byl jako Alfa - miliony fandů ojetin a veteránů a plakátových olizovačů ale nový auta nikdo nekupoval posledních 25 let >:D
4) Cadillac BLS už se dávno nedělá a v Rusku se toho pro tamní trhy vyrábělo a vyrábí víc. BTW Cadillaců se v Rusku prodá stejně jako Jeepů, prodeje sou velmi slušné
Takhle ne. Asi je to jen pohled evropana, ale Corvette s motorem za řidičem?? To snad ani nemá smysl. Aspoň že se současná generace povedla, má-li to být její labutí píseň.