Ekonomika
také řekne, jak postihla taxikáře, kteří blokovali magistrálu?
Mali ohlásený štrajk a na to mali právo. Nie?
v Praze je velmi rozšířená taxi mafie, mrkni někdy na hlavním nádraží
Klidně ať si štrajkujou třeba měsíc v kuse. Ale ať si neberou normální řidiče jako rukojmí zablokováním dopravy. To není štrajk, to je vydírání.
Stávku taxíkářů, ostatně jako jakoukoliv jinou řádnou stávku, si představuji tak, že jenom nebudou jezdit. Ale ne, že auty zablokují silnice. Auta ať nechají laskavě při stávce řádně zaparkovaná a zagarážovaná. Maximálně bych akceptoval obsazení všech těch jejich štaflů auty s tím, že nepojedou z důvodu stávky. Pokud to bude stávka oficiální a regulérní. Ale víc ani ň.
To už jenom chybí, aby zablokovali taxíkama vjezdy do všech nemocnic a hasičskejch zbrojnic.
No, ale nevím, jak to máte teď na Slovensku. 😉 :-!
Stávku taxíkářů, ostatně jako jakoukoliv jinou řádnou stávku, si představuji tak, že jenom nebudou jezdit. Ale ne, že auty zablokují silnice. Auta ať nechají laskavě při stávce řádně zaparkovaná a zagarážovaná. Maximálně bych akceptoval obsazení všech těch jejich štaflů auty s tím, že nepojedou z důvodu stávky. Pokud to bude stávka oficiální a regulérní. Ale víc ani ň.
To už jenom chybí, aby zablokovali taxíkama vjezdy do všech nemocnic a hasičskejch zbrojnic.
No, ale nevím, jak to máte teď na Slovensku. 😉 :-!
Pokud nekomu vadi, ze Praglu si nekteri taxikari reknou o 99Kc za km, tak naopka me to vubec nevadi, protoze je nevyuzivam.
Role mesta je v tomto pripade velmi jednoducha. Nastavit obecna pravidla, ktera budou platit nejaky ten rok beze zmen. Jinymi slovy, pravidla zjednodusit a priblizit novym zpusobum prepravy, protoze ty nove trendy jsou to, co lide chteji a odrazi se to ve zvysene popularite a vyuzivani.