Novinky
Hoši plácáte nesmysly. Ne že se to po válce tak nebralo. Prostě to byly válečné reparace za zničenou zemi. Jo a nebrali jen Rusové, kteří na to mimochodem měli největší právo.
hlavně koupil z Číny vyřazené linky za staré traktory New Holland a na čínské nákladáky a bouchá si to tam ted sám ve vlastních fabrikách. Jo a ty Mercedesy se tam fakt jeden as vyráběly....
V domácí produkci se tam dělají především licenční číny (i když nejsem si jistý, jak ta jejich domácí produkce probíhá...třeba jen přelepují znáčky).
Ok, nastuduju. Ale já si to takhle nějak pamatobal - prostě že podržel číslování.
Ale nehádám se,
Ale nehádám se,
Mas to pomotane, V1 neskonstroval von Braun, on ten V2, pricom ten nazov tomu dali nacisti ako Vergeltungswaffen odvetne zbrane a cislo bolo podla ich poradia, sam von Braun raketu V2 nazyval Agregat 4
JJ, já to tušil. 😄
Hustý je, jak si WvB držel to svý číslování. V1, V2 V3Tausenfüssler...až Saturn5.
>😒]
Hustý je, jak si WvB držel to svý číslování. V1, V2 V3Tausenfüssler...až Saturn5.
>😒]
Kur.va, zase jsem to pomotal, :😉 jasně rakety. :yes: V1, V2.
Edit: Tak se opravuju ....a amíci byli na Měsíci. >😒]
Edit: Tak se opravuju ....a amíci byli na Měsíci. >😒]
No atomovka byla na světě dřív nebo se akorát dokončovala. projekt Manhattan a ten pám byl Openheimmer.
Von Braun stál za raketama - vlastně za celým Apollem.
Ale věřím, žes to tak myslel.
Von Braun stál za raketama - vlastně za celým Apollem.
Ale věřím, žes to tak myslel.
Tak po tý válce se na to až tak nekoukalo. Vyhráli válku, tak to bylo jejich..... . Říkalo se tomu válečná kořist a bylo to považováno za regulérní způsob nabytí.
Nakonec spojenci Američané zase úplně stejně "rozebrali" Wernher von Brauna a v USA ho prakticky s celým jeho týmem smontovali...... a atomovka byla na světě. >😒]
Nakonec spojenci Američané zase úplně stejně "rozebrali" Wernher von Brauna a v USA ho prakticky s celým jeho týmem smontovali...... a atomovka byla na světě. >😒]
a poukázat na nesmysly od Bureše - prej obyčejnej Severokorejec na MB nedosáhne ...Neřeší to!
Prostě nesmí vlastnit auto.
V celé KLDR jsem neviděl benzínku.
Jinak v 80letech KLDR komunikovala se světem a hodně lidí třeba od nás tam v rámci socialistického bloku dělalo. Fabriky, elektrárny atd, Bylo to jinak, než dnes. Tedy co se týká té izolace.
Že si nakoupili auta a okopírovali je, to je slabota. Sověti po válce rozebrali celo fabriku Opel, naložili na vlaky a doma zase smontovali...a Moskvič byl na světě. >😒]
Prostě nesmí vlastnit auto.
V celé KLDR jsem neviděl benzínku.
Jinak v 80letech KLDR komunikovala se světem a hodně lidí třeba od nás tam v rámci socialistického bloku dělalo. Fabriky, elektrárny atd, Bylo to jinak, než dnes. Tedy co se týká té izolace.
Že si nakoupili auta a okopírovali je, to je slabota. Sověti po válce rozebrali celo fabriku Opel, naložili na vlaky a doma zase smontovali...a Moskvič byl na světě. >😒]
Rozhodně nechtěli 190ku kopírovat kvůli sankcím - v 80tých letech jich mohli mít kolik chtěli.
JImak Mercedesy jsou tam docela populární. Viděl jsem několik starších krásných, třeba 126ky. A i Audiny tam člověk docela vidí (teda v Pchyongyangu). Neviděl jsem v celé KLDR ani jedno jakékoliv BMW.
Lokální výrobci vyrábějí legálně či ilegálně kopie japonských a jihokorejských aut. Třeba jedna Pchynghwa je Sorento minulé generace. A potom je tam dost levných čínských aut. U vojáků je to od náklaďáků na dřevoplyn až po nový Pajera - strašnej rozptyl.
Ovšem soukromá osoba auto v KLDR vlastnit prakticky nesmí a mimo Pchyongyang je aut fakt méně. Na dálnici chodci, i se zvířaty. A auta v protisměru nejsou nic zvláštního. Provoz nula nula nic.