skoda Oplika v naruci Francuza/Cinana?/....mal som obavu a zacina sa mi to potvrdzovat novými modelmi s cudesmymi Peugeot prevodovkami.....p.s.Astra je asi posledny naozaj Opel...skoda >:D:-(
A fakt, že v Opli "uvažujú" o Astre GSi potvrdzuje moje obavy, že na ostrý model OPC môžeme zabudnúť. Škoda, v minulej generácii bola Astra OPC jedným z najvýkonnejších hothečov a hoci nejazdila najlepšie, za dané prachy to bola výborná kúpa. Ale zjavne silné benzíny v PSA neletia (308 GTi budiž jedinou výnimkou).
No keď si človek predstaví, že ešte začiatkom milénia malo PSA v ponuke benzínovú V6 3.0 a teraz majú v benzíne maximálne fúkanú 1.6ku (ak nepočítame oplácky dvojliter), to to dopracovali 8-s
Koukám tady každý zatracuje PSA, ale jaký TOP motor měl například Opel za posledních pár let? Motory od Fiatu a Isuzu? Fiat nikdo nezmiňuje, ale některé modely Oplu jsou technicky s Fiatem jedna kopa, a to je cajk?. 1.7cdti propálené písty po 60tkm? Převodovky M32 co kolabujou po 150tkm? 1.4 turbo co vydrží 60tkm? Vím každá automobilka má svoje, ale co si budem povídat, pokud budou packy a ovladače to poslední, sem radši že Opel žije než aby ho zrušili death line. No a pokud vím tak vznětové motory v základu požívá od PSA i Ford.
Byl jsem majitelem s " Top motorem" od PSA. Něž jsem se toho raději zbavil po 3 letech v 75000 tkm. Tak prasklá expanzní nádoba, teplotní čidlo, skvrny na světlometech. Po záruce prasklé těsnění pod hlavou, zase teplotní čidlo, špatné spojkový válec, termostat a začali se ozývat čepy.
Znechucením z předchozího auta jsem si koupil staršího opela. Míň starostí jak s vy...je...banym peugeot. A už má skoro 300tkm. Bude mě čekat kompletní podvozek (čepy po 150tkm, 1. měnění tlumičů a 2. spojka po 150tkm), výměna rozvodu a nová světla.
Jsem neštastnem, že ***vyrobce koupil tuto značku.
pri opli o nic neprides... nemaju nic nove moc... a nova insignia aj tak nic moc.... fotky bomba ale v reale je to nudnejsia rozplacnuta knedla ako nejake to bezne superbecko ....
Nechce se mi pomalu ani verit, ze Audi A6 neukazou jinak nez jako finalni verzi. Takove ticho po pesine u tak ocekavaneho modelu tak kratce pred jeho oficialnim predstavenim. Aspon mne prijde, ze k (chtenemu) uvolnovani, treba jen kusych informaci o A6, ktere by mely nalakat, nebo informovat verejnost, moc nedochazelo, aspon na to jak se aspon v mych ocich jevi A6 jako zasadni. Nemecke trio v novych generacich kompletne conevidet v obehu:) Nemuselo by jit pritom o nejak progresivni kampan, jen by mi proste prislo nezvykle, kdyby v tomhle zustal za ocekacanim obecne produkt, kterej by si, treba vzhledem ke svym kvalitam a ke svemu ocekavani, zaslouzil neujit sve pozornosti. Ale u aut to asi chodi jinak. A na MB A se taky tesim:)
nejaky ten piatok autosalony uz proste netiahnu.... casy ked automobilove novinky si ludia pozreli jedine na autosalonoch su davno fuc.. lenze dnes je najnovsich aut cela pr.del uz vsade na ociach mimo autosalonov ( a to ani nespominam internet ) takze da sa ocakavat ze za par rokov budu autosalony uz len prezitok.. asi ako kina ... gramofony... a pod... navyse v tychto "uzasnych" casoch biznisu a penazi ake tu dnes mame je vystavovanie aut pre automobilky uz len dalsie zbytocne minanie prachov a casu ( smutne ale je to tak .... prachy nepustia )... takze ked si to tak zratame jedno s druhym ... vela casu autosalonom uz fakt neostava