Velké vozy značky Citroën měly vždycky své zvláštní kouzlo, ale postupně se začaly vytrácet. Nyní ale svítá naděje, že se velkého nástupce opět dočkáme. Jak by mohl vypadat a kdy jej očekávat?
Zrovna včera jsem nad C5 uvažoval, že už přesluhuje hodně dlouho. Pokud dle článku bude nad C5, náhrada C5 jako klasické střední třídy nebude? A pokud se tedy model bude prodávat i v Číně, chudá Evropa zvyklá jen na trpaslíky opět ostrouhá?
a dobrovolně vyklízejí pozice. Aby byla automobilka brána vážně tak by rozhodně ve střední třídě zástupe mít měla. A co udělá Citroen - nechá C5 morálně zastarat, protože co si budem povídat, i na solidně udělané auto je 9 let ve výrobě prostě moc. Následně nechá trh dva roky bez nástupce a pak se bude pracně drát zpátky.
Vím že trh SUV je pro automobilky lákavý - vykazuje růst a umožňuje prodat pár kilo plechu navíc s přirážkou 100 tis.(např.) navíc, ale stejně pořád cítím že střední třída je potřeba - už proto aby se automobilka dostala do flotil.
Insignia nebo 508 jsou také "nad" předchůdci ze střední, mají zastupovat i model vyšší střední. Nečekal bych tedy něco extrémního. Pochopitelně záleží, jak bude EU důležitý trh.