Ekonomika
Ve strategii 2018 se psalo, ze v roce 2018 proda Skodovka minimalne 1 500 000 vozu....neco mi rika, ze po neustalem zdrazovani a ruseni modelu (viz Roomster) to letos nevyjde 😉
no a tento rok uz naplno pofrci karoq a kodiaq takze da sa opat cakat rastuci trend vo svete aj nadalej.... takze opat gratulacia :yes:
kajaq a kokodaq to ještě zvednou jj :-! a marže jsou zde dle odhadů vyšší :yes: Skoda goooo 😄
...pokud by v Cígu byl diesel!
Dnes mě překvapil článek na jednom zpravodajském webu, ve kterém se píše, jaká nová auta si kupují u nás zákazníci do soukromých rukou. Škodovka se pro mě překvapivě nevlezla do první desítky! Zde je pořadí 10-ti nejprodávanějších značek soukromým zákazníkům v minulém roce😒br />
1. Suzuki
2. Mitsubishi
3. Honda
4. Mazda
5. Dacia
6. Toyota
7. Citroen
8. Hyundai
9. Opel
10. Kia
Takže Škoda Octavia combi zůstává pouze vlhkým snem českých rodin…
1. Suzuki
2. Mitsubishi
3. Honda
4. Mazda
5. Dacia
6. Toyota
7. Citroen
8. Hyundai
9. Opel
10. Kia
Takže Škoda Octavia combi zůstává pouze vlhkým snem českých rodin…
Jo, to je super... akorát je to žebříček podle toho, kolik procent má daná značka soukromých rezervací. V absolutních číslech je Škodovka samozřejmě první 😉 . Ale že na to skočí i někdo tady, to jsem nečekal...
I ta procenta mají vypovídající hodnotu. Jistě, že v absolutních číslech bude největší ten, kdo prodá na trhu nejvíce, tím spíše, pokud má třicetiprocentní podíl. Jenže ta soukromá popularita se jen z absolutna moc dobře neodhaduje.
No dobře, ale pak ti může nastat nějaký absurd, že se tu prodá jedno Bugatti soukromě... a napíšeš článek s nadpisem, že "soukromníci si u nás kupují nejvíce Bugatti"? To je přeci blbost.
Procenta vypovídají o té konkrétní značce, pokud má třeba Suzuki hodně, tak to nějak popisuje jeho pozici na trhu. Pokud tím chceš ale nějak známkovat úspěšnost u soukromých kupců, tak teda když už, tak má smysl žebříček podle prodejů soukromníkům, ale v kusech a ne v procentech.
Konkrétní nadpis článku zní "Která nová auta kupují soukromé osoby? Úplně jiná než ve firmách. Škoda Auto není ani v top 10" - to je podle mě úplně mimo.
Procenta vypovídají o té konkrétní značce, pokud má třeba Suzuki hodně, tak to nějak popisuje jeho pozici na trhu. Pokud tím chceš ale nějak známkovat úspěšnost u soukromých kupců, tak teda když už, tak má smysl žebříček podle prodejů soukromníkům, ale v kusech a ne v procentech.
Konkrétní nadpis článku zní "Která nová auta kupují soukromé osoby? Úplně jiná než ve firmách. Škoda Auto není ani v top 10" - to je podle mě úplně mimo.
Máš pravdu, špatně jsem to napsal. Je vidět, že je pátek a můj mozek je už unavený, ještě že za chvíli končím a bude víkend...
+2.3% při růstu trhu 4.6%.