A jak se asi řeší osvětlení návěsu, logicky taky pokaždé nepředěláváš světla z návěsu na "nový" návěs, prostě by senzory byly na všech návěsech, který kamion používá, to by byla hrozná darda..., vzhledem k ostatním nákladům a výrazně sníženému riziku naprosto zanedbatelný náklad. Nehledě na to, že jsem psal i o autobusech apod. a náklaďáky taky nejsou jen kamiony s návěsem.
"O tom ze pomaly pred kazdym cuvanim by si ich musel ist ocistit ani nehovorim"???
Tak to je pěkná blbost, kolik si toho s parkovacími senzory najezdil?
A v extrémnějších (např. zimních) podmínkách si musíš očistiti i RZ, takže v tom taky žádný zásadní problém nevidím.
Tady je rozhodně lepší hledat způsoby jak to udělat, než důvody, proč proto nedělat nic.
Smerom dopredu vyuzivaju najnovsie trucky radar od tempomatu, ten je samozrejme za priplatok. Senzory som este na kamione nevidel. A dozadu tie senzory das kam? Na tahac? Tam ti posluzia max.vtedy ked prepriahas alebo nemas naves. Na naves? Ked tahas furt jeden a ten isty tak budiz ale ked ich menis casto museli by ich mat rovnake vsetky. O tom ze pomaly pred kazdym cuvanim by si ich musel ist ocistit ani nehovorim. Na skrinovych navesoch zvyknu mat niektori hore kameru. Na plachtaku by musela byt niekde dole a v jednom kuse by bola spinava takze si na tom rovnako ako so senzormi. :-)
Baba je úplně blbá..., ale stejně nechápu, proč už dávno nemají nové kamiony/náklaďáky/autobusy... povinné park. senzory (vzadu/vpředu), při ceně nového kamionu je to naprosto směšná položka, přitom riziko je pro ostatní účastníky logicky mnohem vyšší, než u běžných osobáků, kde už je to velmi rozšířené.
To v ziadnom pripade nerozporujem. Ale druha vec je ze ak by sa tej babe nieco stalo bude vinny vodic. V zakone sa jasne pise ze sa ma vodic presvedcit ze nikoho neobmedzi ci neohrozi. A viem o com hovorim. Mam podobnu skusenost. Do typka so sluchatkami na usiach som len trosku drcol a ani nespadol. :-)