Sdílení součástek mezi automobily je staré téměř jako samotný automobil a vlastně se jen stále více rozšiřuje, ale i přesto zaujme výběr dílů, které má společné elektromobil Tesla se zástupci jiných značek.
Ionity je me zname, jenze zatim se to ma tak, ze maj postaveny 3 stanoviste s 4 stojany a jen jedno z nich ma 150kW nabijecky, ale kdo vi kdy tohle nakonec bude
Tesla má také slušný poměr kapacity a hmotnosti. To je pro mne zajímavý parametr. Ne jen samotná kapacita. Pokud bude dojezd rozumný (a v něm jsem trochu flexibilní) a zároveň hmotnost bude dobrá, tak získají mou pozornost. Rychlonabíječky pravděpodobně budou, ale o to mi moc nejde. Pokud bych do toho šel, nevyžadoval bych od něj nutně cestování po Evropě. Mnohem víc ocením krásný interiér a jízdní vlastnosti, aby s tím byla zábava trochu blbnout.
Já si timhle nejsem moc jistej... Ono totiž nejde rozeznat pohledem páčky BR213 v aktuálnim Ečku a Sku od W222 který jsou asi myšlený v tomhle článku jakožto prvek ze starýho Cčka. Vim určitě, že je dělá naše filiálka v Mexiku ale která z platforem to je si jistej nejsem.
No a že všechno novější je automaticky lepší než předchozí model.... S nostalgií vzpomínáme na platformy jako PQ35 oproti těm dnešním šizenkám :-(
Tesle prozatim staci 3 veci, dobre PR, sit Superchargeru a vetsi baterka nez konkurence, diky tomu se model S a X s cenovkou o hodne vejs nez konkurence prodava celkem solidne
jiz se snazej jiz se snazej, u Porsche kuchti konkurenta a u Audi kuti konkurenta a jiz prej pristi rok dorazi v plne parade :-! otazkou je ale spis kdy se uracej poradne zamakat na siti rychlonabijecek, protoze to bude pocitam nejvetsi trunf Tesly, jinak je to jen o vetsi baterce nez ostatni, a to neni zas takovej problem do tech aut dat
nektere dily interieru meli Audi A6 C5/4B schodne s Bentley Arnage, v koncernu se toho asi zdili sakra hodne i na viditelnych mistech, nic vyjimecneho, a neni ani vyjimkou po par letech oprasit formy na nejaky dil do noveho modelu nekde v koncernu
Hammun....
no zial aj v high end world sa najde vela uspavacov hadov a kuzelnikov >:D
ale je to super hobby, tak ako aj dobre hodinove strojceky ( neodkaz ) alebo pekne fotopristroje ( neodkaz 2) :-!
Když tankuje z parkovacího místa nabíjenýho ze solárních elektráren na okolnim pozemku = je to sakra ekologický. Ale pokud si nějakym elektroautem jel = je to i fakt zajímavej pocit z nárůstu rychlosti a ticha. Různý srovnávačky jak správně zmiňuješ velkýho luxusního těžkýho sedanu vs různý supersporty = určitě znáš :-)
Prostě se dělíme na progresivní a zpátečníky = máš pravdu že já, moje teta neteta, kolegové [odkaz] atd. = patříme do tý první skupiny
Ta druhá u nás teď při volbách těsně zvítězila ale trend je mírně zlepšující se [odkaz] a budoucí perspektiva vypadá nadějně [odkaz] >:-[]
Jasně že nezmiňují = to sou normální elektroauta. Šílenství proti něčemu výrazně jinýmu = v tomhle případě Tesle = je něco úplně jinýho = s autama skoro nesouvisejícího ;-)
Naopak , Tesla tu je pořád dokola a prezentována jako ekologické auto. Dvoutunové auto pro bohaté lidi, kteří mají většinou pár dalších aut a kupují je z rozmaru a módy. Malé auta vhodnější do města jako Leaf a Zoe tady moc nezmiňují.
O to je to větší síla = starej model kterej bude brzy nahrazenej daleko rychlejšim [odkaz] a i tak je nejrychlejší = a to u VW zkoušeli fakt všechno [odkaz] :-)
Inteligence je tu eště daleko dýl = a podívej se.. >:-[]
PS: Vím ;-)
Radši si vsaď [odkaz] a vyhraj = výrazně větší šance než v Sazce :-)
nebylo dost dobrý, montuje se teď do Tesly.
Tak nějak mi to do sebe zapadá.
Prémiovka s dílama ze skladu a ze starýho Fusiona (nutno dodat, že ne z tý evropský lowcost krabičky, ale z mondea pro USA - aby fostek byl spravedlivý)
>:-[]