Zatímco kabina vozidla je zásluhou vícenásobného těsnění pronikání vody a vlhkosti zpravidla ušetřena, v jiných částech automobilu se může vyskytoval v množství, které je až neuvěřitelné.
můžu přidat vlastní zkušenost. Před pár lety jsem měl mazdu 6 GG. Jednu zimu mi vzadu pořád něco šplouchalo. Chvíli jsem tomu nepřikládal pozorost, ale když jsem pak začal cítit neuvěřitelné vlhko v interiéru, začal jsem hledat. Pravé zadní dveře byly až po dolní okraj skla byly plné vody. Dveře měly tak o 7 kg navíc jako pancéřované. Stačilo protáhnout dva dolní plastové otvory pro odtok vody a bylo po problému. Pozoruhodné bylo, že všechny el. zámky a servo pro stahování okna byly pod vodu, ale vše fungovalo bez problémů. :-)
Zadržovani vody ve dveřich se tyka vicero koncenovych modelu a ja to naštěsti u golfa nemusel řešit, ale třeba otce u ibizy to postihlo a vim, že to řešili i majitele leona jak předchoziho tak součastneho. A bohatě stačil hustějši dešť.