Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
gil54
To je základní disciplína, kterou když někdo brilantně neovládá, nemá pro něj cenu ani do politiky lézt. 😉
A dál ?
Druhé kolo - fak off........ Vždyť jste slíbil..... To ale byla jiná vláda...... Ale vy jste byl premiér a teď jste taky......ale vláda byla jiná. A částka také nesouhlasí. :-! A majú fšeci na tom parkovisku EET?
A dál ?
Druhé kolo - fak off........ Vždyť jste slíbil..... To ale byla jiná vláda...... Ale vy jste byl premiér a teď jste taky......ale vláda byla jiná. A částka také nesouhlasí. :-! A majú fšeci na tom parkovisku EET?
JDM
Je tezce zastarala a nefektivni a mela by se prizpusobit dobe a pozadavkum zakazniku takze ja bych zrusil zastarale podminky taxikaru ... To by byla sranda...
Pallermo
No nevim kdo z Vas poslouchal slova pana ministra, ale co navrhuje je, ze povoli zmenu u taxiku a uberu, ze se muzou pouzivat aplikace jako do ted, ale ze na to budou urcite podminky co se tyka licenci, jinak cenu hodnotil tak, ze bude smluvni, tedy ze nejaky uber nebo taxik da cenu ze odveze z centra na letiste za tolik a tolik a ne ze za kilometr atd... 😄 ze tak nebudou muset vyuzivat taxametr, ale smluvenou dohodu na zaklade tech aplikaci a jejich smluvnich podminek 😄 dale rikal, ze to musi projit schvalenim atd...takze nejdrive platit tak za 3-4 roky 😄 no to bude jeste protestu si myslim za ty roky 😄
No to bude právě zajímavý. To že se jezdí podle cen předem a nebo přes aplikaci je běžné už dnes, taxametr je tam jen pro formalitu, takže na tom se pro klasický taxíky nic nezmění ale naopak to značně pomůže ilegálům. Takže důležitější budou ty další formální požadavky - na licence řidičů a status a označování aut.
spaleny6
Hazardním průmyslu byla léta podobná situace. V rámci legislativních zásahů vznikl nelegální byznys a tzv. kvízomaty. Legální provozovatele stát výrazně danil, měl pro ně mnoho podmínek, pokut a omezení. Nelegální hazard nechal bujet. Legální provozovatelé asi 7 let upozorňovali že mají vedle aebe hernu která neplatí daně, nikoho to nezajímalo. Vše to vyvrcholilo novelou z dílny Ano, která legální herny v podstatě zakázala. Dopadnou taxikáři podobně?
Narovnání podmínek? Určitě, omezte zbytečnou byrokracii a zastaralá, zcela nefunkční pravidla pro taxislužbu, aby se uvolnil trh. Ovšem ťokoti z ANO radši vymýšlí, jak zredukovat Uber.
to trefil uplne presne
prvni co bych udelal, tak bych taxikarum zrusil vyhrazeny pruhy, ktery maj spolecne s MHD
Půlce taxikářů bych sebral v Praze licenci, prostě jich je moc, bloumaj a nejezděj. Jestli někdo může X hodin denně prostát u auta, nezaslouží si mít licenci.
Jinak myslím že těm 10% stávkařů je pohled veřejnosti celkem jedno a uberu a dalším nikoho nepřihráli, jejich potenciální klientela je jinde.
Zajímavé bude to narovnání podmínek, resp. požadavků na řidiče a auto.