Novinky
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
najdite si ine forum, lebo vasim tapetovanim a riesenim osobnych problemov otravujete ostatnym uzivatelom zivot.
Je videt, ze jsi v novem F500 nesedel jeste, a nemyslim v zadu >😁 nebo mas rozmery basketbaloveho hrace, a pote souhlasim.
už klid, dostal jsem odpověď redakce😒br />
"507 byl odstaven, nicméně Vaše počínání (Vás a ostatních členů "klubu") v posledních dnech (neustálé tapetování) Vám může přivodit podobné opatření. To, že se názorově jednotlivci nebo skupiny neshodnou a jednu stranu shledám nežádoucí ještě neznamená, že nebudu stejně kriticky nahlížet i na druhou stranu - prosím tedy o rozumné užívání diskusního prostoru."
Ano auto.cz je najlepsi server. Ale (hlavne registrovani) diskutujuci su na mimoriadne nizkej urovni. A myslim aj takych ako su Alessio alebo Da b0mb a to som este nezmienil GTI. Spicku si drzi Klaudius. :-! V podstate tu nema velky zmysel prispievat. Napisem prispevok a hned ho skritizuju. Potom napise takmer rovnaky clanok niekto iny a tito isty ludia prispevok pochvalia. Z toho je jasne ze sem prispievat je takmer uplne zbytocne. :no: Hlavne ak vam potom poslu mail aby ste podstatne znizili prispievanie akoby tu bola uroven diskusie na nejakej vysokej urovni...
Píšeš že Fiat 500 navazuje jenom designem a Mini má techniku BMW. Jenže tím nenavazuje, původní Mini mělo motory 0,8 až 1,3 litru karburátor, vše Leyland, Rover apod. Nový model navazuje jen jednotlivými detaily designu.
Dokážeš si představit že by z MINI vystoupil skutečnej chla typu např. Indiana Jones? Vždyť by to bylo k smíchu stejně jako Fiat 500.
už jen samotný fakt, že přemýšlíš nad tím zda-li to píšu nebo kopíruju jasně dokazuje, že mezi ušima máš černou díru
Zkus zavolat na telefon z toho odkazu co jsem semka dával. Je to linka kde podávají bezplatně odpovědi na ty nejzásadnější otázky.
a vieš ty, že mi je to úplne putna? nehlasoval som ani za jedno z nich... len mi konečne prezraď v čom je Scirocco čistý športiak
a vieš ty, že mi je to úplne putna? nehlasoval som ani za jedno z nich... len mi konečne prezraď v čom je Scirocco čistý športiak
Už půl hodiny tady čekám na tramvaj. Nejdřív přijela šestka, pak zase šestka, tak si říkám, kde je dvacet dvojka. A dvacet dvojka nikde. Mezitím přijela další šestka. Tak si zase říkám, co se to stalo blbě, koukám kolem, koukám do jízdního řádu, mezitím přijela zase další šestka…
angličtina má pár pekných zásad výslovnosti, napríklad že "c" sa číta ako "k" a "e" na konci väčšiny slov sa nevyslovuje... chýbal som ti, mojko?
Bezkonkurenčne najväčší si ty, Matelko. Tu ti odpovedal takmer každý. Charizma proste rozhodla v prospech iného koníka. To že si mentálne nevyvinutý, nie je problémom ostatných. Na tvoju škodu sa to nezmení ani po ďalších 600 príspevkoch.
Panove s kym si to tu pisete? Vypada to jako samomluva...Jooo to bude asi tim hate-listem, ze "nektere" uzivatele nevidim >😁
Máš😒br />
- 500 - máš hodně stylu
- Mini - máš méně stylu
- MiTo? ještě méně stylu
- Fox? jsi společenská mrtvola
výsledek ankety
- Mini - máš méně stylu
- MiTo? ještě méně stylu
- Fox? jsi společenská mrtvola
výsledek ankety
Prečo prosíš? Však prémiový podvozok majú aj škodovky. Špičkové škodovky. Tak prečo si ľudia kupujú aj iné autá? Prečo?
S tebou si nerozumie nikto a reči o dospelosti začali až keď si sa tu objavil. Je snáď jasné, PREČO...
Mi je úplně jedno kolik má Mariánek let. Mi je úplně jedno jestli zde píše nebo ne. V tvém seznamu je plno lidí, které si od tamať můžeš vyškrtnout. Přečti si ještě jednou co sem psal o těch co publikují! A u některých se podívej co mají v rohu své fotografie . Ano, uvidíš správně mají tam znak našeho antiMatel klubu. Já tady chodím dýl než ty si bez plenek benjamínku.
JE NÁM ÚPLNĚ JEDNO MILÝ MATELKO CO SI MYSLÍŠ, CO PÍŠEŠ, CO VÍŠ. JSI OSTUDA, SVRAB TOHOTO WEBU. VŠICHNI AŽ NA PÁR JEDINCŮ TĚ MAJÍ PLNÉ ZUBY A JSI JIM K SMÍCHU. JEDINÝ KOMU NEVADÍŠ A MÁ TĚ RÁD JSI GTI. S KÝMKOLIV JINÝM PROMLUVÍŠ SI O TOBĚ MYSLÍ JEN TO NEJHORŠÍ. ANO S KÝMKOLIV. VČETNĚ LIDÍ CO PRO AUTO.CZ PUBLIKUJÍ. ŠANCÍ JSI OD NÁS DOSTAL VÍCE NEŽ DOST.
S POZDRAVEM TVŮJ T613 - POVĚŘENÝ KLUBEM ZODPOVÍDAT NA TVÉ OTÁZKY
P.S.: NEPIŠ da_b0mbovi DALŠÍ SZ, OBTĚŽUJE HO TO.
S POZDRAVEM TVŮJ T613 - POVĚŘENÝ KLUBEM ZODPOVÍDAT NA TVÉ OTÁZKY
P.S.: NEPIŠ da_b0mbovi DALŠÍ SZ, OBTĚŽUJE HO TO.
JE NÁM ÚPLNĚ JEDNO MILÝ MATELKO CO SI MYSLÍŠ, CO PÍŠEŠ, CO VÍŠ. JSI OSTUDA, SVRAB TOHOTO WEBU. VŠICHNI AŽ NA PÁR JEDINCŮ TĚ MAJÍ PLNÉ ZUBY A JSI JIM K SMÍCHU. JEDINÝ KOMU NEVADÍŠ A MÁ TĚ RÁD JSI GTI. S KÝMKOLIV JINÝM PROMLUVÍŠ SI O TOBĚ MYSLÍ JEN TO NEJHORŠÍ. ANO S KÝMKOLIV. VČETNĚ LIDÍ CO PRO AUTO.CZ PUBLIKUJÍ. ŠANCÍ JSI OD NÁS DOSTAL VÍCE NEŽ DOST.
S POZDRAVEM TVŮJ T613 - POVĚŘENÝ KLUBEM ZODPOVÍDAT NA TVÉ OTÁZKY
P.S.: NEPIŠ da_b0mbovi DALŠÍ SZ, OBTĚŽUJE HO TO.
S POZDRAVEM TVŮJ T613 - POVĚŘENÝ KLUBEM ZODPOVÍDAT NA TVÉ OTÁZKY
P.S.: NEPIŠ da_b0mbovi DALŠÍ SZ, OBTĚŽUJE HO TO.
v tom, že ľudia evidentne nepovažujú mini cooper za dostatočne štýlový. Možno ho považujú za rovnaký retro-gýč ako ja. Možno len F500 je príliš čerstvá na to, aby si o nej mysleli to isté.
No vieš - butikové auto, to je tvoj názor a nikto ti ho neberie. Väčšina ľudí si ho však predstavuje skôr ako najvhodnejšie auto (v tejto triede) na jazdenie po pobreží, po krásnych starodávnych centrách miest - presne ako to tu napísal T613. Osobne pokladám všetky tieto retro autíčka tak trochu za retro-gýč a je mi jedno, či ľudia považujú za štýlovejšie mini, f500, alebo chrobáka.
V tom Matelko, že pre absolutnú väčšinu pôsobí najštýlovejšie. Nikomu to však nebráni mať vlastný názor. Ty si tiež najotravnejší človek na diskusiach - nie pre každého, len pre väčšinu.
A ja sa pítam prečo? Prečo mám pri mojom visokom IQ a ešte viššom veku toľko nejasností? Prečo ma byjú spolužiaci, keď ich poučujem o premiantoch triedy? Prečo ma všetci považujú za otravného keď som naopak tak zaujímaví! Prečo som nazbieral toľko banov, keď som oveľa múdrejší než vi ostatný. Prečo moja prémiová múdrosť naráža na diletantkých low-endových diskutérov? Každí deň výťazím nad nevedomosťou okrem iného aj kladením múdrich otázok a vy to robte tiež!
[odkaz]
[odkaz]
Melodie fantastická, rytmus nápaditý, harmonie úžasná. Jen ten refrén mi přijde trošku slabší >😁 >😁
>😁 >😁 Místní debílek, s obrovskou mezerou mezi krkem a vlasama si tady hází smjalíky s Übermainstreamem. Jeden ani neví, že nový Mini navazuje na, hmmm....starý Mini. >😁 >😁 :yes: :yes: :yes:
Už jsem ti psal že jsem hlasoval pro Fiat 500 protože podle mě je nejlepší odpovědí na otázku. Nic víc a nic míň.
Mám taký dojem, že o 22 hod má Matelko večierku, no škoda, my, čo musíme pracovať, nemáme vždy čas sa s ním zabávať do 22 hod. >😁 >😁 >😁
Tak táto veta od Teba znie, ako keď trpaslík povie obrovi, " si fakt ešte malý". Matelko, Matelko, už sme tu viacerí dúfali, že Ťa redakcia umravnila, ale mám taký dojem, že Ťa len poslali na školenie, lebo "Blbec na večeru" potreboval dobiť baterky. >😁 >😁 >😁
Matelko , v tomto jednom príspevku máš 4 " čechizmy" a jednu slohovú hrubicu, tak vylož karty a povedz, čo si vlastne za hybrid. Český terminátor s nepodareným slovenským softwarom?
Matelko, veď ty ani nevieš, o čom hovoríš. A čo, translator nedokáže preložiť "hele" a "šmoula"? Nepoznám Slováka, ktorý by používal takéto "čechizmy". Ale dnes nemám na Teba náladu, mám iné starosti, ako deptať jedno nevychované nedôchodča. Tak možno nabudúce " sopľoško"
Protože dostáváte reklamu podle přístupů rozhodl sem se Vás podpořit a budu psát podle našeho guru jehož tak milujete a tak tolerujete. Budu psát tupě a stále dokola jedno a to samé. Ne nebojte se urážet ostatní nebudu. Kéž by se připojili i ostatní a zlepšili ekonomiku tohoto jinak skvělého webu :yes:
styl nejde popsat buď je nebo ne. Momentálně má pětikilo víc stylu než Mini. Je menší, opticky hravější. milují ho ženy i muži. Mladí i staří. Proto je stylovější
Tak až dva dni trvalo, kým sa nám náš najobľúbenejší diskutér vrátil, nemám síl to čítať, možno keby tak v strome. Poprosil by som ctenú redakciu, nemohla by rozšíriť kapacitu "v strome" aspoň na Tisíc príspevkov. Neviem, či aj to bude stačiť na Matelka. >😁 >😁 >😁
i dítěti je třeba nastavit mantinely. Já si ho do hate dávat nebudu. Jeho ***smus mě dokáže i rozesmát. Ale tolerovat urážení a opakování neustále stejných otázek? Tak to tedy ne
Deti sú proste deti. Množstvo nepochopiteľných vecí vyprodukuje ešte väčšie množstvo naivných otázok. A zvlášť u tých s neštandartným počtom koliesok 😉
víš že bych byl radši? za poslední dva dny to tady sice vřelo, ale bavilo se o AUTECH dnešek to bylo o větě: V čom je Fiat 500 štýlovejší od MINI COOPER? Na to se může zeptat jen i.diot. Prostě je. Je mladší a je momentálně víc v kurzu. Navíc Charlize Theron (v Loupeži po italsku) to víc sluší ve starém než novém mini. A já se ptám prečo prečo prečo prečo prečo prečo ?
treba to brať z tej lepšej stránky... ak by dnes slniečko nepripekalo, možno tu ani nie je ďalšia diskusia 400+ plná excelentne-prémiovo-špičkových avatarov 😄
huž se těší až se zase jednou probudí admin a bude tady plkat o nutnosti kultivace diskuze. Už se moooc těším
však proto to dělám! čím víc nás bude tím bude mít admin větší obálku. Teď mě napadlo není 507 někdo z redakce? Třeba s funkcí nosiče plivátka?
a ty si mi ešte stále neodpovedal na moje otázky😒br />
"Passat CC, subprémia, len mu k tomu chýba to logo" -aké logo chýba subrémii?, alebo teda: aké logo by mala mať subprémia-;
"Touareg, prémiová liga" -v com je Touareg prémiový?-
"Scirocco, cistý športiak" -ktorými chrakteristikami je Šíro cistý športiak-
"Touareg, prémiová liga" -v com je Touareg prémiový?-
"Scirocco, cistý športiak" -ktorými chrakteristikami je Šíro cistý športiak-
Protože dostáváte reklamu podle přístupů rozhodl sem se Vás podpořit a budu psát podle našeho guru jehož tak milujete a tak tolerujete. Budu psát tupě a stále dokola jedno a to samé. Ne nebojte se urážet ostatní nebudu. Kéž by se připojili i ostatní a zlepšili ekonomiku tohoto jinak skvělého webu :yes😒br />
Ptám se tedy prečo?
Ptám se tedy prečo?
každé auto je pro holky i pro kluky. Auta se dělají jako UNISEX.
Výsledky ankety umíš číst správně
argument nad argument je tvá interpretace cizích argumentů.
jinak díky za objevení faktu, že nebyl WEHRMACHT, ale byl WELTMACHT!
Výsledky ankety umíš číst správně
argument nad argument je tvá interpretace cizích argumentů.
jinak díky za objevení faktu, že nebyl WEHRMACHT, ale byl WELTMACHT!
Už se na toho debílka vybodni. Když ho budeš ignorovat, aspoň budeme mít prostor pro diskuzi. Dělat si z něj pr.... je ale :yes: . Všeho moc škodí.
V tejto triede Matelko sú všetky autá štýlové. Miera je v tomto prípade skôr vecou konsenzu. Ak pokladá absolútna väčšina ľudí za najštýlovejšie F500 (zrejme tu rozhoduje aj to, že ide o retro-novinku) môžeš s tým urobiť iba dve veci: akceptovať odlišnosť názoru väčšiny, alebo odložiť akceptáciu na neskôr a medzitým to tu zaspamovať svojou weltmachtovou dyslektickou osvetou.
zbývající třetina je moje :-! Klidně se k tomu hlásím. A všechno to bylo opakování jedné a té samé věty. Můj vzor je matelko.
ta návštěvnost zde byla vždy. Akorát kdysi se bavilo o autech, a o všem možném. Teď je to jen prečo, prečo prečo
já je chápu, ale nezajímají mne. Před čtvrt rokem tady měl admin plnou hubu keců o tom co se musí udělat. A najednou ticho po pěšině? Není to tak dávno co se tady dávaly blokace za menší kraviny než za neustálé napadání ostatních
Už na něj frajeři nereagujte. Byla by to dobrá diskuze, ale utípne nám to mocná čtyřstovka. Třetina je ale plná debilovin Matelka Danielka a Übermainstreama.
Vážená redakcce, jak dlouho tady bude ještě oxidovat?
Vážená redakcce, jak dlouho tady bude ještě oxidovat?
každé auto je pro holky i pro kluky. Auta se dělají jako UNISEX.
Výsledky ankety umíš číst správně
argument nad argument je tvá interpretace cizích argumentů.
jinak díky za objevení faktu, že nebyl WEHRMACHT, ale byl WELTMACHT!
Výsledky ankety umíš číst správně
argument nad argument je tvá interpretace cizích argumentů.
jinak díky za objevení faktu, že nebyl WEHRMACHT, ale byl WELTMACHT!
ja nebudem nič tvrdiť, len sa radšej spýtam - dá sa, myslíš, na serveri vytvoriť log o tom, koľko krát je za deň stránka navštívená? dá sa tento log použiť pri predaji reklamných bannerov na stránkach? zvyšujú diskusie, ako táto, návštevnosť stránok a počet refreshov? mysliš, že je v ekonomickom záujme redukovať návštevnosť diskusii? 😉
A není to jedno? Weltmacht dobývala svět Wehrmachtem, 507 si jen ty dvě slova omylem prohodil to se může stát úplně každýmu 😉
nie..dokonca ani rozmery...Mini sa mi zdá oveľa väčšie ako Fiat 500...nehovorím že Mini sa mi nepáči..hlasoval som zaň ale je to auto určené pre vyššiu spoločenskú vrstvu
takže snáď aj 5-ročnému je jasné že Mini je prepracovanejšie a luxusnejšie...ale to už tak neoceňujem ako 500 ktoré spĺňa moderné trendy a získalo 5hviezd v euroNCAP..
takže snáď aj 5-ročnému je jasné že Mini je prepracovanejšie a luxusnejšie...ale to už tak neoceňujem ako 500 ktoré spĺňa moderné trendy a získalo 5hviezd v euroNCAP..
kdybych měl takové dítě tak už bych ho ubil balíkem vatových polštářků. Tuhle opičárnu dělám schválně. Máme neschopné admini, kteří tady nechají jistá individua. Nechápu co chtěji víc? Na konkurenci ho blokují hned, tady ho trpíme? Proč? Kvůli tomu, že pozná auto na fotce?
vlastne... hej, ber to ako tréning trpezlivosti ktorú budeš pri vlastnom dieťati potrebovať. len ti prajem inteligentnejšie dieťa než toto tu. myslím toho čo už má za sebou 507 lobotómii - neušpešných, pochopiteľne
už sa to nedá čítať! môj názor je taký že mini aj F500 sú fakt imidžové autá, ktoré ponúkajú mnoho spôsobov ako sa odosobniť a tiež sú to nádherné retro autá. Myslím že Mini je úplne inde ako 500 a nedajú sa porovnávať...F500 si môže dovoliť širšia vrstva. Čiže Fiat 500 je v danej kategorií (hlavne cenovo) najkrajšie a najštýlovejšie auto. V mini vidím baworák...
hele kazdy muze mit svuj nazor jak 60lety chlap ktery se zajima o auta tak muze mit nazor 14lety kluk ktery se zajima oi auta 😉 HotHatch neni kvuli mini sporotvnim autum ale kvuli necemu jinemu 😉
di říct matce, že nemůže řídit otcovo auto, protože je to pánské auto >😁 Ty budeš mít s babama hodně krutý život. >😁
každé auto je pro holky i pro kluky. Auta se dělají jako UNISEX.
Výsledky ankety umíš číst správně
argument nad argument je tvá interpretace cizích argumentů.
jinak díky za objevení faktu, že nebyl WERHMACHT, ale byl WELTMACHT!
Výsledky ankety umíš číst správně
argument nad argument je tvá interpretace cizích argumentů.
jinak díky za objevení faktu, že nebyl WERHMACHT, ale byl WELTMACHT!
nejde o to kolik stojí. Mini a 500 jsou bez pochyby jedny z nejpovedenější retro aut. V žádném případě si nekonkurují. 500 je auto pro radost, ale nikoliv pro radost z jízdy, ale pro radost ze života. Je takové jako jeho pradědeček - malé, hravé, krásné. Mini je určeno pro radost z jízdy, jeho design už je o nějaký stupeň chladnější. A také opticky působí větším dojmem. Už nepůsobí jako mini. Oba dva jsou nádherné stylové vozy. Vozy, které si nekoupí jen tak každý neboť za ty prachy můžeš mít jiná auta. V případě 500 třebas Polo.
Aby byl svět krásný nemusím mít v kešeni vůbec nic, stačí vyjít ven a nechat si ten svět vychutnávat všemi smysly. K tomu ti nepomůžou brácho ani ty peníze.
Aby byl svět krásný nemusím mít v kešeni vůbec nic, stačí vyjít ven a nechat si ten svět vychutnávat všemi smysly. K tomu ti nepomůžou brácho ani ty peníze.
Já si myslim, že jak F500, tak i Mini jsou předevšim pro ty tygří tanga, nebo výtvory Dr. Měšťáka.
každé auto je pro holky i pro kluky. Auta se dělají jako UNISEX.
Výsledky ankety umíš číst správně
argument nad argument je tvá interpretace cizích argumentů.
jinak díky za objevení faktu, že nebyl WERHMACHT, ale byl WELTMACHT!
Výsledky ankety umíš číst správně
argument nad argument je tvá interpretace cizích argumentů.
jinak díky za objevení faktu, že nebyl WERHMACHT, ale byl WELTMACHT!
Proč bych měl mít problém s pětistovkou? Jde jen a jen o to, že zdejší postpubertální kovbojové opěvují F500 z jednoho prostého důvodu. Je levnější než Mini tudíž pro ně (byť) potenciálně dostupnější... jde o tzv. syndrom touhy po touze... 😄 Je tedy nutno, abychom správně ta auta klasifikovali, abychom věděli a znali jejich jaksi společnský status, jejich image a prestiž. Jinak bychom se mohli na diskuzích za čas dočíst, že nejlepší auto pod sluncem je to, které má tatínek v garáži. To ostatně je tu hlavním motivem psaní asi tak 30 % diskutérů... jiní zase v obrezlé Bravě orgasticky pění při pohledu na obnaženou přední nápravu Brava... Tedy, svět je krásnej a plnej, jen je potřeba mít plno také v hlavě... a samo v kešeni.
každé auto je pro holky i pro kluky. Auta se dělají jako UNISEX.
Výsledky ankety umíš číst správně
argument nad argument je tvá interpretace cizích argumentů. Kdyby tvůj táta věděl co z tebe bude tak si ho ...
jinak díky za objevení faktu, že nebyl WERHMACHT, ale byl WELTMACHT!
Výsledky ankety umíš číst správně
argument nad argument je tvá interpretace cizích argumentů. Kdyby tvůj táta věděl co z tebe bude tak si ho ...
jinak díky za objevení faktu, že nebyl WERHMACHT, ale byl WELTMACHT!
každé auto je pro holky i pro kluky. Auta se dělají jako UNISEX.
Výsledky ankety umíš číst správně
argument nad argument je tvá interpretace cizích argumentů. Kdyby tvůj táta věděl co z tebe bude tak si ho ...
Výsledky ankety umíš číst správně
argument nad argument je tvá interpretace cizích argumentů. Kdyby tvůj táta věděl co z tebe bude tak si ho ...
ty si skutočne myslíš, že takýmito odpoveďami znemožníš niekoho iného ako seba samého? keby si mal aspoň trochu chochmesu, tak povieš že si trepal, že si plácal... ty fakt nevieš čo je na Touaregovi prémiového? ty fakt nevieš čím je Šíro čistý športiak?
P.S. nesnažím sa byť vtipný, len chcem vedieť koľko je v tej tvojej žumpovitej hlave hov.ien
P.S. nesnažím sa byť vtipný, len chcem vedieť koľko je v tej tvojej žumpovitej hlave hov.ien
revoluční bylo v tom, žeeeee.. chvilka napětí.. napětí stále trvá.. konstruktéři nepočítali s měkčenými plasty
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
ono tento server navsevujem rad. aj si rad precitam diskusie ktore maju aspon naznak niakej hodnoty. avsak rakovinou diskusii je jedno individium ktore tu machruje a uraza vsetko na okolo.
ja sa pytam: AKO DLHO HO TU BUDEME MUSIET STRPIET!?!?!?!
PS: fakt je mi jedno cim je nove mini revolucne oproti f500 ale viem cim si revolucny ty!
ja sa pytam: AKO DLHO HO TU BUDEME MUSIET STRPIET!?!?!?!
PS: fakt je mi jedno cim je nove mini revolucne oproti f500 ale viem cim si revolucny ty!
"Passat CC, subprémia, len mu k tomu chýba to logo" -aké logo chýba subrémii?-;
"Touareg, prémiová liga" -v com je Touareg prémiový?-
"Scirocco, cistý športiak" -ktorými chrakteristikami je Šíro cistý športiak
odpovedz a skús sa nevyjrúcať... zosmiešňuješ len seba
pre človeka s tvojou porozumievacou kapacitou to skúsim preformulovať - ako si predstavuješ že by malo vyzerať logo subprémie?
"Touareg, prémiová liga" -v com je Touareg prémiový?-
"Scirocco, cistý športiak" -ktorými chrakteristikami je Šíro cistý športiak
odpovedz a skús sa nevyjrúcať... zosmiešňuješ len seba
pre človeka s tvojou porozumievacou kapacitou to skúsim preformulovať - ako si predstavuješ že by malo vyzerať logo subprémie?
jo, že pomocí jeho startovacích kabelů se dalo oživit člověka. Bože tys tak hloupý nebo nechápeš, že diskuze s tebou mě nezajímá?
mini bylo vlastně trabantem. Trabantem Velké Británie. Tak jako 500 bylo italským trabanem, Brouk americkým etc. Chytrý to ví, hloupý se na to stále ptá!
Auta na chlapské a babské hlavně rozlišují především hoši nejistí svou sexualitou. Neustále si musí něco dokazovat. Sami sobě nikoliv okolí. Buď je to dáno nedostatkem zkušeností w opačným pohlavím, předčasným výronem, impotencí nebo nízkým sebevědomím. Sebevědomý chlap nepotřebuje přemýšlet o tom jestli v tom či onom bude vypadat blbě nebo jako gay! sebevědomý chlap si vezme to co chce bez ohledu na mínění okolí!
Auta na chlapské a babské hlavně rozlišují především hoši nejistí svou sexualitou. Neustále si musí něco dokazovat. Sami sobě nikoliv okolí. Buď je to dáno nedostatkem zkušeností w opačným pohlavím, předčasným výronem, impotencí nebo nízkým sebevědomím. Sebevědomý chlap nepotřebuje přemýšlet o tom jestli v tom či onom bude vypadat blbě nebo jako gay! sebevědomý chlap si vezme to co chce bez ohledu na mínění okolí!
dočkáms a tých odpovedí?😒br />
"Passat CC, subprémia, len mu k tomu chýba to logo" -aké logo chýba subrémii?-;
"Touareg, prémiová liga" -v com je Touareg prémiový?-
"Scirocco, cistý športiak" -ktorými chrakteristikami je Šíro cistý športiak
"Touareg, prémiová liga" -v com je Touareg prémiový?-
"Scirocco, cistý športiak" -ktorými chrakteristikami je Šíro cistý športiak
však to říkám.. násada od smetáku a hráškově zelené.. a taky dokázala vytlačit tříkolku z parkovacího místa
ne k smíchu je člověk, který si myslí, že byl nějak weltmacht a hraje si na dospělého. Ono je to vlastně k pláči.
Diskutovat o 500 sme už za tři dny nakecali dost, a oba víme že ani jeden názor druhého nesdílí. Já problém s pětikilem nemám. Ty jo. Kde je problém?
Diskutovat o 500 sme už za tři dny nakecali dost, a oba víme že ani jeden názor druhého nesdílí. Já problém s pětikilem nemám. Ty jo. Kde je problém?
som rád, že si naspäť, vo forme a v plnej sile, verím teda, že dokážeš fundovane odpovedať na otázky, ktoré sa ťa už týždeň pýtam😒br />
"Passat CC, subprémia, len mu k tomu chýba to logo" -aké logo chýba subrémii?-;
"Touareg, prémiová liga" -v com je Touareg prémiový?-
"Scirocco, cistý športiak" -ktorými chrakteristikami je Šíro cistý športiak
"Touareg, prémiová liga" -v com je Touareg prémiový?-
"Scirocco, cistý športiak" -ktorými chrakteristikami je Šíro cistý športiak
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
já to můžu dělat do nekonečna >😁
já to můžu dělat do nekonečna >😁
507 prosím tě nepoužívej slovo "takže" protože skoro vždycky za ním následuje aboslutní blábol 😉 >😒]
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
No, tak jsme se to zase pěkně všechno dozvěděli - německý wehrmnacht prý okupoval Anglii, Mini od BMW je obr a nová pětistovka je malilinký miloučký bobeček. Všechno špatně. Naštuduj si dějiny, ať se ti tu nesmějou i kluci z účňáku.
Co se týká velikosti Mini a F500, tak v tomhle jsou si rovni. Obě auta zásadně narostla. Je to logické, kdo někdy viděl původní Mini a původní pětistovku, pochopí, ze současní pupkáči by ani do jednoho původního modelu bez liposukce nevlezli.
Tedy nárůstem velikosti jsou si obě auta rovna. Co, že je tedy odděluje? No především styl. Jak Mini, tak F500 mají svůj styl. Každý je ovšem jiný, každý cílí na jinou skupinu zájemců. Mini jako klenot směruje k poměrně slušně zajištěnému mladíkovi, který miluje mimovolní styl, nedbalou eleganci, sport a má v hlavě. A co víc, to auto může řídit jak muž tak žena, vždy to sedí. Speciálně pro chlapa má Mini jistou technicistní přitažlivost jednak skrzevá techniku á la BMW jednak pro jistou kokpitovou paralelu s letectvím (čudlíky, velký rychloměr). Mini není prvoplánové, má "obsah" a fantastickou vizualitu.
F500 je povedené retro s velmi milým vnitřkem, mírně ospalou karoserií, bohužel zbavené markant modelu původního (vystouplá světla jak vpředu tak vzadu). Esteticky ovšem není co vytýkat, auto "sedí". Ovšem narozdíl od Mini je to produkt určen svým vyzuálním (koneckonců i technickým) vyzněním výhradně pro ženy. Za to zaslouží Fiat velkou pochvalu. Image Mini však zdaleka nedosahuje. Zejména tedy v chlapském světě.
Nepsal jsem záměrně o technice, motorech, výkonech, kvalitě... tedy pokud bychom chtěli takto komplexně poměřovat, pak F500 je jakýsi klasický mainstream a MINI prémiový produkt. S tím samozřejmě koresponduje i cena.
P.S. Je zvláštní, s jakou vehemencí tu lehce postpubertální kovbojové brání F500 proti... Mini. Zajímavé, nejspíš je to odrazem "měknutí" současné chlapské populace, jiné vysvětlení nemám. Naštěšstí jsou ještě drzci se strništěm a s koulema, jejichž životní prostor je rámován nebezpečenstvím, odvahou, rytířskostí, bojovností... totiž cesta je jenom jedna - začíná v Mini, pokračuje přes Caymana a končí v Carreře. Tak si zejtra nezapomeň objednat do růžové pětistovky velké kosmetické zrcátko, abys jedním pohledem při čekání na červenou zkontroloval, zda už ti konečně nezačal pod nosem rašit knírek... Mám pro tebe smutnou zpávu, nezačal a možná, že ani nezačne.
Co se týká velikosti Mini a F500, tak v tomhle jsou si rovni. Obě auta zásadně narostla. Je to logické, kdo někdy viděl původní Mini a původní pětistovku, pochopí, ze současní pupkáči by ani do jednoho původního modelu bez liposukce nevlezli.
Tedy nárůstem velikosti jsou si obě auta rovna. Co, že je tedy odděluje? No především styl. Jak Mini, tak F500 mají svůj styl. Každý je ovšem jiný, každý cílí na jinou skupinu zájemců. Mini jako klenot směruje k poměrně slušně zajištěnému mladíkovi, který miluje mimovolní styl, nedbalou eleganci, sport a má v hlavě. A co víc, to auto může řídit jak muž tak žena, vždy to sedí. Speciálně pro chlapa má Mini jistou technicistní přitažlivost jednak skrzevá techniku á la BMW jednak pro jistou kokpitovou paralelu s letectvím (čudlíky, velký rychloměr). Mini není prvoplánové, má "obsah" a fantastickou vizualitu.
F500 je povedené retro s velmi milým vnitřkem, mírně ospalou karoserií, bohužel zbavené markant modelu původního (vystouplá světla jak vpředu tak vzadu). Esteticky ovšem není co vytýkat, auto "sedí". Ovšem narozdíl od Mini je to produkt určen svým vyzuálním (koneckonců i technickým) vyzněním výhradně pro ženy. Za to zaslouží Fiat velkou pochvalu. Image Mini však zdaleka nedosahuje. Zejména tedy v chlapském světě.
Nepsal jsem záměrně o technice, motorech, výkonech, kvalitě... tedy pokud bychom chtěli takto komplexně poměřovat, pak F500 je jakýsi klasický mainstream a MINI prémiový produkt. S tím samozřejmě koresponduje i cena.
P.S. Je zvláštní, s jakou vehemencí tu lehce postpubertální kovbojové brání F500 proti... Mini. Zajímavé, nejspíš je to odrazem "měknutí" současné chlapské populace, jiné vysvětlení nemám. Naštěšstí jsou ještě drzci se strništěm a s koulema, jejichž životní prostor je rámován nebezpečenstvím, odvahou, rytířskostí, bojovností... totiž cesta je jenom jedna - začíná v Mini, pokračuje přes Caymana a končí v Carreře. Tak si zejtra nezapomeň objednat do růžové pětistovky velké kosmetické zrcátko, abys jedním pohledem při čekání na červenou zkontroloval, zda už ti konečně nezačal pod nosem rašit knírek... Mám pro tebe smutnou zpávu, nezačal a možná, že ani nezačne.
Ondore díky za tip! Sice to nezabírá, ale ohromně to potěší >😁 Doporučuju všem.. proti kafemlejnku jedině kafemlejnkem CTRL+C - CTRL+V :yes:
Za 1. nenavazaj sa mi do nicku a za druhe prihluple je akurat urazat niekoho kto ta neuraza. tak sa skus trosku spamatat. to ze si vies vygooglovat zopar modelov aut ta este neopravnuje vsetkych urazat. ;-\
co sa tyka 500 a Mini.... u teba aj u GTI prevlada to ze nedokazete uniest uspech mainstreamoveho talianskeho auta. to je cele
co sa tyka 500 a Mini.... u teba aj u GTI prevlada to ze nedokazete uniest uspech mainstreamoveho talianskeho auta. to je cele
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
new500, newMini, newBeetle jsou stylovky, pro zaopatřené paničky, milenky a singles. Nic víc nic míň. 500 a Mini to umí dobře, Beetle je Beetle
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
a co má být? Mini se nestalo legendou kvůli revoluci konstrukční nýbrž revoluci automobilové. Stalo se legendou pouze a jen z toho důvodu, že bylo snadno dostupné a líbivé.
F500 by mu dala kúru výc***u. Jen tady papouškuje ty Übermainstreamovy hlody. Krátký posezení v F500 by ho vyléčilo (na chvíli).
Jo víte jak se bude jmenovat třetí facelift druhé generace Fiatu 500? prej Fiat 507 >😁 >😁 >😁
tak aspoň sem si rozšířil obzory. Aby se mě někdo zeptal, zda-li pro něco hlasoval každý, když pro něj hlasovala většina 8-s >😁
Jinak s tím pětikilem souhlasím :yes:
Jinak s tím pětikilem souhlasím :yes:
o to přeci nejde. Nové Mini již nepůsobí jako mini auto, když ho potkáš tak je to "obr" (nechytat za slovíčko). Zatímco 500 zůstala v tom stylu v jakém vznikla.. jako prcek
Už to zame máme tady. Místní debílek, s obrovskou mezerou mezi krkem a vlasama si tady hází smjalíky s Übermainstreamem. Jeden ani neví, že nový Mini navazuje na, hmmm....starý Mini.
Jak je to možný? Kdo mi to vysvětli? To snad není možný. Je F500 stylovější než Mini? Všichni jsou tupci, neználkově, hlupáci.....
F500 dokázalo to co Mini ne. F500 dokázalo to, o čem se New Beetlemu muže jen zdát. Dokázalo bezchybně navázat předešlý model. Jo frajeři, designove je F500 nejčistší. Nabízí přesně to, co lidi dnes chtěj. F500 dokáže zlepšit náladu. Neznám člověka, kterej by se po usednutí do F500 upřímně radostí neusmál.
Jak je to možný? Kdo mi to vysvětli? To snad není možný. Je F500 stylovější než Mini? Všichni jsou tupci, neználkově, hlupáci.....
F500 dokázalo to co Mini ne. F500 dokázalo to, o čem se New Beetlemu muže jen zdát. Dokázalo bezchybně navázat předešlý model. Jo frajeři, designove je F500 nejčistší. Nabízí přesně to, co lidi dnes chtěj. F500 dokáže zlepšit náladu. Neznám člověka, kterej by se po usednutí do F500 upřímně radostí neusmál.
pripájam sa, pretože mám taký pocit že 507 vie len klásť prihlúple otázky ale ešte som od neho nepočul skutočne rozumnú argumentáciu.
V čom je MINI lepšie ako 500?
V čom je MINI lepšie ako 500?
bez sa na tu dutú hlavu pozrieť do zrkadla. nie som taký impulzívny ako ty, ale to že si nevies vyhladat v googli správny výraz a nadávaš ostatným do dutých hláv nie je kóšer..uvidíš ze nakonec za dutú hlavu budeš len ty
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
kdybys nebyl osel tak bys věděl, že většina neznamená, že hlasoval pro něj hlasoval každý. Jenže ty si osel tak se mě na to zeptáš ještě jednou
:no:
:no:
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
mini, 2CV, 500, brouk, trabant byly automobily, které měly motorizovat Evropu. Nic míň nic víc
kazdy ma iny styl,kazdemu sa paci nieco ine.A do kazdeho auta sa da natlacit vykonny motor,tak ako napriklad do Renaultu Clio,za zadne sedadla 300 konovy.Ale naco?Toto auto nebolo vytvorene na zavodenie,ale ako auto do mesta.Ale ty budes asi jeden z tych zakomplexovanych,co sa na muzskych zachodoch pozera na druhych,ci ho nahodou nemaju vacsieho >😁
GTI asi jediny mas Fabii jako latku designu. Po kolikati lekcich te vyhodili z lidovky, po jedne?
Ford má problém... jak dostat co nejrychleji EU vozy do US.
Ford má problém... jak dostat co nejrychleji EU vozy do US.
jezdím v první generaci Ka a jesem spokojenej. Vejdu se do něj i přes svých 185 cm a 100 kg velice snadno a pohlodlně, jen prostor volant kolena nedovoluje otáčet volantem bez častějších přehmatů. Ale tady se už opravdu budu cítit stísněně a i přes simatická pohled z boku a zepředu mě ze zadu naprosto odstrašil... rozhodně nebudu apelovat na mámu se kterou se o káčko dělím aby koupila novou generaci. Mě prostě původní vyhovuje vnitřím prostorem i svižností, kterou díky své muší váze má a stabilitě a dobré čitelnosti podvozku, mámě zase díky malým rozměrům z venku a stále dostatečnému prostoru pro nákup i pro 4 člennou rodinu na týden v kufru a zadních sedačkách...
...ach moj BOZE 8-s
dokazes pochopit, ze kazdy ma pravo na svoj nazor a KAZDY ma iny vkus? keby to tak nebolo tak tu mame jedno auto.
prestan tu ludom tlacit do hlavy tvoje prihluple nazory!
dokazes pochopit, ze kazdy ma pravo na svoj nazor a KAZDY ma iny vkus? keby to tak nebolo tak tu mame jedno auto.
prestan tu ludom tlacit do hlavy tvoje prihluple nazory!
Je to možné? Není to možné? Ano je to možné! Volejte ihned a pokud objednáte do 30 min dostanete dárek zdarma >😁
O mým kamarádovi co má Mini Coopera se z legrace (?) říkalo že má na pohlavním údu vytetovaný Cooper, prej že to stačí. Tomu říkám stylovej nápad >😁 >😁 >😁
Tak do podrobna to neznám abych věděl který auto dostalo dřív například stahovací okna, dělný zadní sedadla nebo vícedílný boční dveře 😄
Sakra člověče to není vůbec konkurence. To je jako kdyby se někdo rozmýšlel jestli koupí Surba nebo A6 >😁
Fiatku si stále viem predstaviť ako sa preháňa po historických uličkách v Kotore alebo Dubrovníku, pomaly sa presúva po trhu na sicílii s miestnym borcom za volantom a s košíkom olív na zadnom sedadle. Stále vidím rozmáhajúce sa povojnové taliansko plné frčiacich 500-viek, ale keď sa pozriem na Coopera mám pocit, že vidím Anglicko okupované wermachtom, ak chápeš čo tým myslím.
No to nevím, jak to chceš změřit? Hlavně je každý to auto jiný. Ale 500 je určitě stylovější než Ka nebo C2
z auta ktoré priam dýchalo anglickom, jeho tradíciami, šibalstvami gentlemenov a úzkymi uličkami Londýna sa stala chladná hračka, ktorej k piedestálu legendy tobôž pomôže biela strecha..
ne to znamená, že většina hlasuje pro 500.
Snad už ti vysvětlili rozdíl mezi většinou a všichni?
Snad už ti vysvětlili rozdíl mezi většinou a všichni?
A podle čeho soudíš? Co já viděl, tak na tom nic nepovedenýho nebylo. Počkej až sundaj ten ruksak.
Fiat 500, vlastně všechny Fiaty stejně jako dnes = designové skvosty oproti konkurenci a navíc samozřejmě měli za úkol motorizovat společnost.
Taky ste si užívali dva dny klidu jako já? No zdá se, že jsou pryč. Jeden se tady pozastavuje nad hlasy pro Aygo, ale nad jinými loosery se nepozastavuje. Druhý nechápe, proč je 500 lidmi stylovější než Mini. Proč? Protože první mini bylo malé drbné a hlavně roztomilejší než jeho nová interpretace. Ale hlavně nedokáže pochopit fakt, že si tyto vozy navzájem nekonkurují. Ani cenou ani velikosti. Zatímco Mini působí dojmem velkého auta, tak 500 působí jako prcek. A proto je stylovější mini než Mini, jenž už mini moc není.
Mini bylo jedním z aut co postavilo Anglii na kola. Fiat 500 motorizoval Itálii a Španělsko, Renault 4 a Citroen 2CV zase Francii, v Německu a Brazílii to byl zase Brouk. Všechny tyto auta jsou legendou kvůli své jednoduchosti a masovosti.
😄 Nuž asi ti posledné 3 dni nestačili 😉 Nuž dovtedy sa chodí s džbánom po vodu až sa stane z GTI-ho navždy oslík a zábavné čudo >😁
Ty si premiovy... A chod si umyt hlavu lebo z nemenovaneho prispievatela ti trcia iba nohy :-!
Ano, můj názor je že kdyby se Mini Cooper jmenoval např. Manchester Sportcoupé tak bude mít třeba desetinový prodeje.
Mini bylo jedno z nejjednodušších aut všech dob - např. motor a převodovka měly společný okruh oleje, řadící páka vedla přímo z převodovky do kabiny, to samý volant na přímo spojený s kolama, mělo jenom rychloměr, spínací skříňku na podlaze... atd. Takže ano, byl to něco jako Anglický Trabant jenom že byl ze železa 😄
Byl samozřejmě podobně založený, ale rozhodující je, že tys to ani nevěděl, že Mini má předchůdce.
To je ostuda, a nevykrucuj se.
To je ostuda, a nevykrucuj se.
Fiat 500 je od Mini řádově o 100-200 tisíc levnější (ale uznávám že taky je o trochu menší). Každopádně obě ty auta mají úspěch JEN A POUZE díky tomu že mají slavné jméno
Já teda nevim, ale řešit u takovýho skřeta desing... neni to zbytečný? Mě se líbily kritiky u BMW V5. Auto ve spacáku a každej přesně věděl, jakej je to hnus. Nejvíc mě pobavil jeden "diskutér", co pronesl, že snad ty auta dělaj pro peníze a posílení ega budoucího majitele. Na co potom dělaj tyhle autíčka?
Ford to vůbec pěkně maluje... Konečně jsem viděl toho Kůga! Připadal mě, jako prchající němec, co obdělával sousedovic kozičku a utíká nahrben a načapán ze stodoly a zapíná si poklopec. A taky jsem si prohlídnul to Aygo! Vůbec jsem netušil, že to má i zadní dveře, ale jak se tam leze, to nevim 😲
Ford to vůbec pěkně maluje... Konečně jsem viděl toho Kůga! Připadal mě, jako prchající němec, co obdělával sousedovic kozičku a utíká nahrben a načapán ze stodoly a zapíná si poklopec. A taky jsem si prohlídnul to Aygo! Vůbec jsem netušil, že to má i zadní dveře, ale jak se tam leze, to nevim 😲
Myslíš že se dá jen tak založit nová značka bez tradice a pod ní prodávat malé (i když "dospelé a štýlové") auto za cenu auta o třídu většího v počtu 200 tisíc kusů ročně? Zalez do stínu z toho sluníčka, na to nemá ani BMW
Jestli fakt nevíš, že vlastně vychází z tohohle anglického trabantu, tak nemáš o autech ani páru.
To si snad jedinej, kdo si to myslel.
Tak jakej potom styl?
To si snad jedinej, kdo si to myslel.
Tak jakej potom styl?
Já to chápu. Mini je velmi zajímavý auto v minulé generaci, tato je jenom slabý odvar. Trochu se to přifouklo, design se změnil k horšímu, jediný zásadní plus vidím v nových motorech.
Koukám, že se našel někdo, kdo v anketě považuje za nejstylovější auto Aygo. To musí bejt dokonalej okresní řízek... No ono i těch 55,6% jednotně hlasujících má ve vkusu co dohánět. Takže jen necelá pětina má vkus, ví, co znamená slovo styl a ví, co znamená slovo svět, BRAVO :yes😒br />
Koukám, že na to jde káčko proporčně "pofabiovsku,"... to si pamatuj, abys za tři roky nemusel opakovat v lidovce kroužek kreslení.
Někdo tu nahoře píše, že snad má TWINGO problém... no, my co máme čistej monitor s tímhle souhlasit naštěstí nemůžeme. Totiž... Ford má problém... a vysokej.
Koukám, že na to jde káčko proporčně "pofabiovsku,"... to si pamatuj, abys za tři roky nemusel opakovat v lidovce kroužek kreslení.
Někdo tu nahoře píše, že snad má TWINGO problém... no, my co máme čistej monitor s tímhle souhlasit naštěstí nemůžeme. Totiž... Ford má problém... a vysokej.