Dlouhodobě sleduji Vaše příspěvky na ACZ a jsem rád, že je přinášíte. Jsou pro mě zajímavé, a věřím, že nejen pro mě. Proto mi dovolte následující komentář k tomuto článku o Zetoru v USA: domnívám se, že pouhé převzetí PR článku je v tomto (i v jiných) případě velká škoda. Jako novinář byste mohl před jeho zveřejněním položit zodpovědným pracovníkům Zetoru zajímavé dotazy, o kterým víte, že budou Vaše čtenáře zajímat. Např.: jaká je nyní pozice Zetoru v USA a Kanadě? Kolik dealerů tam mají? Kolik jich bylo před 5 a před 10 lety? Jak to vypadá, když se "věnuje speciální pozornost uvedení řady ... " na trh? Co v tom Zetor podniká? Dělal Zetor někdy průzkum spokojenosti majitelů jejich strojů v USA a Kanadě? Jak dopadl? Proč Zetor věří, že se více prosadí v USA a Kanadě? A mnoho dalších... Víte, jak zajímavé čtení by byly odpovědi z PR oddělení (nebo snad Obchodního odd.) Zetoru? A taky bychom jako příznivci značky měli co sledovat.
Přepis PR zprávy moc nových fandů značky neosloví...
Chcite viac! Tak, ako tu píše Bubáq. To, že vašu pR správu prebere a podpíše p. Pavlůsek je marná práca.
Keď si už platíte PR, nech auto.cz za to maká.
Aký je podiel Zetoru v USA? Máte vlastnú predajnú sieť? ... Ako sa navrhoval posledný model Avie? Aký je najpredávanejší model pri recyklácií Tatra? ... Na aké trhy budú expedované modely Kodiaqu z GAZu? ...
Nie je úlohou čítateľov ponúkať otázky platiacim klientom. To má robiť redakcia!