Novinky
Jezdim pomalu. Mam to samy svetylko a odrazku. Mam helmu a reflexni vestu a ty * v autech me strasne serou >😒] >😒] >😒]
Hele polaku, Jago zere cca 11-12l/100km. Litr benzinu stoji +-32,30- To kolo jezdi na Pilsner a tam litr stoji cca 36,- a zere to pomalu litr na kilometr. Takze uspora zadna 😉 😉
Jaguar zere jako prase, proc si myslis, ze by kupoval kolo? :-! Proc si myslis, ze ma neshody se servisem??? Protoze chce uz dva roky vymenit V6 za 1,6TDCi! >😒]
Svata prostato >😁
Svata prostato >😁
Za to se nemusíš stydět... A pochybuju, že zrovna ty by sis jej pořídil z úsporných důvodů. Tak gratuluji a mnoho šťastných kilometrů bez nehody. Ps. pořiď si nějaký pěkný nosič.
Kolo není špatný, jako cokoliv jinýho, když ti to někdo nenutí. Mě třeba vadí metro. To si nevybereš... >😁 >😁
Ale fašismus a nacismus jsme tu měli najednou a zavedl ježdění fpravfo. >😁 A teď tu dokonce máme všechno najednou.. Stačí si pustit zprávy. >😒] >😒]
O tom rozhodnou v Bruselu, abychom za cas neslapali na kolech vsichni (jeden z nasich velevazenych kolegu uz zacal, koupil kolo!) 😉
taky se obávám, že tady máme nový -ISMUS. Už sme tu měli socialismus, komunismus, fašismus, nacismus, feudalismus, kapitalismus a teď nastupuje EKOLOGISMUS. A i on to s námi myslí dobře, abychom zažily světlé zítřky!
To si nemyslím nakonec se ukáže, že vedle sebe můžou žít všechny pohony. Od šlapacího až po warpové jádro.
V6 Bi-turbo. Myslim, ze na osmi a dvanactivalce muzeme brzo zapomenout, snad jen s oseklym vykonem a motorkem na zasuvku. ;-\
Já jsem to myslel tak, že je nakonec jedno, jestli mně se nějakej Jaguar líbí, hlavně se to musí uživit.
právě proto čekám velkou spolupráci s Italy. Těm se hodí každý cent a budou postaveni před stejné problémy
Na vyvoj nemaji know-how, musi udelat nakup, jinak si ani neskrtnou a Jag bude nejcasteji parkovanym vozem na zachytnych parkovistich Londyna.
Tim by bylo aristokraticnosti ucineno zadost. 😉 myslim, ze nakup motoru by byl tim nejlepsim tahem. A je jedno, jestli od Italu, nebo Nemcu.
Kdybys nezareagoval, nezrušil by si mi editaci. 😄 ;-\ ...zcela novou pohonou jednotku, nejlépe V8 s modulární stavbou, ze které by šlo přidáním válců udělat 10 válec. A také lze jen spekulovat, jak bude Tata řešit poptávku po alternativním/hybridním pohonu. Bez ní nové XJ nemá výraznou šanci v souboji s tím, co slibuje a zřejmě i splní zejména BMW.
tebe ten komp nějak zlobí. Můj tip, že nový majitel bude hodně spolupracovat se skupinou Fiat, a tudíž Jaguár s Mase 😄
XJ je už na konci své pouti a automobilka v nových rukou. Zatím se o novém modelu nic neví. Snad jen to, že asi zůstane u hliníku. Největší noční můrou zůstává datum vzniku pohoných jednotek. Jag by potřeboval zcela novou
Ja si nemyslim, ze by XF byla udelana jako tuctovka pro masove prodeje. Jasne, Jaguar se musi snazit vic se prosadit, protoze jeho prodeje jsou opravdu slabe a nemecka konkurence sili a sili. Takze Jaguar prisel se svezim novym autem, ktery splnuje moderni naroky na prestizni vuz, ale zaroven si zachovava i tu jaguarskou aristokratickou image. Aspon ja si to myslim.
To byl ústupek těm co musí mít metr 90. My, kompaktní lidé, nám úliteb netřeba. Na X300/308 to siluetou nemá. Ale kufr a celá zadní část, hlavně světla, ty můžou X350ce závidět. Asi bych taky raději bral předchozí generaci, poněvadž ta silueta je důležitější znak.
Proc ne? Mne prijde XF velmi povedene. Drave a elegantni, velmi zajimave s velmi peknym interierem, aspon co jsem videl na fotkach.
:yes: >😁 Aktualni XJ je opravdu paradni, kdysi to bylo jedno z mych vysnenych aut (coz se pri mem klinickem audismu opravdu pocita >😁 ). Snad se Jagu povede nove XJ podobne jako XF.
Oslovuj mne prosím "Sire" pokud se chceš bavit se šlechticem.... >😒]
Právě proto nrechápu jak mohl projít tak úděsný lift. Ten nárazník je úděsnej. Ale před liftem to byla jedna z nejkrásnějších limuzín... o tom žádná. 😉
Právě proto nrechápu jak mohl projít tak úděsný lift. Ten nárazník je úděsnej. Ale před liftem to byla jedna z nejkrásnějších limuzín... o tom žádná. 😉
ses podíval do zrcadla? >😒]
jináč XJ bylo stejně stále nejkrásnější z téhle třídy. Jedině snad Mase mu mohlo konkurovat, ale to je taky krapet jinde
jináč XJ bylo stejně stále nejkrásnější z téhle třídy. Jedině snad Mase mu mohlo konkurovat, ale to je taky krapet jinde
Mě se poslední facelift XJ teda absolutně nelíbí. Díky noému přednímu nárazníku dostal tenhle donedávna důstojný aristokrat výraz usmívajícího se mentálně postiženého jedince... ;-\
Mně se X350 příliš nelíbila ani před aceliftem. Oproti X300/308 je znatelně vyšší... Ale musím říct, že oproti XF je to pořád hezké auto 😄)
No je fakt ze ten FL hlavne predneho naraznika mu velmi nepomohol. A az na take auto dozrejeme a hlavne zaostarneme verim ze uz bude za hubicku! :yes:
Třeba jednou naškudlim na současný XJ před posledním faceliftem. 😄 Ten interiér je "takovej svůj", ale zevnějšek je pro moje oko naprosto (pozitivně) omračující.
Ale něco na tom je, když pak lidi co jen jezdí autem, jedou na kole a vidí jak je nepříjemný, když proti nim, nebo ještě líp za nima vyjede nějaký prase, nejlíp ještě takovej *** co do nich naschvál najíždí. (ani "lidi" ani "prase" si neber osobně!). Jo, na silnicích, zvlášť s kolem, není bezpečno. 😢