Výborně jako vždy. Bylo by možné napsat článek o standardní verzi MB 100? Zažil jsem ho před 25 lety jako služební.
mariov8
0
To by bylo zajímavé, málokdo ví, že to vlastně kdysi bylo dvoutaktní DKW (AUDI). Také že ne-vlastní život MB100D pokračoval v Asii.
Přeplňovaný čtyřválec OM616A existoval, ale použil se pouze v Indii (Trax Gurkha) obdobně jako tomu bylo Ssangyongu a jeho OM661 a OM662 v Koreji.
Anonym
0
hlavně se to mělo vyrábět v Avii v Letnanech, v době kdy Mercedes spekuloval o jejím nákupu, ale pak z toho vycouvali
mariov8
0
Já myslím, že tam mělo skončit Vario, které se pak montovalo v Ludwigsfelde u Berlína.
Anonym
0
nene, o tomhle se jednalo začátkem 90. let.....
mariov8
0
Vždyť jo. A nevycouvali, spíše se nedomluvili s Klausem na případné státní podpoře.
Nakonec vzali zavděk bývalou východoněmeckou IFA-ou. Připravili prototyp 1318, Podvozek IFA W60 + budka Mercedes-Benz Atego + čtyřválec OM904 + převodovka Mercedes-Benz. A pak to zavřeli (IFA se stala historií jako značka i vozidlo) a přesunula se tam montáž Varii a otevřených stavebních řad Sprintera, protože šlo jen o výrobní prostory a pracovní sílu. Produkt se nikam nehodil.
O plánovaném přesunu prakticky domácí a zavedené W631 mimo Španělsko (z celkem levné Baskické Vitorie) jsem nikdy neslyšel a nedává mi to smysl. Máš nějaký zdroj?
Přeplňovaný čtyřválec OM616A existoval, ale použil se pouze v Indii (Trax Gurkha) obdobně jako tomu bylo Ssangyongu a jeho OM661 a OM662 v Koreji.
Nakonec vzali zavděk bývalou východoněmeckou IFA-ou. Připravili prototyp 1318, Podvozek IFA W60 + budka Mercedes-Benz Atego + čtyřválec OM904 + převodovka Mercedes-Benz. A pak to zavřeli (IFA se stala historií jako značka i vozidlo) a přesunula se tam montáž Varii a otevřených stavebních řad Sprintera, protože šlo jen o výrobní prostory a pracovní sílu. Produkt se nikam nehodil.
O plánovaném přesunu prakticky domácí a zavedené W631 mimo Španělsko (z celkem levné Baskické Vitorie) jsem nikdy neslyšel a nedává mi to smysl. Máš nějaký zdroj?