Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
vim, ze za to tatra nemuze, ale tezko se toho nekdy zbavim
co me prekvapilo, tak volani po aspon 140k motoru ...
... v dobe, kdy obycejny lid snil o aute s tretinovym vykonem
co me prekvapilo, tak volani po aspon 140k motoru ...
... v dobe, kdy obycejny lid snil o aute s tretinovym vykonem
Taky se podívej ze kterého roku ta recenze je, jindy by ti novináři už nikdy nic neotestovali. 😒
vsak jo, v roce 1964
v ty dobe se z komunistickych koncentraku vraceli posledni politicti vezni na amnestii, kteri ty hruzy koncentraky prezili, a normalni auto s tretinovym vykonem bylo na dlouhej poradnik, nebo na pridel za zasluhy pri budovani socialisticke vlasti, ktery ale pro nekolik set tisic lidi znamenal teror od vladoucich komunistu
v ty dobe se z komunistickych koncentraku vraceli posledni politicti vezni na amnestii, kteri ty hruzy koncentraky prezili, a normalni auto s tretinovym vykonem bylo na dlouhej poradnik, nebo na pridel za zasluhy pri budovani socialisticke vlasti, ktery ale pro nekolik set tisic lidi znamenal teror od vladoucich komunistu
ty nadávaš na komúšov,čo by si najradšej prikazoval a zakazoval čo môže jazdiť po cestách ?
jako se me nelibily coudici kominy za socialismu, nelibi se mi ted coudici a jedovaty vyfuky za kapitalismu
to jen masochisti jako ty si dobrovolne nici zdravi a zkracuji zivot tim, ze dycha znecisteny vzduch
zrejme jeste zijes v dobe, kdy za zdravi kazdyho zodpovidal ustav narodniho zdravi a cloveku osobne po jeho vlastnim zdravi nic nebylo, natoz az do toho kecal...
to jen masochisti jako ty si dobrovolne nici zdravi a zkracuji zivot tim, ze dycha znecisteny vzduch
zrejme jeste zijes v dobe, kdy za zdravi kazdyho zodpovidal ustav narodniho zdravi a cloveku osobne po jeho vlastnim zdravi nic nebylo, natoz az do toho kecal...
troška sa mýliš,a hádať sa mi nechce. Takže ti želám veľa úspechov v boji s veternými mlynmi.
minimalne 5 let na tehle strankach uvadim na spravnou miru jak to je s emisema naftaku, to ti potvrdi kazdej kdo se tady pohybuje, az si toho pred 3 lety vsimli v USA a potvrdili to.
a dalsi pribeh uz znas, a dusledek - odklon od dyzlu taky.
takze s tema vetrnejma mlynama to neni tak jak ty si myslis, jak bych to videl spis na "bozi" mlyny, který melou sice pomalu, ale jiste
a dalsi pribeh uz znas, a dusledek - odklon od dyzlu taky.
takze s tema vetrnejma mlynama to neni tak jak ty si myslis, jak bych to videl spis na "bozi" mlyny, který melou sice pomalu, ale jiste
Tak se odstěhuj pryč z tý smradlavý Prahy a nehraj si tady na zarytýho bolševika, kterej by každýmu jen přikazoval v čem smí a nesmí jezdit >😁 >😁
Jde nám ale tady přeci především o technické vlastnosti a celový koncept vozu! Ano, ten byl zde u T603 i u pozdější T613 postižen výškou vozu pro nastupování a jízdu v klobouku!!!
Avšak i tak musíme smeknout před nádhernou konstrukcí vozu a v pokračování tradic z První republiky.
Přes všechny překážky, které Tatra s osobními vozy za komunistů měla - od pohřbu Tatraplanu počínaje - jde i zde u T603 a T613 o potvrzení mezinárodně uznáveného rčení, že😒br /> "Tatra se vždycjy vyznačovala progresivními konstrukcemi."
A jak zde v článku i u předchozího testu Tatraplanu píše Ing. Hausman, kdyby se Tatra dělala jinde, zaplavila by svět. Ten však šikovně zaplavil VW Brouk - tehdy už zaostalý.
Avšak i tak musíme smeknout před nádhernou konstrukcí vozu a v pokračování tradic z První republiky.
Přes všechny překážky, které Tatra s osobními vozy za komunistů měla - od pohřbu Tatraplanu počínaje - jde i zde u T603 a T613 o potvrzení mezinárodně uznáveného rčení, že😒br /> "Tatra se vždycjy vyznačovala progresivními konstrukcemi."
A jak zde v článku i u předchozího testu Tatraplanu píše Ing. Hausman, kdyby se Tatra dělala jinde, zaplavila by svět. Ten však šikovně zaplavil VW Brouk - tehdy už zaostalý.
starý_kluk
T603 už měla v r.1956 vepředu progresivní zavěšení s tlumičovou vzpěrou McPhersona. Jeho patent Tatra (Ing. Popelář?) obešla nepoužitím široce rozvětveného (spodního) ramene a na místo toho použila "fajfku", obdobnou Citroenu. Získala tak nejen zavěšení nad těžištěm vozu, ale i příčný prostor v předním zavazadelníku. Toto zavěšení mělo jistě podíl na velmi dobrém umístění Šestsetrojek v mezinárodních maratonských soutěžích (např. Paříž - Peking: 2. + 3. + 4. místo). Zadní kyvné polonáúravy byly vyladěny s menším zdvihem, a to tak, aby kývaly kolem vodorovných poloh a měnily tak zanedbatelně rozchod kol.
Pozn.😒br /> T613 měla malějiž vepředu normálního McPhersona a vzadu šikné osy kývání.
Pozn.😒br /> T613 měla malějiž vepředu normálního McPhersona a vzadu šikné osy kývání.
Volant „padne“ do rukou bez nutného návyku, jeho průměr je vzhledem k lehkosti řízení až zbytečně malý. Menší by také usnadnil vystupování při dané výšce sedadla.
Místo "malý" má být "velký".
Také nechápu, proč opička napíše dokonce v nadpisu Jízda s tatrou a v textu ...K rychlé a bezpečné jízdě s tatrou... s malým "t" a potom zase ...dalším vývoji vůz Tatra dostal:....s velkým "T".
Hrůza, zejména když v originále to je všechno dobře. 8-s :no: