Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Slavné dobové testy: Co by redaktoři vylepšili na Tatře 2-603?

13 komentářů

gil54
.....tak obtížný úkol zase nezvládla.
Volant „padne“ do rukou bez nutného návyku, jeho průměr je vzhledem k lehkosti řízení až zbytečně malý. Menší by také usnadnil vystupování při dané výšce sedadla.
Místo "malý" má být "velký".

Také nechápu, proč opička napíše dokonce v nadpisu Jízda s tatrou a v textu ...K rychlé a bezpečné jízdě s tatrou... s malým "t" a potom zase ...dalším vývoji vůz Tatra dostal:....s velkým "T".

Hrůza, zejména když v originále to je všechno dobře. 8-s :no:
topten
vim, ze za to tatra nemuze, ale tezko se toho nekdy zbavim
co me prekvapilo, tak volani po aspon 140k motoru ...
... v dobe, kdy obycejny lid snil o aute s tretinovym vykonem
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Taky se podívej ze kterého roku ta recenze je, jindy by ti novináři už nikdy nic neotestovali. 😒
topten
vsak jo, v roce 1964
v ty dobe se z komunistickych koncentraku vraceli posledni politicti vezni na amnestii, kteri ty hruzy koncentraky prezili, a normalni auto s tretinovym vykonem bylo na dlouhej poradnik, nebo na pridel za zasluhy pri budovani socialisticke vlasti, ktery ale pro nekolik set tisic lidi znamenal teror od vladoucich komunistu
Avatar - speedfred
speedfred
ty nadávaš na komúšov,čo by si najradšej prikazoval a zakazoval čo môže jazdiť po cestách ?
topten
jako se me nelibily coudici kominy za socialismu, nelibi se mi ted coudici a jedovaty vyfuky za kapitalismu
to jen masochisti jako ty si dobrovolne nici zdravi a zkracuji zivot tim, ze dycha znecisteny vzduch
zrejme jeste zijes v dobe, kdy za zdravi kazdyho zodpovidal ustav narodniho zdravi a cloveku osobne po jeho vlastnim zdravi nic nebylo, natoz az do toho kecal...
traveldrive
Tebe sa nepáči nič...
Avatar - speedfred
speedfred
troška sa mýliš,a hádať sa mi nechce. Takže ti želám veľa úspechov v boji s veternými mlynmi.
topten
minimalne 5 let na tehle strankach uvadim na spravnou miru jak to je s emisema naftaku, to ti potvrdi kazdej kdo se tady pohybuje, az si toho pred 3 lety vsimli v USA a potvrdili to.
a dalsi pribeh uz znas, a dusledek - odklon od dyzlu taky.
takze s tema vetrnejma mlynama to neni tak jak ty si myslis, jak bych to videl spis na "bozi" mlyny, který melou sice pomalu, ale jiste
ryccardo
Tak se odstěhuj pryč z tý smradlavý Prahy a nehraj si tady na zarytýho bolševika, kterej by každýmu jen přikazoval v čem smí a nesmí jezdit >😁 >😁
ryccardo
Ta sedla >😁 >😁 :yes:
starý_kluk
Jde nám ale tady přeci především o technické vlastnosti a celový koncept vozu! Ano, ten byl zde u T603 i u pozdější T613 postižen výškou vozu pro nastupování a jízdu v klobouku!!!
Avšak i tak musíme smeknout před nádhernou konstrukcí vozu a v pokračování tradic z První republiky.
Přes všechny překážky, které Tatra s osobními vozy za komunistů měla - od pohřbu Tatraplanu počínaje - jde i zde u T603 a T613 o potvrzení mezinárodně uznáveného rčení, že😒br /> "Tatra se vždycjy vyznačovala progresivními konstrukcemi."
A jak zde v článku i u předchozího testu Tatraplanu píše Ing. Hausman, kdyby se Tatra dělala jinde, zaplavila by svět. Ten však šikovně zaplavil VW Brouk - tehdy už zaostalý.
starý_kluk
T603 už měla v r.1956 vepředu progresivní zavěšení s tlumičovou vzpěrou McPhersona. Jeho patent Tatra (Ing. Popelář?) obešla nepoužitím široce rozvětveného (spodního) ramene a na místo toho použila "fajfku", obdobnou Citroenu. Získala tak nejen zavěšení nad těžištěm vozu, ale i příčný prostor v předním zavazadelníku. Toto zavěšení mělo jistě podíl na velmi dobrém umístění Šestsetrojek v mezinárodních maratonských soutěžích (např. Paříž - Peking: 2. + 3. + 4. místo). Zadní kyvné polonáúravy byly vyladěny s menším zdvihem, a to tak, aby kývaly kolem vodorovných poloh a měnily tak zanedbatelně rozchod kol.

Pozn.😒br /> T613 měla malějiž vepředu normálního McPhersona a vzadu šikné osy kývání.