Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Slavné dobové testy: Co by redaktoři vylepšili na Tatře 2-603?

Modernizovaná Tatra 603, nazývaná 2-603, se začala vyrábět v roce 1964. Připomeňte si, jak automobil hodnotil dobový test Světa motorů.
Zpět na článek
Avatar - Uživatel_5340709
25. 2. 2018 13:08
Re: t603 je pro me sybmol papalaskych manyru a bolsevicky na
Taky se podívej ze kterého roku ta recenze je, jindy by ti novináři už nikdy nic neotestovali. :-(
25. 2. 2018 09:12
Ta opička, kterou jste pověřili opsáním článku....
.....tak obtížný úkol zase nezvládla.
Volant „padne“ do rukou bez nutného návyku, jeho průměr je vzhledem k lehkosti řízení až zbytečně malý. Menší by také usnadnil vystupování při dané výšce sedadla.
Místo "malý" má být "velký".

Také nechápu, proč opička napíše dokonce v nadpisu Jízda s tatrou a v textu ...K rychlé a bezpečné jízdě s tatrou... s malým "t" a potom zase ...dalším vývoji vůz Tatra dostal:....s velkým "T".

Hrůza, zejména když v originále to je všechno dobře. 8-s :no:
Avatar - speedfred
25. 2. 2018 13:14
Re: t603 je pro me sybmol papalaskych manyru a bolsevicky na
ty nadávaš na komúšov,čo by si najradšej prikazoval a zakazoval čo môže jazdiť po cestách ?
25. 2. 2018 13:56
Re: t603 je pro me sybmol papalaskych manyru a bolsevicky na
vsak jo, v roce 1964
v ty dobe se z komunistickych koncentraku vraceli posledni politicti vezni na amnestii, kteri ty hruzy koncentraky prezili, a normalni auto s tretinovym vykonem bylo na dlouhej poradnik, nebo na pridel za zasluhy pri budovani socialisticke vlasti, ktery ale pro nekolik set tisic lidi znamenal teror od vladoucich komunistu
26. 2. 2018 12:29
Re: t603 je pro me sybmol papalaskych manyru a bolsevicky na
Tak se odstěhuj pryč z tý smradlavý Prahy a nehraj si tady na zarytýho bolševika, kterej by každýmu jen přikazoval v čem smí a nesmí jezdit >:D >:D
26. 2. 2018 12:27
Re: t603 je pro me sybmol papalaskych manyru a bolsevicky na
Ta sedla >:D >:D :yes:
26. 2. 2018 11:41
Re: t603 je pro me sybmol papalaskych manyru a bolsevicky na
Jde nám ale tady přeci především o technické vlastnosti a celový koncept vozu! Ano, ten byl zde u T603 i u pozdější T613 postižen výškou vozu pro nastupování a jízdu v klobouku!!!
Avšak i tak musíme smeknout před nádhernou konstrukcí vozu a v pokračování tradic z První republiky.
Přes všechny překážky, které Tatra s osobními vozy za komunistů měla - od pohřbu Tatraplanu počínaje - jde i zde u T603 a T613 o potvrzení mezinárodně uznáveného rčení, že:
"Tatra se vždycjy vyznačovala progresivními konstrukcemi."
A jak zde v článku i u předchozího testu Tatraplanu píše Ing. Hausman, kdyby se Tatra dělala jinde, zaplavila by svět. Ten však šikovně zaplavil VW Brouk - tehdy už zaostalý.
26. 2. 2018 11:31
McPhersonovo zavěšení ještě za trvání patentu
T603 už měla v r.1956 vepředu progresivní zavěšení s tlumičovou vzpěrou McPhersona. Jeho patent Tatra (Ing. Popelář?) obešla nepoužitím široce rozvětveného (spodního) ramene a na místo toho použila "fajfku", obdobnou Citroenu. Získala tak nejen zavěšení nad těžištěm vozu, ale i příčný prostor v předním zavazadelníku. Toto zavěšení mělo jistě podíl na velmi dobrém umístění Šestsetrojek v mezinárodních maratonských soutěžích (např. Paříž - Peking: 2. + 3. + 4. místo). Zadní kyvné polonáúravy byly vyladěny s menším zdvihem, a to tak, aby kývaly kolem vodorovných poloh a měnily tak zanedbatelně rozchod kol.

Pozn.:
T613 měla malějiž vepředu normálního McPhersona a vzadu šikné osy kývání.
26. 2. 2018 08:22
Re: t603 je pro me sybmol papalaskych manyru a bolsevicky na
minimalne 5 let na tehle strankach uvadim na spravnou miru jak to je s emisema naftaku, to ti potvrdi kazdej kdo se tady pohybuje, az si toho pred 3 lety vsimli v USA a potvrdili to.
a dalsi pribeh uz znas, a dusledek - odklon od dyzlu taky.
takze s tema vetrnejma mlynama to neni tak jak ty si myslis, jak bych to videl spis na "bozi" mlyny, který melou sice pomalu, ale jiste
Avatar - speedfred
25. 2. 2018 22:02
Re: t603 je pro me sybmol papalaskych manyru a bolsevicky na
troška sa mýliš,a hádať sa mi nechce. Takže ti želám veľa úspechov v boji s veternými mlynmi.
25. 2. 2018 18:50
Re: t603 je pro me sybmol papalaskych manyru a bolsevicky na
Tebe sa nepáči nič...
25. 2. 2018 13:49
Re: t603 je pro me sybmol papalaskych manyru a bolsevicky na
jako se me nelibily coudici kominy za socialismu, nelibi se mi ted coudici a jedovaty vyfuky za kapitalismu
to jen masochisti jako ty si dobrovolne nici zdravi a zkracuji zivot tim, ze dycha znecisteny vzduch
zrejme jeste zijes v dobe, kdy za zdravi kazdyho zodpovidal ustav narodniho zdravi a cloveku osobne po jeho vlastnim zdravi nic nebylo, natoz az do toho kecal...
25. 2. 2018 11:19
t603 je pro me sybmol papalaskych manyru a bolsevicky nadraz
vim, ze za to tatra nemuze, ale tezko se toho nekdy zbavim
co me prekvapilo, tak volani po aspon 140k motoru ...
... v dobe, kdy obycejny lid snil o aute s tretinovym vykonem