Kia chce zatopit v evropské nižší střední třídě zavedené konkurenci nejen mezi hatchbacky, ale i kombíky. Ceed má i v třetí generaci domov na Slovensku.
Mne se to auto docela líbí, určitě bych se nestyděl v něm jezdit, jestli bych mu dal přednost před Golfe, Octavií, nebo Fokusem ? To nevím, možná v zajímavé konfiguraci za lepší peníze ano, dříve nebo později mne možná podobná volba bude čekat.
Co je trochu škoda, je absence vrcholných motorizací. Ne, že by 100kw diesel nestačil, stejně jako 103 kw turbobenzín, ale něco trochu "ostřejšího" by se hodilo. Ideálně dvoulitr v naftě kolem 120-130 kw (do kombi pro mne zajímavá volba), či benzín v takové výkonostní verzi... škoda 1.6Tgdi 150kw...
mne sa teda viac paci novy auris to poviem rovno ... zo ceedu uz akesi caro pohladnej sikovnej kie vyprchalo .... ale je to samozrejme len pohlad na dizajn.... auta su to vsetko parada :yes:
predpokladam ze aj novy auris casom bude kombik a opat krajsi ako ceed ....
nafta uz netahne.. ale auris ti ponukne hybrid ... :yes:
ten zadny stlpik je hrozny... a ake pekne auto bolo ceed kombi ;-\ .. tu ale neladi uz nic s nicim.. ani svetla stlpiky nic.. je to auto podla sablony ale krasa sla ta tam ... pritom vacsia optima v kombiku je pekna ...
Na jeho obranu musím říct, že z vlastní zkušenosti potvrzuji, že první generace Ceedu s 1.4 VVTi 80kw (nebo kolik to mělo) byly opravdu živá auta s točivým motorem... ale s jedním člověkem, né v kombiku a né na dálnici >:D Ale on ji zcela jistě nikdy neřídil, takže to spíš četl >:D
Ano, v kombiku nižší střední třídy je nafta pořád zajímavou motorizací a zde mi chybí něco většího, než 1.6 a nevím, co mají všichni s tim zadkem, mne to příjde hezčí, než třeba :
tak škoda konce 1.6 GDI jako zajímavé alternativy v dnešní turbo době, 1.4T je ale dobrý motor narozdíl od 1.0T, která je mizerná i v kategorii jednolitrových tříválců. Když nový design připadá mnohým horší než ten "okoukaný", tak je něco špatně, pravda, stávající kia je designově velmi povedená. :yes: Nová Kia není ošklivá, jen tak trochu poHyundovatěla. >:D
Promiň,,,fakt jsi nikdy nejezdil dálky s velkým kombíkem, co?
Jinak bys sis ty řeči vo naftě nechal od cesty.
Ale to už jsme řešili - a tys řekl, že atmo 1.4ky byly krásně živý a tím jsem dohrál...OK
Právě tady začíná nafta bejt zajímavá. A výš (Velké MPV, offraod)
Samozřejmě i dle nájezdu.
Nj, ale s tou 308SW jsi nasadil laťku hodně nízko. >:-[] To je pro mě spolu s i30 kandidát na vzhledově nejunylejší kombík mezi kompakty.
Co se Ceeda týká, já souhlasím, že přišel o značnou část osobitosti, ale docela se mi líbí. Jenom ten zadek vážně moc nápaditosti nepobral. Zato už jsem přišel na to, kde se v novém Ceedu skrývá to deklarované "dědictví" od Stingeru. Jsou to ty hnusné černé plastové bazmeky na zadním nárazníku a orámování předních mlhovek. Takže bych neplakal nad motory, protože tohle ti dobrých 50 poníků určitě přidá. ;-)
Auris se mi nelíbí, ten by musel být hodně pod cenou, aby si mne získal... a i tak by to pro mne bylo dilema >:D Hybrid v pojetí Toyoty mi moc neříká, i když Sakra by mne utlouk argumenty, ale když jsem chvíli přemýšel nyní o výměně, našel jsem si zajímavou Jettu V. 1.4TSI Hybrid, co dává v kombinaci asi 170k a to už i dle videí vypadalo na hodně zajímavé svzení, ale nakonec měnit ještě nebudu.