Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženava 2018

Autosalon Ženeva 2018

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Rok 2018 je již 88. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce se koná mezi 6. a 18. březnem 2018, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 8. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (350 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 8. - 18. 3. 2018

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Zpět na článek

Kia Ceed Sportswagon: Kompaktní kombík ze Žiliny kompletně odhalen

17 komentářů

Anonym
:no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ten zadny stlpik je hrozny... a ake pekne auto bolo ceed kombi ;-\ .. tu ale neladi uz nic s nicim.. ani svetla stlpiky nic.. je to auto podla sablony ale krasa sla ta tam ... pritom vacsia optima v kombiku je pekna ...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tady musím dát kritikům částečně za pravdu, kombík je na fotkách takový generický. Jsem zvědavý na hatch.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Darca základného skeletu, platformy a techniky je jasný nie? Ale je pravda, že mohli to viac zakamuflovať.
Avatar - praděda7
praděda7
[odkaz]
ani hatch žádná sláva......minimálně krok zpět nebo dva.....
Avatar - removed
removed
Ta zadní linie je strohá, ale slušivá. Rozhodně sympatičtější, než u koncernové sestry. Ale jo, já myslím, že v pohodě, nic nepokazili. Za mě dobrý
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne se to auto docela líbí, určitě bych se nestyděl v něm jezdit, jestli bych mu dal přednost před Golfe, Octavií, nebo Fokusem ? To nevím, možná v zajímavé konfiguraci za lepší peníze ano, dříve nebo později mne možná podobná volba bude čekat.

Co je trochu škoda, je absence vrcholných motorizací. Ne, že by 100kw diesel nestačil, stejně jako 103 kw turbobenzín, ale něco trochu "ostřejšího" by se hodilo. Ideálně dvoulitr v naftě kolem 120-130 kw (do kombi pro mne zajímavá volba), či benzín v takové výkonostní verzi... škoda 1.6Tgdi 150kw...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne sa teda viac paci novy auris to poviem rovno ... zo ceedu uz akesi caro pohladnej sikovnej kie vyprchalo .... ale je to samozrejme len pohlad na dizajn.... auta su to vsetko parada :yes😒br />
predpokladam ze aj novy auris casom bude kombik a opat krajsi ako ceed ....

nafta uz netahne.. ale auris ti ponukne hybrid ... :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Auris se mi nelíbí, ten by musel být hodně pod cenou, aby si mne získal... a i tak by to pro mne bylo dilema >😁 Hybrid v pojetí Toyoty mi moc neříká, i když Sakra by mne utlouk argumenty, ale když jsem chvíli přemýšel nyní o výměně, našel jsem si zajímavou Jettu V. 1.4TSI Hybrid, co dává v kombinaci asi 170k a to už i dle videí vypadalo na hodně zajímavé svzení, ale nakonec měnit ještě nebudu.

A nafta táhne, právě, že táhne a vodspodu >😁
Anonym
Promiň,,,fakt jsi nikdy nejezdil dálky s velkým kombíkem, co?
Jinak bys sis ty řeči vo naftě nechal od cesty.
Ale to už jsme řešili - a tys řekl, že atmo 1.4ky byly krásně živý a tím jsem dohrál...OK
Právě tady začíná nafta bejt zajímavá. A výš (Velké MPV, offraod)
Samozřejmě i dle nájezdu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Na jeho obranu musím říct, že z vlastní zkušenosti potvrzuji, že první generace Ceedu s 1.4 VVTi 80kw (nebo kolik to mělo) byly opravdu živá auta s točivým motorem... ale s jedním člověkem, né v kombiku a né na dálnici >😁 Ale on ji zcela jistě nikdy neřídil, takže to spíš četl >😁

Ano, v kombiku nižší střední třídy je nafta pořád zajímavou motorizací a zde mi chybí něco většího, než 1.6 a nevím, co mají všichni s tim zadkem, mne to příjde hezčí, než třeba 😒br />
[odkaz]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nj, ale s tou 308SW jsi nasadil laťku hodně nízko. >😒] To je pro mě spolu s i30 kandidát na vzhledově nejunylejší kombík mezi kompakty.

Co se Ceeda týká, já souhlasím, že přišel o značnou část osobitosti, ale docela se mi líbí. Jenom ten zadek vážně moc nápaditosti nepobral. Zato už jsem přišel na to, kde se v novém Ceedu skrývá to deklarované "dědictví" od Stingeru. Jsou to ty hnusné černé plastové bazmeky na zadním nárazníku a orámování předních mlhovek. Takže bych neplakal nad motory, protože tohle ti dobrých 50 poníků určitě přidá. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
>😁 Hele, asi jsem divnej, nebo už slepej, ale mě ten kombik příjde pohledný, né horší, než klasika ve třídě, s hatchem mám větší problém 😄

A ty krutohusté plasty jsou samozřejmě přínosné, je to jako "emkové" zrcátka na Felicii >😁
Avatar - tfu
tfu
tak ta zadni cast se nepovedla
Avatar - praděda7
praděda7
....chybí pohled z profilu....Kia asi ví proč.... :-!
sunris
a filter pevných častíc už aj pre benzín 😒
steny007
tak škoda konce 1.6 GDI jako zajímavé alternativy v dnešní turbo době, 1.4T je ale dobrý motor narozdíl od 1.0T, která je mizerná i v kategorii jednolitrových tříválců. Když nový design připadá mnohým horší než ten "okoukaný", tak je něco špatně, pravda, stávající kia je designově velmi povedená. :yes: Nová Kia není ošklivá, jen tak trochu poHyundovatěla. >😁