Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
praděda7
Air bag. Výměna. Elektronika. Řekl bych, že většina svolávaček je právě díky elektronice.
kalousek
Z článku jsem se nedozvěděl kdo má platit vícenáklady spojené s opravou vozidla, například cestu do vzdáleného servisu.
Kdysi mě třeba volali do servisu co byl přes 300 km daleko s tím že cesta jde na můj účet. Takže jsem nakonec nikam nejel a závadu raději opravil sám.
Kdysi mě třeba volali do servisu co byl přes 300 km daleko s tím že cesta jde na můj účet. Takže jsem nakonec nikam nejel a závadu raději opravil sám.
Machýrek
Neco na tom je, ja byl tuhle v MB na bezne servisni prohlidce (vymen oleje, vzduch filtru apod) a mel jsem pote presazeny volant.
To mas jeste dobry, ja kdyz byl na garancce u MB na Chodove, pri prezouvani tam nejakym rusakum znicili kola a jelikoz jsem sedel vedle nich a poslouchal celou dobu, ani naznak nejakeho reseni, nic.
Podle me premiova znacka nerovna se lepsi pristup. Pro ne je auto jako auto at stoji pul mice nebo dva. Koneckoncu i salon ma takova skodovka hezci nez lecjaky autorizak MB nebo BMW a zamestnanec prodejce Renaultu si nejspis vydela uplne stejne jako u Skodovky nebo Mercedesu.
Podle me premiova znacka nerovna se lepsi pristup. Pro ne je auto jako auto at stoji pul mice nebo dva. Koneckoncu i salon ma takova skodovka hezci nez lecjaky autorizak MB nebo BMW a zamestnanec prodejce Renaultu si nejspis vydela uplne stejne jako u Skodovky nebo Mercedesu.
Pokud vím, v EU je to uznávaný způsob opravy i vážnějších závad (úřady takový plán řešení schvalují). Tedy v rámci garančních prohlídek. Pokud není tak závažná, že by to nemohlo do garančky počkat.
Neznám, proto se zeptám. Není zde malý, dejme tomu právní, problém s tím, že servis provádí neobjednané a majitelem neschválené úkony ?
Ať si dělají na neprodaných kusech na dvoře co chtějí, ale po prodeji jim už na tom autě nepatří ani šroubek. Bez toho, aby předem informovali majitele, by neměli bez jeho souhlasu nic navíc dělat.
Tedy podle mě.
Ať si dělají na neprodaných kusech na dvoře co chtějí, ale po prodeji jim už na tom autě nepatří ani šroubek. Bez toho, aby předem informovali majitele, by neměli bez jeho souhlasu nic navíc dělat.
Tedy podle mě.
Mnohem horsi nez svolavaci akce je, kdyz svolavaci akce neni 😉
Treba DSG, rozvody atd.
Takze Toyota, Mercedes, BMW, Honda, PSA :yes😒br /> Ostatni si musi opravy provest na vlastni naklady 😲
Samozrejme krome dieselgate, to snad nevyzaduje komentar.
Podle meho nazoru by se mely svolat vsechny auta, ktery neplni emisni limity a zavadu vyresit. A nemyslim tim jen VW a jen dieselgate. Ale skoro vsechny EU4, EU5 a dokonce jeste i vetsinu EU6.
Ale to je bohuzel utopie.
Co jsem měl možnost sledovat řešení těchto průjmů, tak se k tomu alespoň stavělo bmw zpravidla čelem.
"ale je to minulost resp. do r.2011" Podobně jako rozvody TSI, na které DonVito předpokládám narážel.
Jak se k tomu kdo staví nebo nestaví...i VW poskytoval kulanci. Názorů na její uplatnění v praxi jsem četl více, těžko říct.
Protože mám jakýsi technický přehled a i vzdělání, něco pamatuji a co nepamatuji tak mám načteno a mám i nějaké vychování, takže mód "ve všem zm*rd" nemám aktivován, nechápu, jak kvůli pár drobnejm dokáží výrobci již víc jak sto let vymyšlenou a dlouhá léta dobře fungující a poměrně jednoduchou věc jako je spalovací motor, neustále kazit. Zejména v posledních 20 letech je zřejmý trend nedělat motory se zbytečně dlouhou životností. Nyní je stav takový, že pomalu oslavují, když přežijí záruku. ;-\
(Bez ohledu na konkrétní výrobce, myšleno jako všeobecný trend.)
Kdo si muze dovolit nove auto (predevsim firmy), tak ho odjezdi v zaruce.
A je mooc spokojenej.
No a vetsina normalnich lidi pak uz jen.. plati.
Po 200 000 km preventivně vyměnit. Takže se asi úplně nejedná o záruku. Tím pádem z pozice výrobce se to povedlo dokonale. Klekne to po záruce. Úkol zněl jasně. Muž s koženou brašnou nesmí projet. >😁 ;-\
To jsou věci, které mě se... prostě mi vadí. A nejde jen o techniku. To samé je fenomén zvaný facelift. Tlak na spotřebitele, ač má auto funkční a je s ním třeba i spokojený, se faceliftem dostává psychologicky do stavu, kdy má věc morálně out a měl by si koupit tu novou. Proto také facelift bývá záměrně většinou ošklivější než původní originál. Musím si koupit nový i když je ošklivější, co by mi řekli v mé sociální skupině ? Že jsem zoufalec ve vyběhlém modelu ? Prodám ho potom ještě vůbec ? A tím, že je facelift hnusnější opět podpoří včasnější odkopnutí auta a spotřebitel lapený do této pasti se klepe nedočkavostí na úplně nový model. A tak pořád dokola co dva tři roky ? 😉 ;-\
chlapci tam o tom niečo viac písali.
Autor článku sa tomu ale fakt rozumel,poznal som ho osobne pretože mi robil nejaké veci ešte na e61
Ale jak pise gil, stavi se k tomu alespon trochu celem.
U VW ti na vsechno reknou, ze to je normalni.
DSG cuka a vymena obou spojek je vlastne normalni.
Rozvody ti preskoci a znici motor, no a ty jim jeste zaplatis za novej 😉
To jen tak pro vysvetleni, proc mne svolavacky nevadej 😄