Novinky
ale veď autor nerieši, či to bude ekonomicky výhodné, akurát predpokladá, že žiadna pecka to nebude. Na autoserveri ok.
si si isty, ze ta corsa v EU vysla len ako OPC ? a si si isty tym, ze tento clanok mal skoncit pri 1.4T 150hp ? myslim, ze v hre o GSi je mozna aj ta 1.6t... mozno to tak nebude
Je to taky příklad k jinému článku na auto.cz - p.Marchionne a jeho smutné plány s Fiatem: tady je vidět, jak se jiná značka snaží prodat i 11 let starou podstatu Punta. Tak se to dělá!
Punto je i po těch letech pořád jedno z nejpovedenějších aut své třídy a navíc je hezké. Řekl bych, že rozhodně hezčí než Corsa - no, vždyť ho ještě dělali u mistra Giugiara - je tu duch krásy a učelnosti.
Punto je i po těch letech pořád jedno z nejpovedenějších aut své třídy a navíc je hezké. Řekl bych, že rozhodně hezčí než Corsa - no, vždyť ho ještě dělali u mistra Giugiara - je tu duch krásy a učelnosti.
Fleetove emisie?
Asi si spocitali, ze predaju vcelku dost GSi a nechcu si navysovat emisnu pokutu, radsej idu do stylingu a miernych uprav. V konecnom dosledku asi aj dobre zarobia, kedze prirazka bude slusna a naklady na vyvoj nizke - odpad nutnost novej homologizacie ak uz maju Corsu so 150k 1.4t
Asi si spocitali, ze predaju vcelku dost GSi a nechcu si navysovat emisnu pokutu, radsej idu do stylingu a miernych uprav. V konecnom dosledku asi aj dobre zarobia, kedze prirazka bude slusna a naklady na vyvoj nizke - odpad nutnost novej homologizacie ak uz maju Corsu so 150k 1.4t
samostatny vyvoj komplet noveho modelu kvoli sport verzii neplatilo ani v 90tkach.... dnes je sice vykon dostupny vsadepritomnym turbom, alee emisie su vec zapeklita... su radi ked na nejakom seriovom turbe maju setup co plni emisie aj naroky na spotrebu/ovladanie tak dnes je aj to jednoduche prifucknutie turbicka problem...
len sa mi to zda alebo uz aj predtym bola dostupna corsa 1.6 turbo ? nechapem preco by to malo koncit 1.4t 150k [odkaz]
len sa mi to zda alebo uz aj predtym bola dostupna corsa 1.6 turbo ? nechapem preco by to malo koncit 1.4t 150k [odkaz]
Ono po Insignii GSi, ktorá nie je žiadnou športovou top verziou, by nemalo byť prekvapením, že ani Corsa GSi nebude nič iné len športovo sa tváriaca verzia s rovnakým motorom ako "nešportový" štandard.
Napriek tomu to aj ja stále vnímam ako sklamanie, proste od názvu v minulosti označujúcemu športové verzie modelov by človek čakal aspoň symbolicky vyšší výkon. Jasné, že nik nečaká samostatný vývoj komplet nového modelu, ak už ale dokázali modifikovať podvozok, tak dať o niečo výkonnejší motor nemohol byť taký problém, notabene v dobe turbomotorov, kde to je otázka naladenia turba.
Napriek tomu to aj ja stále vnímam ako sklamanie, proste od názvu v minulosti označujúcemu športové verzie modelov by človek čakal aspoň symbolicky vyšší výkon. Jasné, že nik nečaká samostatný vývoj komplet nového modelu, ak už ale dokázali modifikovať podvozok, tak dať o niečo výkonnejší motor nemohol byť taký problém, notabene v dobe turbomotorov, kde to je otázka naladenia turba.
Spravne dal bych tam CDTi Biturbo 4x4 a 180litrovou nadrz na mocovinu at vydrzi cely servisni interval 50tisickm.
Pokládám slovo "zklamání" v nadpisu za značně přehnané. "žiadna pecka to nebude" už lépe vystihuje obsah článku. Proto s autorem polemizuji.
Opel musí postupovat především úsporně. Osobně se domnívám, že výkony obou nabízených motorů jsou pravdu dostatečné pro 99% potenciálních zákazníků.