Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel rozšiřuje nabídku sportovních modelů GSi. Není však Corsa GSi zklamáním?

13 komentářů

Nicco
Spravne dal bych tam CDTi Biturbo 4x4 a 180litrovou nadrz na mocovinu at vydrzi cely servisni interval 50tisickm.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
že to je jen návrh. Záď OK, to je prostě Corsa s křídlem. Ale zepředu se mi ani trochu nelíbí. Ta podivná černá "věc" na hraně kapoty? Od hrany světel dolů agresivní tvar nárazníku, jenže jako celek je to divně nabobtnalé "cosi".
Avatar - Bubáq
Bubáq
Opravdu si myslíte, že by měl Opel vložit značné finanční prostředky do vývoje opravdového hot-hatche se značně pozměněným podvozkem? A další peníze do zvýšení výkonu? A prodal by Opel takové auto, pokud by bylo za značně zvýšenou cenu? A kolik odhadujete že Opel prodá takových hot-hatchů?
Opel musí postupovat především úsporně. Osobně se domnívám, že výkony obou nabízených motorů jsou pravdu dostatečné pro 99% potenciálních zákazníků.
Avatar - praděda7
praděda7
Hergot, dycky když vidím jméno Bureš, tak hned nevím o kom se mluví..... ;-)
Nonsens
ale veď autor nerieši, či to bude ekonomicky výhodné, akurát predpokladá, že žiadna pecka to nebude. Na autoserveri ok.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Pokládám slovo "zklamání" v nadpisu za značně přehnané. "žiadna pecka to nebude" už lépe vystihuje obsah článku. Proto s autorem polemizuji.
Nonsens
ok
Avatar - iudex
iudex
Ono po Insignii GSi, ktorá nie je žiadnou športovou top verziou, by nemalo byť prekvapením, že ani Corsa GSi nebude nič iné len športovo sa tváriaca verzia s rovnakým motorom ako "nešportový" štandard.
Napriek tomu to aj ja stále vnímam ako sklamanie, proste od názvu v minulosti označujúcemu športové verzie modelov by človek čakal aspoň symbolicky vyšší výkon. Jasné, že nik nečaká samostatný vývoj komplet nového modelu, ak už ale dokázali modifikovať podvozok, tak dať o niečo výkonnejší motor nemohol byť taký problém, notabene v dobe turbomotorov, kde to je otázka naladenia turba.
Avatar - lamal
lamal
samostatny vyvoj komplet noveho modelu kvoli sport verzii neplatilo ani v 90tkach.... dnes je sice vykon dostupny vsadepritomnym turbom, alee emisie su vec zapeklita... su radi ked na nejakom seriovom turbe maju setup co plni emisie aj naroky na spotrebu/ovladanie tak dnes je aj to jednoduche prifucknutie turbicka problem...

len sa mi to zda alebo uz aj predtym bola dostupna corsa 1.6 turbo ? nechapem preco by to malo koncit 1.4t 150k [odkaz]
Avatar - iudex
iudex
Britské VXR modely sú to isté, čo kontinentálne OPC, len iné označenie.
Avatar - lamal
lamal
si si isty, ze ta corsa v EU vysla len ako OPC ? a si si isty tym, ze tento clanok mal skoncit pri 1.4T 150hp ? myslim, ze v hre o GSi je mozna aj ta 1.6t... mozno to tak nebude
Redmex
Fleetove emisie?

Asi si spocitali, ze predaju vcelku dost GSi a nechcu si navysovat emisnu pokutu, radsej idu do stylingu a miernych uprav. V konecnom dosledku asi aj dobre zarobia, kedze prirazka bude slusna a naklady na vyvoj nizke - odpad nutnost novej homologizacie ak uz maju Corsu so 150k 1.4t
starý_kluk
Je to taky příklad k jinému článku na auto.cz - p.Marchionne a jeho smutné plány s Fiatem: tady je vidět, jak se jiná značka snaží prodat i 11 let starou podstatu Punta. Tak se to dělá!
Punto je i po těch letech pořád jedno z nejpovedenějších aut své třídy a navíc je hezké. Řekl bych, že rozhodně hezčí než Corsa - no, vždyť ho ještě dělali u mistra Giugiara - je tu duch krásy a učelnosti.