Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeOpel rozšiřuje nabídku sportovních modelů GSi. Není však Corsa GSi zklamáním?
13 komentářů
Nicco
0
Spravne dal bych tam CDTi Biturbo 4x4 a 180litrovou nadrz na mocovinu at vydrzi cely servisni interval 50tisickm.
Blue Sun
že to je jen návrh. Záď OK, to je prostě Corsa s křídlem. Ale zepředu se mi ani trochu nelíbí. Ta podivná černá "věc" na hraně kapoty? Od hrany světel dolů agresivní tvar nárazníku, jenže jako celek je to divně nabobtnalé "cosi".
Bubáq
Opravdu si myslíte, že by měl Opel vložit značné finanční prostředky do vývoje opravdového hot-hatche se značně pozměněným podvozkem? A další peníze do zvýšení výkonu? A prodal by Opel takové auto, pokud by bylo za značně zvýšenou cenu? A kolik odhadujete že Opel prodá takových hot-hatchů?
Opel musí postupovat především úsporně. Osobně se domnívám, že výkony obou nabízených motorů jsou pravdu dostatečné pro 99% potenciálních zákazníků.
Opel musí postupovat především úsporně. Osobně se domnívám, že výkony obou nabízených motorů jsou pravdu dostatečné pro 99% potenciálních zákazníků.
ale veď autor nerieši, či to bude ekonomicky výhodné, akurát predpokladá, že žiadna pecka to nebude. Na autoserveri ok.
Ono po Insignii GSi, ktorá nie je žiadnou športovou top verziou, by nemalo byť prekvapením, že ani Corsa GSi nebude nič iné len športovo sa tváriaca verzia s rovnakým motorom ako "nešportový" štandard.
Napriek tomu to aj ja stále vnímam ako sklamanie, proste od názvu v minulosti označujúcemu športové verzie modelov by človek čakal aspoň symbolicky vyšší výkon. Jasné, že nik nečaká samostatný vývoj komplet nového modelu, ak už ale dokázali modifikovať podvozok, tak dať o niečo výkonnejší motor nemohol byť taký problém, notabene v dobe turbomotorov, kde to je otázka naladenia turba.
Napriek tomu to aj ja stále vnímam ako sklamanie, proste od názvu v minulosti označujúcemu športové verzie modelov by človek čakal aspoň symbolicky vyšší výkon. Jasné, že nik nečaká samostatný vývoj komplet nového modelu, ak už ale dokázali modifikovať podvozok, tak dať o niečo výkonnejší motor nemohol byť taký problém, notabene v dobe turbomotorov, kde to je otázka naladenia turba.
samostatny vyvoj komplet noveho modelu kvoli sport verzii neplatilo ani v 90tkach.... dnes je sice vykon dostupny vsadepritomnym turbom, alee emisie su vec zapeklita... su radi ked na nejakom seriovom turbe maju setup co plni emisie aj naroky na spotrebu/ovladanie tak dnes je aj to jednoduche prifucknutie turbicka problem...
len sa mi to zda alebo uz aj predtym bola dostupna corsa 1.6 turbo ? nechapem preco by to malo koncit 1.4t 150k [odkaz]
len sa mi to zda alebo uz aj predtym bola dostupna corsa 1.6 turbo ? nechapem preco by to malo koncit 1.4t 150k [odkaz]
Britské VXR modely sú to isté, čo kontinentálne OPC, len iné označenie.
si si isty, ze ta corsa v EU vysla len ako OPC ? a si si isty tym, ze tento clanok mal skoncit pri 1.4T 150hp ? myslim, ze v hre o GSi je mozna aj ta 1.6t... mozno to tak nebude
Fleetove emisie?
Asi si spocitali, ze predaju vcelku dost GSi a nechcu si navysovat emisnu pokutu, radsej idu do stylingu a miernych uprav. V konecnom dosledku asi aj dobre zarobia, kedze prirazka bude slusna a naklady na vyvoj nizke - odpad nutnost novej homologizacie ak uz maju Corsu so 150k 1.4t
Asi si spocitali, ze predaju vcelku dost GSi a nechcu si navysovat emisnu pokutu, radsej idu do stylingu a miernych uprav. V konecnom dosledku asi aj dobre zarobia, kedze prirazka bude slusna a naklady na vyvoj nizke - odpad nutnost novej homologizacie ak uz maju Corsu so 150k 1.4t
starý_kluk
Je to taky příklad k jinému článku na auto.cz - p.Marchionne a jeho smutné plány s Fiatem: tady je vidět, jak se jiná značka snaží prodat i 11 let starou podstatu Punta. Tak se to dělá!
Punto je i po těch letech pořád jedno z nejpovedenějších aut své třídy a navíc je hezké. Řekl bych, že rozhodně hezčí než Corsa - no, vždyť ho ještě dělali u mistra Giugiara - je tu duch krásy a učelnosti.
Punto je i po těch letech pořád jedno z nejpovedenějších aut své třídy a navíc je hezké. Řekl bych, že rozhodně hezčí než Corsa - no, vždyť ho ještě dělali u mistra Giugiara - je tu duch krásy a učelnosti.