Ekonomika
white label
3
Podle těch procent to vypadá na "pasáka v topten"... >😒] 😉
Přejít do diskuze
Jen tak mimochodem, nemuselo nejdřív VW vyvést spoustu svého zisku do ŠA, aby byla konkurenceschopná?
Přitom by jeden čekal, že ve chvíli, kdy se jim splatí původní investice, nám podnik vrátí zpátky, že?
27KT/18😒br />
Kodiaq😒br />
RS
L&K
Karoq😒br />
Scout
Sportline
Fabia😒br />
facelift od 27KT/18
Na podzim nová generace Rapidu.
Kodiaq😒br />
RS
L&K
Karoq😒br />
Scout
Sportline
Fabia😒br />
facelift od 27KT/18
Na podzim nová generace Rapidu.
Marže Škodovky 9,7% je bída? V situaci, kdy Mercedes má 9,2%, Audi 8,9% a BMW 8,3%? A ostatní evropské mainstreamové automobilky nemají ani 5%? No jsi náročný kapitalista.
Tak ted mame porovnani marze Skodovky s... tebou, a ted pro zmenu treba s telekomem, drubezarnou, neziskovou domaci dilnou zamestnavajici postizene, polskym sedlakem delajici domaci syr... kdyz gulas, tak aspon poradnej!
Kodiaq RS až na konci roku, ne 27/18.
Současný Rapid jede až do konce roku, takže nová generace až v příštím.
Současný Rapid jede až do konce roku, takže nová generace až v příštím.
Statní pracovnící letos dosáhnou v průměru 37 000 Kč (již nyní mají 35 000), kdežto VW
Bratislava dosahuje v dělnických profesích již 50 000.
To zase budou diskuze, že hasič, sestřička, učitel odejde do Škodarny. Že chcou taky co mají dělňasové ve Škodárně.
Bratislava dosahuje v dělnických profesích již 50 000.
To zase budou diskuze, že hasič, sestřička, učitel odejde do Škodarny. Že chcou taky co mají dělňasové ve Škodárně.
kdy bude 2.0tsi misto 1.8tsi v oct, konkretne ve scoutu??
pustej u nej uzdu tocivymu momentu, nebo ho budou porad omezovat kvuli prevodovce??
pustej u nej uzdu tocivymu momentu, nebo ho budou porad omezovat kvuli prevodovce??
to mi prijde jako docela bida
co me zarazi, je prumerna cena auta 285tis pro automobilku (samozrejme bez DPH)
za to se mozna da koupit oholena fabie
co me zarazi, je prumerna cena auta 285tis pro automobilku (samozrejme bez DPH)
za to se mozna da koupit oholena fabie
Tak plan je snad jasnej. Vyvest co nejvic z toho zisku do Reichu aby bylo z ceho cálovat kompenzace za Dieselgate.
na uroven folcvagnu a jste razem ve ztrate. skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
Je svatým právem majitele firmy z té firmy vyždímat maximum penez a spolufinancovat z toho nemecky socialismus a platy. A je svatym pravem mistnich zamestnancu si to nenechat libit a požadovat vic pro sebe a min na desatky… To není o zavisti. To je tom co si kdo necha libit a co si vybojuje…
Len sa asi pohybujes niekde v sluzbach, alebo vozis handry z Ciny. Vo vyrobe si to neviem predstavit, ak tena nepocitas vyrobnu cenu vs. koncovu predajnu, to som videl aj daleko cez 1000% len to samozrejme nezahrnalo vsetky ostatne naklady okrem vyrobnych 😄
400% marze je, ze za korunu koupim, prihodim 400% a za 5 korun prodam
400% je prumer, mam i 1000%
400% je prumer, mam i 1000%
nakoupim procesory, displeje, prevodniky tam i nazpatek a spoustu dalsi vetese, splacam to dohromady, nahraju firmware atd a prodam
prumysl akceptuje sileny ceny
prumysl akceptuje sileny ceny
Jinej region, jina cenova hladina, jina mzda.... vse vporadku, ne? 😉
(reagujic na tu vecnou cast, ne na holdena)
(reagujic na tu vecnou cast, ne na holdena)
To za kolik tady kdo maka nema zadnou spojitost s tim kolik se vydelava u souseda (ikdyz je majitel treba stejnej), to se ridi lokalni nabidkou a poptavkou. A pokud neco tak zrovna tu hraje maldoboleslavska skodovka pro CR jako takovou velice zasluznou cinnost, bo svou velikosti a urovni mezd tlaci nahoru vsechny, ne jen sve prime zamestnance.
Mit takovou firmu, a furt se zavisti v oku koukat cez polo-hranice na zapad (polo protoze EU a volny pracovni trh), to nepomohlo nikdy nikomu a v nicem. 8-s
Mit takovou firmu, a furt se zavisti v oku koukat cez polo-hranice na zapad (polo protoze EU a volny pracovni trh), to nepomohlo nikdy nikomu a v nicem. 8-s
Pritom by jeden cekal, ze za stejnou nebo vic práce nebudou THP brat 2 az 3x méně nez ve Spanelsku nebo SRN...
V produkci aut? Tak cinkni do Tesly, budou z tebe mít radost. 400% je krásné číslo napsané tady, jen si neumím představit odvětví, kde to bude paušální pravda.
Takže to trvalo cca 17 let? Kdo by to byl čekal, že ŠA bude muset investované prostředky nejen vracet, ale i přispívat k zisku :-! ?
Opravdu tu mají všichni remcalové rudé knížky?
Opravdu tu mají všichni remcalové rudé knížky?
Evropská čísla Rapidu a Fabie není problém dohledat, zkus carsalesbase.com a focus2move.com - to první je menší Evropa, to druhé vč. Ruska, Turecka apod.
V Nosovicich pracuji lide za cca 60% toho co v Ml. Boleslavi >😁 Asi proto byla na Jundaj D.e.bily Day velka ucast [odkaz] :-! ani slunce tam nesviti [odkaz] >😒]
U normalnich je lepsi mit podil na zisku a bonus za vysledky zavodu, nez se hnat na vysoky zaklad. Diky znalosti prostredi je dobre taky vedet kdy koupit a prodat nektere automotive akcie.
U normalnich je lepsi mit podil na zisku a bonus za vysledky zavodu, nez se hnat na vysoky zaklad. Diky znalosti prostredi je dobre taky vedet kdy koupit a prodat nektere automotive akcie.
Marže 400 % znamená, že dostáváš peníze nejen za prodej, ale ještě 3x tolik za samotnou výrobu 😊.
Ono to zase tak překvapivé není, když porovnáš podobně vybavené verze😒br />
Rapid Spaceback Ambition TSI 81kW + metla + paket Ambition Plus (senzory, výhřev sedaček, Bluetooth) + rezerva = 370.000,- Kč
Fabia Ambition TSI 81kW + metla + paket Ambition Plus (klima, kožený paket, senzory) + je potřeba přidat hliníková kola + výhřev sedaček + Radio Swing s Bluetooth + loketní opěra + rezerva a jsi na 360.700,- Kč.
To už je samozřejmě lepší vzít ale Fabii Style a jsi na stejných penězích a máš auto s autom. klimou, všechna okna v elektrice, apod.
Ale hodně lidí dá přednost většímu modelu.
Rapid Spaceback Ambition TSI 81kW + metla + paket Ambition Plus (senzory, výhřev sedaček, Bluetooth) + rezerva = 370.000,- Kč
Fabia Ambition TSI 81kW + metla + paket Ambition Plus (klima, kožený paket, senzory) + je potřeba přidat hliníková kola + výhřev sedaček + Radio Swing s Bluetooth + loketní opěra + rezerva a jsi na 360.700,- Kč.
To už je samozřejmě lepší vzít ale Fabii Style a jsi na stejných penězích a máš auto s autom. klimou, všechna okna v elektrice, apod.
Ale hodně lidí dá přednost většímu modelu.
To že má Rapid víc prodaných kusů než Fabia bych tedy nečekal. Bude to ale tím že je v tom započítána i indická verze (která je úplně jiná než naše) plus čínská. Docela by mě zajímal podíl prodejů evropské verze liftback versus spaceback. Neustále se mluví o zrušení starší karosarske verze, na silnicích ale potkávám větší počet liftbacku.