Hm, jel jsem s pár novejma Ins. a nepřesvědčily mě.
Al jsoupěkné designově a vnitřek je taky čím dál lepší.
Ale jízdě něco chybí. Je to teda jen můj můj názor.
Na druhou stranu si musíš objektivně přiznat, že myšlení není tvojí nejsilnější stránkou a drtivé většině místních diskutujících jsi pro smích, takže to zase nebude tak horké. >:D
Autor je evidentně humorista, nazvat elektromobil "peckou", na to je potřeba pořádná dávka halucinogenů! >:D >:D >:D
Jsem opravdu zvědav na novou generaci Leonu, u kterhého kromě hatchbacku a kombíku prý bude i sedan. To je krok správným směrem, na vybraných trzích o něj jistě bude zájem! :-):yes:
Tak je nečti.
Anebo víš co? Zkus někdy napsat něco k tématu sám, dutohlave...
Aha, jasně. ....není co.
Kde nic není, ani smrt nebere.
>:D >:D >:D
Jseš směšněj.
kluci končím, nemám při pátečním večeru čas na dva klauny, jako jte vy.
Stejně vám neumím pomoct.
Mějte se.
>:D >:D >:D
se přetahuje s Opelem o post nejzbytečnější evropské automobilky.
Hlavně Opel jsem míval rád, ale bohužel to takhle nějak cítím.
Bohužel, další kdysi skvělou značku, Fiat, už beru jako potupně umírající a nepočítám ji.
Tyhle tradiční evropské značky jsou dnes v problémech. Škoda.
Kdepak jsou místní "odborníci", kteří zde ještě loni věštili Seatu zánik a radili VW, aby tuto značku coby beznadějně "zbytečnou" zrušil? >:D >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[]
P.S. Nová Ibiza i Arona se prodávají skvěle, Leon je také stále velmi oblíbený a o Atecu je takový zájem, že se na ni čeká až jeden a půl roku. Nepochybuji o tom, že velké SUV na tom bude podobně. A až se "ořežou" méně úspěšné modely, které jsou jen mírně upravený koncern (Mii, Toledo), profitabilita půjde ještě výš! :-) Bravo, Seate! :-):yes::yes::yes:
Opel je v každém případě v docela kritické fázi změny majitele. Insignia je takový pohrobek z GM, naopak v segmentu SUV začala spolupráce s PSA, ale z mého pohledu trochu rozporuplně.
Máš pravdu, na vině je přechod na výrobu nové generace v prvním čtvrtletí letošního roku. Teprve letos, v prním plném roce výroby, se ukáže, jak na tom nová Ibiza skutečně je. Je ale fakt, že z jejich prodejů dost ukrajuje Arona, která je vlastně jen mírně zvýšená Ibiza. A zájem o ní je tak obrovský, že výroba nestíhá. Takže tomu prostě dej ještě čas.
P.S. Pokud bych si já dnes kupoval hatchback B segmentu, Ibiza 1.5 TSI by byla jasná volba a pokud bych chtěl v tomto segmentu vyšší model, samozřejmě bych sáhl po Aroně 1.5 TSI. :-)
No a teď si představ, že jen loni bylo takových "sprosťáků", kteří si koupili SEATa, skoro půl milionu. Hrozné, že? Z toho ti musí být jistě na zvracení a dobře ti tak! >:D >:D >:D
"Nad nejnižší značkou koncernu" >:D >:D >:D Ano, marketingově i cenově je Seat jistě níž než Audi, VW i Škoda, ale pořád jsou to skvělá auta, navíc s jižansky atraktivním designem. A ano, "slintám", protože mám tuto značku moc rád, takže (na rozdíl od zakyslých škarohlídů jako jseš ty) mám radost z jejího velkého rozvoje a rostoucí úspěšnosti. A soudě podle prudce rostoucích prodejů nejsem zdaleka sám! :-)
Ježíš, a já myslel, že při pátku bude nuda.
Ale šašek se našel.
pobavils, chudáku. Sice nechtě, ale přece.
Musí být hrozné vědět, že jsi nula a snažit se prskat na někoho, o kom musíš vědět, že jsi pro něj jen hmyz.
No zatím to vypadá, že ano, ale slovo "určitě" je u Fiatu v posledních letech fakt těžko použitelné slovo, to je fakt... :-O Každopádně Punto prý bude končit letos v květnu a Argo se prý bude vyrábět v Srbsku, vedle 500 L... :-!
to ty jsi nejnižší stupeň fosteku, to nemá chybu :no: Nad tvou hloupostí, zlobou a zakomplexovaností se člověk fakt pobaví >:D i když je mi tě zároveň líto jak může být někdo tak ubohej.
S tvým výběrem bych souhlasil. Jenom bych okamžitě vyřadil 208, protože to šílené uspořádání pracoviště řidiče s volantíkem mezi koleny bych fakt nedal... :-O
P.S. Jsem moc zvědavý na nový Fiat Argo, který (snad) dorazí příští rok :-):yes:
Já ti nevim, mě nová Ibiza nijak zvlášť neoslovila, předchozí generace se mi líbila moc. Hlavně ta zadní část je trochu divná:
[odkaz]
Nicméně jako celek bych jí dal. Navíc mě tohle rozhodnutí čeká na konci roku, protože malý Peugeot stárne a je čas přemýšlet nad nástupcem. Rád bych šel do 1-2letýho auta, tj rok 2016/17 a z těch 10ti aut nahoře to právě vidím na koncernovou trojiku, Corsu a P208, zbytek mě moc neoslovuje.
Fiesta je úzká a má hodně divný design předku, navíc je drahá...
C3 je takový kašpárek.
Sandero a Clio mají jen hodně slabý motor 0.9TCe - strávil jsem s ním týden a děkuji nechci ani zadarmo...
Punto je už hooodně obstarožní a tak nějak v něj nemám důvěru
Výrazně dražší než Ibiza asi nebude a interiér vypadá lépe, ale já od malého auta čekám i trochu zábavy, což podle prvních testů revírem Pola nebude. Ale samozřejmě bych si je prvně musel projet. :-)
Pro mě je volba číslo 1 ve třídě nová Ibiza. Ceny sice vyšší, ale vyvážené moderní technikou a krásným designem. Jen výbavy by měli zrevidovat, protože i nejdražší FR je žebrák. V případě ojetiny je zase zajímavá Fabia, protože má u nás hodně širokou nabídku různých referentských/zaměstnaneckých vozů a operáků ve ŠkodaPlusu.
Diesely tady byly vždycky na práci, ne na slintání. Tak to bylo a tak to je a bude.
Všichni kdo byli v Ženevě se shodli na tom že na povrchu to bylo o elektrice ale pod povrchem to bylo o renesanci dieselů.
Automobilky potřebují snižovat flotilové emise a to s benzíny nedají, takže potřebují mix diesel, hybrid-diesel, hybrid-benzín, elektro.
Benzíny byly a budou, s výjimkou sporťáků pro ty, kdo chtějí utratit méně peněz a kdo mají nízké nájezdy kilometrů.