Novinky
Nejsem si jistý jestli to bylo v 77-78,ale opravoval se předek na 507 v Tatře Kopřivnici na zkušebně.Měl se tu čest být u toho,bylo to jako zjevení.
Je to opravdu krásné auto, i když na veterány moc nejsem. Nedávno jsem o něm četl na [odkaz] , kde psali, že první prototyp BMW 507 byl veřejnosti představen v září 1955 na autosalonu ve Frankfurtu. Pod kapotou ukrýval vidlicový osmiválec OHV o objemu 3168 cm3 a výkonem 150 koní (110 kW), což byla na tehdejší dobu opravdu pecka. První série BMW 507 se vyráběla do roku 1957 a z továrny vyjelo pouze 45 kousků. Druhá lehce upravená série se vyráběla v letech 1957 až 1959 a celkem vzniklo 210 kusů. Vozy z první série jsou dnes logicky považována za vzácnější. Ve své době ale šlo o velký propadák, který málem způsobil krach německé automobilky. Což jsem vůbec netušil.
Asi to nějak nechápu.
Jeden z nás má slabší den, kámo... >😁
Jakože BMW z padesátek je kopie Astonu z devadesátek?
Buď hulíš festovní zboží, nebo použili označení DB7 dřív a já to nevím...
Nebo seš blbej jako Googlit...a to bych ti nepřál
Myslels DB5? Asi? ten se podobá snad...nevím
Určo myslel DB5, mě ale tak moc podobná nepřipadá.