a SVR má problém....
Ale s výkonnými SUV se roztrhnul pytel.
Ale mě to nějak nevoní...kdyby to bylo v polovině 19.století, měl by Mácha o verš navíc
"Mrtvé milenky dech
Zborcené harfy tón
Supersportovní SUV"
Jde o to, že jsou výkonná a rychlá.
Ale sportovnější je podle mě i o dost pomalejší Miata. Snad mi někdo porozumí.
Do SUV (když ho někdo musí mít) patří velkej diesel. A vedle do garáže sporťák nebo kabrio. Když na to nemám, je lepší to položit.
Hm..kdysi se říkalo, že přemotorovaný sedany i přes svou sílu nejsou sportovní (7erV12, S600) ale to ještě nikdo netušil, co se bude dít.
Ale lepší, než ekoteror.
Takž fostek dává :yes:
Dalsi dehtovej pacient... >:D Do SUV a Off-roadu patri poradnej motor - Range Rover V8, G500 a pod. :yes: Jinak ale taky nejsem fanouskem SUV od znacek, jako je Maserati, Jaguar, Alfa Romeo atd. Kdyz budu chtit opravdu sportovni auto, koupim si Lotus se ctyrvalcem od Toyoty a ne dvoutunovou obludu. Asi jsem moc konzervativni, ale k Maserati bych si sel bud pro luxusne-sportovni sedan nebo coupe a pro SUV zase k Land Roveru.
H/K_svwet i Fostek, souhlasím s designem o Levante. A taky RR. Jen škoda, proč ten motor nedaj i do Ghibli, je k tomu přizpůsobený od začátku, aby tam mohl bejt. To by byla pecka.
Jinak Fosteku, ti co si to koupi nemusí být jen pozéři. Já bych si nikdy nekoupil takovýhle typ auta v naftě (maso, porsche) má bejt proste benzin a jet jak z praku. Ale na SUV si mám ještě čas ;-)
Sedmička byla vcelku agilní a vedle mamuta i obratný auto. Ale mamut ve V12 vážil 2,3tuny a bylo to obrovský auto s průměrnýma jízdníma vlastnostma. Dnešní SUV umožňují objednat spoustu podvozkových "hračiček", které můžou jeho jízdní vlastnosti vystřelit před takový sedan.
Krom toho zrovna ten mamut V12 jel jenom o opravdu malinko líp než V8 (v případě stejných motorizací v SL je to necelá délka auta ve sprintu z nuly na cca 130km/h). A ve výsledku stejný rozdíl bude mezi vrcholnou naftou (SQ7) a něčím jako je toto Maserati. A i přesto je rozdíl v podání výkonu mezí tím V8 a V12 obrovský.
Neříkám, že zrovna benzínový V8 SUV se skoro 600 koňmi je rozumná volba, ale naprosto chápu člověka, co si to koupí.
ale prave v dizajne je ukrytych 90 percent charizmy kazdeho auta ... lebo v tejto triede noblesnych SUV ide hlavne aj o to.. tu podla mna majitel uz az tak nenahana kazdy konik ( ved aj tak su vsetky tieto SUV supersilne ) ani pocet displejov a airbagov... tu ide aj o vizualny teda ten viditelny vnimatelny dojem noblesy a luxusu ... a toto proste RR vie.. aj urus a aj levante... kdezto ked pozries na kontajner GL tak ozaj vedla neho aj mala panda je zrazu akasi "charizmatickejsia" ... toto mi tu proste vadi na tych niektorych nemeckych SUV... nemaju to vyzarovanie ake by som za danu sumu ocakaval... netvrdim ze vsetky ( nove G charizmu ma ok a paci sa mi ) .. ale tych peknych kuskov vzhladom na celkovy pocet aut je tam ozaj poskromne ... som zvedavy na nove X2.. ma taky buggy styl urusu tak mozno nakoniec bude v reale aj celkom pekne ... aj ked ten velky prasaci rypak na poslednych bmw je mi hrozne proti srsti.. snad toto nas Jozo do buducna na dizajne bmw zmeni a navrati znacke eleganciu z 90 rokov kedy boli bmw ozaj aj dizajnovo top ...
levante mi v reale inak hned pripomenulo toto infiniti: [odkaz] .. vidim tu podobne ponatu kasnu aj proporcie... dlhy rovny predok... nizka dozadu posunuta kabina a aj celkovo podobne tvary ... a ja tento styl mozem... nema chybu
urus je pekne hranaty a vyrysovany... ta hra hran mi tam sedi.. aj tie jeho blatniky a celkove proporcie... taka akoby supersilna bugina .. super to ponali a neokukovali po inych .. kdezto v porsche spravili nudnu amorfnu knedlu .. nie kazdy totiz vie dizajn a v triede SUV sa to ukaze vzdy naplno... ale tak tu boli taliani vzdy inde ako nemci ;-) to sam uznas
nejde o o moju narocnost... lebo mne osobne by postacilo aj bezne SUV ( vitara a pod ) ... len pisem ze Levante je ozaj top a ja ho radim charizmou a noblesou hned za RR a urus... a daleko pred cayenne
ja som rad ze znacku maserati mame konecne aj u nas ( co to trvalo ) ... aj ked zatial ma predajcu tusim len v Bratislave ... kdezto jaguar ma tych predajcov u nas predsa uz viacej z coho bude aj u nas nadalej tazit v predaji voci maserati.... v modrej azurovej metle som SUV levante u nas videl uz dvakrat ( zrejme slo o ten isty kus ) a musim povedat ze voci nejakemu cayenne ktory posobi ako kus nudnej zuly je levante smaragd na kolesach ... za mna sa jedna o jedno z najkrajsich SUV spolu s velkym RR a lambom Urusom.. ma proste charizmu a noblesu na urovni tych najlepsich ... lebo cayenne toto napr fakt nema ani velke GL
kto si vsimol tu vystupujucu krivku vzadu ktora ide cez kasnu aj cez zadne svetla levante [odkaz] ;-) .. hned ma napadol sucasny ceed [odkaz] .. no a tymto sa podobnost konci samozrejme >:D