Ale Cupra 280 ST tehdy nejela na semislickách, nevím odkud máš tuto informaci. Přečti si toto: rok 2015
V prvním kole jsem ještě hledal brzdné body a netrefil úplně ideálně šikanu na konci cílové rovinky. I tak se mi ale podařilo dostat pod dvě minuty. Druhé kolo bylo mnohem lepší, ale když se na displeji zařízení Racelogic ukázalo 1:57, nemohl jsem tomu uvěřit. Leon ST CUPRA se na okruhu řídí skvěle. Je stabilní v rychlých zatáčkách a nabízí mimořádnou přilnavost na výjezdech z těch pomalejších. Karoserie kombi je krásně vyvážena. Tohle auto má obrovský potenciál. Myslím si, že při použití ‚semislicků‘ a ještě lepších brzdových destiček pro jízdu na okruhu by bylo možné čas snížit tak o 3 až 4 sekundy,“ komentoval Petr Fulín nečekaný výkon sportovního rodinného kombi španělské značky bezprostředně po rekordní jízdě.
nejdriv hlasi ze v te nejvetsi srdcovce ma i dvoulitr vyjezdovou rychlost 150 (to jsem se hodne divil, nebot tam jezdim kolem 130) a pak koukam na rychly kolo a 126...
A to já to myslel úplně jinak...že se mi až nechce věřit, že je R o tolik rychlejší, že to dá lépe na obyčejných gumách než předchozí verze na semi slickách.
Cupra ST 280 se standardními gumami zajela v mostě čas 1:57 to jo, ale to byl samozřejmě nejlepší z dosažených časů.. tady u Cupry R jak autor uvedl je to čas prvního pokusu.. to je trochu rozdíl žejo.. auto by určitě zajelo lepší čas v dalších kolech.
Navíc je to až těžko uvěřitelný, ale STéčko má prokazatelně o chlup lepší časy na okruhu než seaťácký hatchback se stejnou motorizací :-!
Jo závoďáky z dtm šampionátu maj o trochu víc koníku než sériovky, to je jasný ;-)
Mimochodem dobře, že si uvedl Merc. dtm, rád se na tyto závody dívám a zajímal by mě pro porovnání čas na okruhu prvního čistě elektrického závodního auta na světě Cupry e-Raceru s 500kw 670k z 0-100 za 3,2s o kolik by tahle střela ujela meďourovi.. na to jsem zvědavej až k tomu dojde :-):-!