Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Horst Fuchs
Zajímavá čísla, je vidět pokračující úprk k SUV a crossoverům. Extrémní je to u Superbu, kterýžto propad ale více než kryje Karoq.
Jinak je vidět záliba tuzemců v cenových akcích, Toyota a Ford mají pěkná čísla. Aktuální cena Focusu je taky už opravdu výprodejová.
Kaškaj - tam fakt nevím, že by to byl nějaký nákup velké firmy nebo státního úřadu?
Jinak je vidět záliba tuzemců v cenových akcích, Toyota a Ford mají pěkná čísla. Aktuální cena Focusu je taky už opravdu výprodejová.
Kaškaj - tam fakt nevím, že by to byl nějaký nákup velké firmy nebo státního úřadu?
U Kaškaje bych řekl, že dorazili první objednávky auto po faceliftu a taky model před faceliftem měl velké slevy.
Toyota přebrala díky své politice dost firemních zákazníků od Hjudé a VW.
Toyota přebrala díky své politice dost firemních zákazníků od Hjudé a VW.
Karoq je ale konkurent spíš pro Octavii (cenově i technicky), Superba by teoreticky měl kanibalizovat spíš Kodiaq. Superb koncem roku docela výrazně zdražil, rozjely se prodeje Insignie. V evropských číslech je Superb v mínusu jen mírně, aspoň za 1-2
[odkaz]
[odkaz]
Nová Insignie Supu určitě něco vzala = dokonce i u nás a určitě po Evropě
Když se podíváš na vedlejší článek o německejch prodejích = tam propad přišel taky až v březnu. Je to první měsíc a ty propady můžou mít jiný příčiny = anebo ne = a období růstu skončilo 😉
Když se podíváš na vedlejší článek o německejch prodejích = tam propad přišel taky až v březnu. Je to první měsíc a ty propady můžou mít jiný příčiny = anebo ne = a období růstu skončilo 😉
V Nemecku to bude Problem s dieselovymi motormi. Panuje velka neistota a to sa odrazilo na predaji aut. Padaju predaje dieslov, ale nenahradzuju ich predaje benzinov. Predaj benzinovych aut stupol daleko menej ako bol pokles dieslov. Az teraz Nemci vidia, co si sami sposobili. Mysleli, ze stupnu predaje benzinov, ale nestalo sa presne tak.
No to právě zatim nevíš = v čem je příčina. Po 1 měsíci říct že v Německu možná omezení do center pár velkoměst = to je fabulace
I když [odkaz] >😒]
Stejně tak neni jasný proč u nás tak propad březen = jestli je to začátek trendu nebo prostě jen výkyv. Uvidíme za měsíc nebo radši za 2 = po čtvrt roce už vidíš jestli to je trvalej propad nebo co
Ale zpomaluje i celkově maloobchod = to by mohlo naznačovat.. 😐
Já bejt němec zvažuju vodík = 43 čerpaček už funguje aktuálně se 33 dalších staví a v době kdy my plánujeme že možná budeme mít 6 možná dokonce i 8 = jich chtěj mít 400
A problém s extrémníma emisema ve městech = je vyřešenej = vodní pára sou dokonalý emise :yes: 😄
I když [odkaz] >😒]
Stejně tak neni jasný proč u nás tak propad březen = jestli je to začátek trendu nebo prostě jen výkyv. Uvidíme za měsíc nebo radši za 2 = po čtvrt roce už vidíš jestli to je trvalej propad nebo co
Ale zpomaluje i celkově maloobchod = to by mohlo naznačovat.. 😐
Já bejt němec zvažuju vodík = 43 čerpaček už funguje aktuálně se 33 dalších staví a v době kdy my plánujeme že možná budeme mít 6 možná dokonce i 8 = jich chtěj mít 400
A problém s extrémníma emisema ve městech = je vyřešenej = vodní pára sou dokonalý emise :yes: 😄
Uživatel_5340709
ale nedá mi to. Předvčerejší nehoda SUV tady v Brně na ul. Hradecká. Nejedná se o žádný střet, jen to auto šlo ve vyšší rychlosti/než obligátních 60/ na střechu. Tak všichni SUV - véčkaři koukněte na to a opravte si tu svoji mantru o bezpečnosti. Vysoké těžiště - jdeš dřív na střechu. A nevzpomínám si, že by auto /limuzína/ jedoucí "jen" po střeše skončila takhle se zdeformovanými sloupky A a B. Asi těm sloupkům moc nešmakovala celková váha auta. [odkaz]
Trošku to vutrhavas z kontextu, jako zvelicovani smrtelné nehody Tesly. Nikdo netvrdí, že určité situaci má Suv nevýhodu, ale je to hledání toho pověstné kladiva mezi stovkami nehod, které končí stejně, nebo možná i lépe, než s běžným autem. Taky mohu vygooglit nehodu, kde díky vyšší karoserii řidič přežil a argumentovat ti proti. Je to situace od situace 😄
Jasně, vyjímka potvrzuje pravidlo. Je to jak ty diskuse ohledně posedu, přehledu, a já nevím co. A v poslední době je tu na ACZ samej chromej SUVčkař, takže předpokládám, že mínusy se jen pohrnou.
A sorry srovnávat to s teslou je mimo. Holt nikdo si nechce přiznat, že podlehl módě, která mu mimo vnitřního pocitu více nepřináší, dokonce na poli jízdních vlastností mu spíš bere.
A sorry srovnávat to s teslou je mimo. Holt nikdo si nechce přiznat, že podlehl módě, která mu mimo vnitřního pocitu více nepřináší, dokonce na poli jízdních vlastností mu spíš bere.
Následky nehody sou fakt od situace.. ale nevýhody v neprospěch SUV včetně finační = sou ve všech situacích.. 😉
Co se nehod týče = lidi si představujou že SUV sou bezpečnější = což je blbost = je to spíš situace od situace 😄
Co se nehod týče = lidi si představujou že SUV sou bezpečnější = což je blbost = je to spíš situace od situace 😄
Aká je finančná nevýhoda SUV?
Všechno dražší = většinou už pořízení. Proti adekvátnímu vozu s nižšim těžištěm vyšší spotřeba. Vyšší opotřebení = brzd často i pneu = vyšší hmotnost většinou i dražší servisní náklady
Celkový náklady vyjdou prostě dráž = ostatně proto to taky dneska automobilky tak tlačej = to neni vtip! 😄
Celkový náklady vyjdou prostě dráž = ostatně proto to taky dneska automobilky tak tlačej = to neni vtip! 😄
Súhlasím, ale s tým tak nejako kupujúci počíta , či nie? Je to skôr fakt ako nevýhoda. Mimochodom, mal som MPV a všetko tebou menované kompenzoval priestor, manipulácia s deťmi, nastupovanie, variabilita, atď atď. U toho suv je to podobné
Pokud není dražší, tak dražší servis co do spotřebních dílů, vyšší spotřeba, větší opotřebení.
Ach jo. Budu se opakovat, ale - i Mustang bude mít všechny tyto nevýhody proti nějaké střední třídě. Nemluvě o Ferrari. Kupující to ví a chce. Co je komu do toho? Leda manželce.
(já vím, tys jen vysvětloval. Tedy doufám)
(já vím, tys jen vysvětloval. Tedy doufám)
To jo, máš pravdu, ale ti co kupují Mustang jsou ochotni tyto nevýhody sobě i ostatním přiznat.
A on někdo nepřiznává, že SUV víc žere, víc stojí, a obecně nemá lepší jízdní vlastnosti, než osobáky? Kdo? Já netvrdím, že ne, jen jsem si nikoho nevšiml.
Ale no tak Kájo, samozřejmě že ty jsi v pohodě, ale koukni se na ty nekonečné diskuse jiných. ..............
Já nechápu, proč máš (a nejen ty) potřebu takového boje. Kdyby SUV nějak škodily ostatním, tak snad. Ale jinak - že někdo vykoupil požadované vlastnosti jinými nevýhodami? No a? Bolí to tvou peněženku? Tvé řidičské srdce?
A i kdyby to bylo módou, zase - no a? Já si kupuju auta z obrovské části podle "líbí" (a samozřejmě možností peněženky). Co je komu do toho? Když bude módní kupovat Mazdy, a lidi je houfně začnou kupovat, bude ti to vadit?
Já bych si v životě nekoupil Dacii a vždycky bych svých 300t na Dacii raději utratil za jetý Mondeo. Ale že bych cítil potřebu přesvědčovat nebo urážet jejich kupce (a že jich je čím dál víc) ať si raději koupí bezpečnější a kvalitnější i když ojetý auto.....
A i kdyby to bylo módou, zase - no a? Já si kupuju auta z obrovské části podle "líbí" (a samozřejmě možností peněženky). Co je komu do toho? Když bude módní kupovat Mazdy, a lidi je houfně začnou kupovat, bude ti to vadit?
Já bych si v životě nekoupil Dacii a vždycky bych svých 300t na Dacii raději utratil za jetý Mondeo. Ale že bych cítil potřebu přesvědčovat nebo urážet jejich kupce (a že jich je čím dál víc) ať si raději koupí bezpečnější a kvalitnější i když ojetý auto.....
Opět se trochu točíme v kruhu, ale samozřejmě to co říkáš beru a u ostatních respektuji.
Tak to jsme na tom podobně 😉 taky si kupuju auto, aby nějak vypadalo, resp. motor a vzhled je u mě to nejpodstatnější a dacii bych si taky nekoupil, nejen proto jak to vypadá, to je samozřejmě každýho věc jaký má priority.. taky mi je jedno jaký jsou teď trendy.. a v čem jezdí soused to jde úplně mimo mě. Akorát bych teda volil jinou ojetinu :-! když už by na nový nebylo ;-\
My se taky můžeme shodnout? 😉 Prima.
Edit: myslím, že jsem si tě spletl s jiným nickem over....
Ale jinak samozřejmě souhlas.
Edit: myslím, že jsem si tě spletl s jiným nickem over....
Ale jinak samozřejmě souhlas.
Určitě, proti tobě nic nemám 😉
V pohodě, no já jsem si právě říkal co jsem ti proved >😁
Taky jsem koukal, že je tady další over.., to klame no to je blbý >😁 no já byl první 😐
V pohodě, no já jsem si právě říkal co jsem ti proved >😁
Taky jsem koukal, že je tady další over.., to klame no to je blbý >😁 no já byl první 😐
"Ale že bych cítil potřebu přesvědčovat nebo urážet jejich (Dacií) kupce...."
No to by sis taky mohl zkusit, darebáku. 8-s >😒] 😉
No to by sis taky mohl zkusit, darebáku. 8-s >😒] 😉
Ktoré spotrebné diely sú drahšie? Díky marketingu prípadne druhovýrobe možno žiadne. Spotreba áno, to je ale logické. Opotrebenie čoho? Díky trendu úspory na váhe sú súčasne SUV nie oveľa ťažšie ako východzia hb / kombi. Prečo riešime len SUV , máme tu mpv, malé dodávka atď. Tých sa to netýka. Mimochodom, na minulom mojom mpv bola vyššia len tá spotreba, ostatné veci boli +- podobné ako u bežného auta
Řešíme SUV = protože mpv sou na ústupu = a i to byla z pohledu těžiště atd. většinou lepší konstrukce než ta najhorší jaká je k dispozici = SUV 😉
Namáhání a opotřebení všech dílů = typický sou brzdy = dík vyšší hmotnosti a výšce = je snad celkem logický ne?
Mimochodem i brzdná dráha je se stejnejma brzdama = horší. Můžeš dát větší = ale ty sou dražší.. 😄
Namáhání a opotřebení všech dílů = typický sou brzdy = dík vyšší hmotnosti a výšce = je snad celkem logický ne?
Mimochodem i brzdná dráha je se stejnejma brzdama = horší. Můžeš dát větší = ale ty sou dražší.. 😄
Ty aj čítaš po sebe čo tu vyprodukuješ? Skús tú prvú vetu napísať bez = a zmysluplne
Tak to zkusim 😄
1. řešíme SUV protože to je
a) nejblbější forma karoserie
b) zrovna na největšim vzestupu
c) nákladama přitom nejdražší verze auta
2. neřešíme mpv = protože ty sou naopak na velkym ústupu
To je vlastně asi všechno.
1. řešíme SUV protože to je
a) nejblbější forma karoserie
b) zrovna na největšim vzestupu
c) nákladama přitom nejdražší verze auta
2. neřešíme mpv = protože ty sou naopak na velkym ústupu
To je vlastně asi všechno.
No vidíš že sa to dá
a) prečo? Lebo sa tebe nepáči?
b) to je fakt
c) to je fakt
A čo ďalej?
Tá najblbšia forma karosérie má aj svoje pozitíva, len to nie sú prevádzkové náklady 😉
a) prečo? Lebo sa tebe nepáči?
b) to je fakt
c) to je fakt
A čo ďalej?
Tá najblbšia forma karosérie má aj svoje pozitíva, len to nie sú prevádzkové náklady 😉
Nevim proč na nejblbějšim a nejdražšim hledáš pozitiva = ale povídej 😉
a) jako fakt? >😁
a) jako fakt? >😁
S trúbou tvojho formátu asi nemá zmysel riešiť nastupovanie, nakladanie deti do sedačky a pár cm svetlej výšky, ktoré sú pre niekoho podstatné. Fakt
Jako fakt? >😁
Každej máme limity = jen sem netušil že tvuj je tak nízko = to je za tu HBG 635NS1 [odkaz] 😄
Každej máme limity = jen sem netušil že tvuj je tak nízko = to je za tu HBG 635NS1 [odkaz] 😄
Fakt, väčšina racionálne argumenty chápe a dokonca vie pochopiť aj dôvody, prečo si kto kúpi aké auto. Len ty žiješ tak nejako vo svojom hodne ohraničenom svete
Čim si ho představuješ ohraničenej? 😄
Prostě baštíš to automobilkám i s navijákem = což je samozřejmě tvoje věc 😉
Prostě baštíš to automobilkám i s navijákem = což je samozřejmě tvoje věc 😉
Nerozumiem tomu čo baštím automobilkám. Suv nemám, i cez fakt že pozitíva by aj v mojom prípade prekryli negatíva. Nedávno som mal mpv. Čo som zbaštil aj s navijákom v čase jeho kúpy? Začni už chápať fakt, že máme rôzne požiadavky a potreby. Historicky som vymenil x vozidiel či už firemných, alebo sukromných, od klasických hb, kombi cez mpv a dodávky. Aj nejaké to suv som mal zapožicané a to na dost dlhý čas, aby som si spravil vlastny úsudok. Na rozhodovanie nepotrebujem marketingové oddelenie automobiliek 😉
Všechno tu v diskuzi padlo = pokud to fakt neumíš zpracovat = tak nic 😉
Jak nechápat různý požadavky? Někdo ti nutí to nejlepší? Ne = jen sme se bavili co je nejhorší
Jak nechápat různý požadavky? Někdo ti nutí to nejlepší? Ne = jen sme se bavili co je nejhorší
Větší neodpružená hmota, větší opotřebení závěsů, silentbloků, ložisek, tlumičů a brzd. Málokterá spojka u suv vydrží přes 130 tis., u normálního auta nižší střední je běžné se blížit 200 tis. , .... atd. Neznám suv, které má přes 100 tis, aby nebylo vyhrkané. Samozřejmě najdou se vyjímky, ale ty jsou dost zaplacené.
Asi sú v mojom okolí divné autá, ale že by na niektorom suv menili spojku po 130k km a na identickom "klasickom" modely vydržala 200k km si nepamätám. Väčšie opotrebenie vplyvom hmotnosti beriem, ale rozdiel v váhe je +-100kg (niekde aj menej), čo znamená jeden dospelý človek a jedno dieťa v aute. To isté môžeš aplikovať na dodávky, nepamätám si z firemných aút, že by boli po 100k km vyhrkané, alebo výmeny boli na úrovni jednotiek euro (tyčky stabilizátora a podobné blbosti)
Možná ti uniká, co je to neodpružená hmota auta.
Napísal si všeobecné veci s ktorými sa dá len súhlasiť, len mi dolož prípad, kde si na suv mal v kopri spojku po 130k km a na inom modely s tým istým motorom vydržala 200. Takisto napíš modely SUV , ktoré sú po 100k km vyhrkané. Spotrebné diely sú drahšie - nech áno, koľko ich vymení prvý majiteľ za život auta, keďže článok je o registrácií nových?
Třeba všechny mazdy od modelu 626 po poslední šestku, když nejsi stupid, tak spojky měníš až tak v 230 tis. a výše . U CX -7 spousta majitelů nenajela ani 40 tis. a už ji měli totálně sjetou a reklamovali.
A tam je spojka a pohonný reťazec identický? Ja len či porovnávame porovnateľné.. Alebo je to len sprasačený návrh, resp silno poddimenzovaný diel. Strojarinu nemám, ale 6 a viac násobne rýchlejšie opotrebenie by som na karosériu suv nehádzal.
Pokud nevíme, jak k tomu došlo, je to argument k ničemu.
Že má SUV vyšší těžiště tu snad nikdy nikdo nepopíral.
Že má SUV vyšší těžiště tu snad nikdy nikdo nepopíral.
Došlo k tomu tak, že se to auto jen převrátilo a pak klouzalo. Ta fotka je ti málo?
Já bych řekl, že k tomu došlo tak, že auto ve vysoké rychlosti sjelo ze silnice do prudkého svahu vedle ní. A rozhodně bych si netroufl tvrdit, že by se při takovém manévru na svahu o sklonu cca 30st. osobák nemohl převrátit.
Tam není svah, auto jelo po rychlé komunikaci, která je zapuštěná.
Vlastně blbě jsem to četl, jasně to zapuštění mu určitě pomohlo, ale ta střech na opěradlech je podle tebe co?
Vlastně blbě jsem to četl, jasně to zapuštění mu určitě pomohlo, ale ta střech na opěradlech je podle tebe co?
Zmáčknutá střecha je samozřejmě špatně a obecně vyšší hmotnost SUV tomu jen pomůže.
Ale zase - pokud tu nehodu nevidíme, nevíme, jestli se jen převrátilo, nebo dokonce letělo a pak padlo na střechu. Každopádně to nedopadlo dobře.A v osobáku by byla o něco vyšší šance, že právě tato situace dopadne líp.
Ale klidně si veď křížovou výpravu proti chromým SUVčkářům tupě podléhajícím nesmyslné módě.
Ale zase - pokud tu nehodu nevidíme, nevíme, jestli se jen převrátilo, nebo dokonce letělo a pak padlo na střechu. Každopádně to nedopadlo dobře.A v osobáku by byla o něco vyšší šance, že právě tato situace dopadne líp.
Ale klidně si veď křížovou výpravu proti chromým SUVčkářům tupě podléhajícím nesmyslné módě.
V pohodě, jsem rád, že uznáváš že limča by měla vyšší šance. 😉
Jinak válku nevedu, ............ můj první příspěvek je jen inspirace. Válku se snažím vést s hloupostí a falešnými soby. 😄
Jinak válku nevedu, ............ můj první příspěvek je jen inspirace. Válku se snažím vést s hloupostí a falešnými soby. 😄
Nejde o to že by se nižší osobák s nižšim těžištěm nemoh převrátit = ale že je nějakej bod kde se SUV převrátí a ten osobák ne
A ta nehoda je jen konec toho problému = podstata je že se s tim líp jezdí = proto každá automobilka bojuje o každej centimetr
Celkově nižší náklady včetně opotřebení a namáhání = sou jen bonus
U snižování těžiště je jedno jestli se bavíme o rozdílu třeba X3 vs X4 nebo odlehčený střechy a díly kapoty na osobákách = abych použil tvou terminologii
A ta nehoda je jen konec toho problému = podstata je že se s tim líp jezdí = proto každá automobilka bojuje o každej centimetr
Celkově nižší náklady včetně opotřebení a namáhání = sou jen bonus
U snižování těžiště je jedno jestli se bavíme o rozdílu třeba X3 vs X4 nebo odlehčený střechy a díly kapoty na osobákách = abych použil tvou terminologii
A já si bláhově myslel, že v diskusi pod tímto článkem narazím na zajímavé názory o vývoji českých prodejů jedntlivých značek. A místo toho se tady sáhodlouze řeší nesmyslné a milionkrát provařené úvahy, zda-li je SUV bezpečnější a dražší, než běžné nízké modely... 8-s :no: Prostě SUV jsou čím dál prodávanější, protože lidi v naší části světa jsou čím dál bohatší a taky pohodlnější. Naopak běžná auta jsou naopak stále placatější a jejich kabiny tím pádem hůře přístupné. 😲
Pokud pro tebe je běžným autem Arteon, pak by se dalo souhlasit.
U normálních aut nižší střední nebo střední třídy nevidím, že by byly kabiny hůře přístupné nebo auta placatější.
U normálních aut nižší střední nebo střední třídy nevidím, že by byly kabiny hůře přístupné nebo auta placatější.
No tak si třeba zkus nastoupit do Meganu minulé a současné generace - mezigenerační snížení karoserie o cca 4,5 cm! 8-s
Fajn že došlo k snížení a tim zlepšení jízdních vlastností = v době totálního boomu SUV = tim odlišuješ auto od neauta = teda SUV 😄
Tak ono to zřejmě nebude jen o te vyšce, ale zřejmě o celkove konstrukci, tvaru dveři nebo ukotveni sedaku. Třeba do koncernove nižši středni se špatně nastupuje a to platilo už i u předchozich generaci, ktere zas tak placate nebyly.
Jasně, nastupování do koncernových kompaktů se musí trénovat na Lotusu.
[odkaz]
[odkaz]
No teměř si to trefil. Ale važně, stači si vyzkoušet golf/leon a nasledně např. auris nebo 308 a ten rozdil pozna i člověk bez zdravotnich problemu a ja zhoršeny vstup do šestkoveho golfa taky poznal a u nastupce včetně toho leona je to stejne v bleděmodrem. Mam v rodině na to slušny etalon, ktery zrovna tohle dost řešil.
alebo v i8
[odkaz]
[odkaz]
I Tržil s tim měl problem, škoda, že neni zaběr jak z ni leze...
[odkaz]
[odkaz]
Nojo ale Tržil je tak trochu vzor jak ve 40 letech homo sapiens nemá vypadat 😄
Podívej se na staršího týpka = viz já 09:04
Podívej se na staršího týpka = viz já 09:04
No a dalši varianta jsou třeba nějake zdravotni problemy a pak vnimaš kdejakou nuanci při nastupovani/vystupovani z auta.
Zdravotní problém Tržila přežírání = je ale řešitelnej = v jeho případě asi tim SUV 😉
Auta jako Lotus nejsou pro každýho = ale viz video pro normálního homo sapiens i trochu vyššího věku = neni problém
Pro Tržila a jeho karikaturu na homo sapiens holt ty SUV = přitom do vesmíru sme poslali že vypadáme takhle [odkaz] 😄
Auta jako Lotus nejsou pro každýho = ale viz video pro normálního homo sapiens i trochu vyššího věku = neni problém
Pro Tržila a jeho karikaturu na homo sapiens holt ty SUV = přitom do vesmíru sme poslali že vypadáme takhle [odkaz] 😄
Nojo = pro někoho fakt radši to SUV >😁
Pro porovnání od 0:51 [odkaz] a od 1😁3
Pro porovnání od 0:51 [odkaz] a od 1😁3
Tvůj odkaz to zabil :-! chtělo se mi napsat až budu děděk taky možná začnu přemýšlet nad tím jak se do jakého auta leze a zacnu možná i přemýšlet nad nějakým suv >😁 ale tenhle strejda je důkazem, že když je člověk trochu šikovnej, neváží tunu a nemá zdřevěnělý klouby, resp je v kondici >😁 tak si potom může za odměnu užívat jízdu z nižšího posezu :-!
Nemám problém ani s jedním, nepozoruju rozdíl.
Viz odkazy = nejsme holt všichni stejní 😉
Aspoň teď víme kdo z nás patří do jaký skupiny 😄
Aspoň teď víme kdo z nás patří do jaký skupiny 😄
Jaká skupina ty... skupino!
Přesně jak píšeš 😉 mám 193cm a nastupování do aut mi teda nedělá problém >😁 ale znáš to lidi jsou už tak rozhejčkaný, že by pomalu chtěli, aby sedačka z auta sama vyjela a zase s nima automaticky zajela dovnitř >😁
qp
Je zajímavé sledovat, jak se mění poměr diesel/benzín/CNG i u tak velkého auta jako je Octavie. Troufám si tvrdit, že na konci roku to bude minimálně 50:50 poměr benzín+CNG:diesel.
praděda7
Potvrzují se tak předpoklady z konce loňského roku, že se prodeje na českém trhu blíží své hranici a již tolik neporostou jako v minulosti. Český trh již může být nasycen, vliv mohou hrát i rostoucí ceny vozů. Ze zákulisních zpráv navíc také vyplývá klesající podíl ree😜ortů – třeba němečtí prodejci proti nim údajně začali brojit, a tak má počet krátkodobě registrovaných a následně vyvezených aut klesat.
..........odkud se vzal ten tlak na přechod k elektroautům..... :-!
..........odkud se vzal ten tlak na přechod k elektroautům..... :-!
No reálně se prodalo víc aut, akorát ubyly ree😜orty, což je dobře a automobilky, který vykázaly největší propad měly ree😜ortů nejvíce akorát u nich teď reálný růst není patrný, ale trh celkově roste, protože pokles 8,7% určitě nekoresponduje s celkovým počtem ree😜ortů, které byly uskutečněny v březnu minulého roku, to byl nepochybně vyšší podíl..
3_diamanty
kde sa nam stratil .... ved zase az taka exkluzivna znacka to predsa nie je ... :😉
Kam by se ztratil? S ohledem na nabídku tam, kam patří, do zapomnění. Tipo nezachrání to, že kompletní modelová řada Fiatu stojí za starou belu nebo patří už do pravěku.
panda a F500 su ok ale v nasich zemepisnych sirkach je to proste okrajovy segment... tipo u vas/u nas tiez nefunguje zdaleka tak dobre ako sa asi cakalo ... a potom tu mame 500X ktore sice predava slusne cisla ale ti najlepsi su opat inde ... ono hlavne chybaju fiatu tie cisla ktore by spravilo nove punto.... ale asi je to marne... ;-\ ...podobne ako v alfe aj vo fiate akoby sa uz posledny rok dva zastavil cas... ziadne nove modely.. nic... pritom nebola to zla znacka nechapem co sa stalo ;-\
Tipo je (snad mimo Itálii) šíleně podceňovaný model, který si většina potenciálních kupců bohužel ani nejde k dealerům Fiatu projet. Byli by pak nesmírně příjemně překvapení, o jak prostorné a komfortní auto se jedná. Ale fakt je ten, že pokud do tohoto auta potenciální kupec sedne, řadu z nich zklamou levné interiérové plasty. Ty na horních partiích dveří vypadají fakt mizerně a i jinak příjemně měkký plast na horní půlce přístrojové desky má podivný rastr, který jakoby pocházel z nějakého Nissanu z 90. let. Škoda, velká škoda, protože jinak je Tipo nesmírně příjemné auto a s motorem 1.6 Multijet s 320 N.m i velmi svižné (a i 1.4 T-Jet rozhodně nejezdí špatně)... 😲
P.S. Už aby tu bylo nové Argo (v Evropě ale asi spíš Uno), včera bylo pozdě!!!
P.S. Už aby tu bylo nové Argo (v Evropě ale asi spíš Uno), včera bylo pozdě!!!
Nebylo by od věci přijít i s plnohodnotným nástupcem Punta, coby konkurentem třídních etalonů.
Panda... panejo, Panda je pravěká. F500 se překoukala a tím, jak její xicht naroubovali na vše od miniauta po traktor, lidem spíš i zhnusila.
Punto to nezachrání, to není klíčový segment v ČR. Situaci trochu zlepší, ale jen pokud bude opravdu výjimečné. Fiat totálně ustoupil ze všech pozic, které kdy měl.
A že nechápeš, co se stalo? Co by se asi mohlo stát? Pan účetní prostě nemá prachy. S velkýma očima koupil Chrysler, jenže ten mu netáhne. Alfa taky není ten zázrak, ve který doufal. A tak...
Punto to nezachrání, to není klíčový segment v ČR. Situaci trochu zlepší, ale jen pokud bude opravdu výjimečné. Fiat totálně ustoupil ze všech pozic, které kdy měl.
A že nechápeš, co se stalo? Co by se asi mohlo stát? Pan účetní prostě nemá prachy. S velkýma očima koupil Chrysler, jenže ten mu netáhne. Alfa taky není ten zázrak, ve který doufal. A tak...
Fiaty Panda, 500, 500X - mne sa tie autá javia akoby dizajnované tak trochu pre dievčatá. Chlap v nich vyzerá divne. Chce to niečo v genderovo neutrálnejšom dizajne. Tipo je OK.
Asi som stará škola ale dnešná - nazvem to mužská - mládež (do30rokov) sa stajluje pre mňa nejako veľmi zženštilo. Ak chce Fiat týmto dizajnom oslovovať mladých tak akože fajn len majú problém v štatistikách - aký vekový priemer má dnes človek kupujúci nové auto. V Nemecku napríklad tuším je to chlap cca 50rokov. Tomu takéto autá veľa nepovedia. A koľko žien všeobecne či mužov do 30 rokov si štatisticky kupuje nové auto?
Ale to je len môj zabednený pohľad na vec, kľudne sa môžem mýliť.
Asi som stará škola ale dnešná - nazvem to mužská - mládež (do30rokov) sa stajluje pre mňa nejako veľmi zženštilo. Ak chce Fiat týmto dizajnom oslovovať mladých tak akože fajn len majú problém v štatistikách - aký vekový priemer má dnes človek kupujúci nové auto. V Nemecku napríklad tuším je to chlap cca 50rokov. Tomu takéto autá veľa nepovedia. A koľko žien všeobecne či mužov do 30 rokov si štatisticky kupuje nové auto?
Ale to je len môj zabednený pohľad na vec, kľudne sa môžem mýliť.
Mládež do třiceti let mi zůstává dnes záhadou a to od nich věkově nejsem zase tak daleko. Pocitově si ale připadám jak z jiného světa.
Asi to bude těch několik let života v komunismu, ty za to určitě mohou.
Asi to bude těch několik let života v komunismu, ty za to určitě mohou.
No popravdě = mohou 😄
Jestli ti je kolik naznačuješ = sociologie pro to má vysvětlení
A mladší generaci [odkaz] logicky nechápeš 😉
Jestli si z ročníků který braly rozum v 90. letech = hledáš něco co bylo dočasný a specifický a nikdy už nebude. Bylo to zvláštní přechodný období = kombinace už kapitalismu ale v reálu furt socialismu.
V kombinaci se současnou ostalgií = kdy lidem aspoń podvědomě dochází jak moc sme za 40 let socíku zaostali = si pocitově připadáš jak z jinýho světa 😄
Jestli ti je kolik naznačuješ = sociologie pro to má vysvětlení
A mladší generaci [odkaz] logicky nechápeš 😉
Jestli si z ročníků který braly rozum v 90. letech = hledáš něco co bylo dočasný a specifický a nikdy už nebude. Bylo to zvláštní přechodný období = kombinace už kapitalismu ale v reálu furt socialismu.
V kombinaci se současnou ostalgií = kdy lidem aspoń podvědomě dochází jak moc sme za 40 let socíku zaostali = si pocitově připadáš jak z jinýho světa 😄
Tak to môže byť. Mám 43. Tu je vysvetlenie prečo sa mi zdá, že je v poslednej dobe všade nejako veľa gayov. Chyba je vo mne. Ja som z generácie chlapov čo sa neholia keď sa im nechce a nie preto lebo to je v móde. Čo si vlasy nefarbia na neónovo a nevystužujú účes roxormi. Čo v lete nechodia s pollitrovkou Evianu po ulici v červených plátenkách a svetlomodrou buzitaškou (crossbody bag ) klopkajúcou po riťke. ;-\
Stále si naivne myslím že chlap by mal vyzerať proste ako... chlap.
No jo, chyba vo mne.
😄
Stále si naivne myslím že chlap by mal vyzerať proste ako... chlap.
No jo, chyba vo mne.
😄
To slučuješ metrosexuály a gaye = kterejch sou ty asi 4% = prostě pár set milionů
Když k tomu ale přičteš ty metrosexuály.. 😄
Já bych řek ať každej vyzerá = jak se jemu chce a jak to každej cítí
Mě teda jedna kdysi ukecala ať se tam oholim = a fakt to pak bylo lepší.. >😒]
Když k tomu ale přičteš ty metrosexuály.. 😄
Já bych řek ať každej vyzerá = jak se jemu chce a jak to každej cítí
Mě teda jedna kdysi ukecala ať se tam oholim = a fakt to pak bylo lepší.. >😒]
Tak zlučujem ako zlučujem. Pôsobia tak nejak rovnako.
Ale tieto fiaty 500vky, 500x a pandy k nim celkom idú. Keď sú ich 4% tak to teda v mojich očiach je od Fiatu príliš úzka cieľová skupina - medzi mužmi. Asi ako superautá - tie si to ale vďaka zisku z ceny predaja asi môžu dovoliť.
V zásade súhlasím - nech sa každý oblieka či vyzerá ako chce. Ja len že šaty robia človeka, a okolie na to aj primerane reaguje.
Ale tieto fiaty 500vky, 500x a pandy k nim celkom idú. Keď sú ich 4% tak to teda v mojich očiach je od Fiatu príliš úzka cieľová skupina - medzi mužmi. Asi ako superautá - tie si to ale vďaka zisku z ceny predaja asi môžu dovoliť.
V zásade súhlasím - nech sa každý oblieka či vyzerá ako chce. Ja len že šaty robia človeka, a okolie na to aj primerane reaguje.
No 4% sou gayů = stovky milionů
Kolik metrosexuálů nevim = o dost víc? >😒]
Myslim že je lepší žít pro sebe a svý blízký = než cizí okolí. Já se oblíkám a holim a stříhám jak se chce mě [odkaz] docela doporučuju 😄
Kolik metrosexuálů nevim = o dost víc? >😒]
Myslim že je lepší žít pro sebe a svý blízký = než cizí okolí. Já se oblíkám a holim a stříhám jak se chce mě [odkaz] docela doporučuju 😄
No áno. Keď ale dobre chápem pojmy tak aj metrosexuál sa oblieka módne lebo tak on sám chce. Cielene vyhľadáva módne trendy a chce ich. Mám občas ale isté pochybnosti o sexuálnej orientácii módnych guru... tých čo módu tvoria.
[odkaz]
[odkaz]
V čem lepší? Ještě to chápu u sebe, kdy se holím kvůli sportu, protože to je fakt výrazně pohodlnější, ale pro běžný život?
Ty se tam dole holíš kvůli sportu = sakra jakýmu? 😄
Plavání, kolo, běh... Ne vždy nutně v tomhle pořadí, ne vždy nutně všechno.
Začal jsem nohama, ještě když jsem bruslil. Odřeniny z pádů se rychleji hojí bez chlupů, maséři to taky mají radši. Pak jsem kvůli hrudnímu pásu přidal tělo, protože mít jen proužek na hrudi by vypadalo blbě. A na triatlonu jsem zjistil, že mokré chlupy v rozkroku jsou fakt hnus.
Začal jsem nohama, ještě když jsem bruslil. Odřeniny z pádů se rychleji hojí bez chlupů, maséři to taky mají radši. Pak jsem kvůli hrudnímu pásu přidal tělo, protože mít jen proužek na hrudi by vypadalo blbě. A na triatlonu jsem zjistil, že mokré chlupy v rozkroku jsou fakt hnus.
Ano, ale důležité je, aby to byla fakt Evian a aby to logo bylo za každou cenu vidět. >😁
A že samozřejmě nestačí jen voda na pití [odkaz] >😒]
8-s Co to sakra je? Pomoc...
Nojo zlatej socialismu = kdy 90% všeho nebylo a nesmělo se >😒]
Než zaplavovat svět nesmysly, to fakt snad radši ten socík.
Unikla ti podstata socíku = všechny státy zbankrotovaly = to fakt už radši ne >😒]
Ten pokles rsp. zhroucení ekonomiky o 90% teda na 10% sousedního trochu menšího státu = ti nestačil? 😄
To že dneska ten sousední posílá prachy a z 80% nám dotuje stavbu dálnic a železnic infrastruktury = kterou oni za svý stavěli když my budovali socialismus = ti neni hanblivo? >😁
A samozřejmě nejen infrastruktura = zdravotnictví zaostalo úplně fatálně = za celou totalitu stoupnul věk o 0,25 roku = jinde o roky. Aneb z rozhodnutí strany = každej občan socialistickýho bloku umřel o pár let dřív :yes: >😒]
Horší bude až nám ty co nebudovali socialismus a totální zaostání = přestanou ze 100% opravovat Katedrály Sv. Víta atd. a z 80% ty silnice atp. a množství zanedbanejch hradů zámků kulturních památek = a zase budem muset žít a spravovat svuj stát = jen za svý 😉
I když to co řikáš jen z hluboký neznalosti = tak znej: 40 let vlády KSČ budeme dohánět zhruba 60-70 let. Ty bys nechtěl mít rakouskej plat = už dneska? Nebo = furt = nikdy se nezhroutit na těch fakt trapnejch 10%?
Ten pokles rsp. zhroucení ekonomiky o 90% teda na 10% sousedního trochu menšího státu = ti nestačil? 😄
To že dneska ten sousední posílá prachy a z 80% nám dotuje stavbu dálnic a železnic infrastruktury = kterou oni za svý stavěli když my budovali socialismus = ti neni hanblivo? >😁
A samozřejmě nejen infrastruktura = zdravotnictví zaostalo úplně fatálně = za celou totalitu stoupnul věk o 0,25 roku = jinde o roky. Aneb z rozhodnutí strany = každej občan socialistickýho bloku umřel o pár let dřív :yes: >😒]
Horší bude až nám ty co nebudovali socialismus a totální zaostání = přestanou ze 100% opravovat Katedrály Sv. Víta atd. a z 80% ty silnice atp. a množství zanedbanejch hradů zámků kulturních památek = a zase budem muset žít a spravovat svuj stát = jen za svý 😉
I když to co řikáš jen z hluboký neznalosti = tak znej: 40 let vlády KSČ budeme dohánět zhruba 60-70 let. Ty bys nechtěl mít rakouskej plat = už dneska? Nebo = furt = nikdy se nezhroutit na těch fakt trapnejch 10%?
Krásně házíš procenty a jako vždy zamlčuješ to podstatné, a sice skutečnost, že spolu s tím ten soused rozhoduje, co smíš a nesmíš postavit.
Víš, co hlavně chci? Aby už vyhynuly tvé názory, tvá hloupá manipulace, neustálé svalování stávající státní i lidské neschopnosti na minulost. Chápu to, je to snadná výmluva, proč se nesnažit a nic nedělat, ale realita je, že si za to můžeme jen my sami, žádná minulost. A jestli nějaká, tak leda ta nedávná, vysoce tržní... trhni, co můžeš.
Ono... dokud se všichni budou sami pro sebe snažit dohnat Německo a Rakousko, nedoženeme ho nikdy. Jenže mluvit v ČR o něčem společném, to si koleduje o provaz, protože čecháčci jsou tupáčci.
Víš, co hlavně chci? Aby už vyhynuly tvé názory, tvá hloupá manipulace, neustálé svalování stávající státní i lidské neschopnosti na minulost. Chápu to, je to snadná výmluva, proč se nesnažit a nic nedělat, ale realita je, že si za to můžeme jen my sami, žádná minulost. A jestli nějaká, tak leda ta nedávná, vysoce tržní... trhni, co můžeš.
Ono... dokud se všichni budou sami pro sebe snažit dohnat Německo a Rakousko, nedoženeme ho nikdy. Jenže mluvit v ČR o něčem společném, to si koleduje o provaz, protože čecháčci jsou tupáčci.
Co si představuješ pod tim házení procenty? Jestli totální krach = že soudruzi z vedení strany a státu kterej dovedli do bankrotu se stáhnou a do čela strčej [odkaz] a připravujou se na konec = tak ok :-!
Co smíš a nesmíš postavit = si nějak nemocný? Nebo to myslíš jak? >😁
Odpověď na tohle by mě teda fakt zajímala! Dáš to? 😄
Doufám že navzdory tvýmu přání = vzdělání a znalosti = nevyhynou 😉
Co smíš a nesmíš postavit = si nějak nemocný? Nebo to myslíš jak? >😁
Odpověď na tohle by mě teda fakt zajímala! Dáš to? 😄
Doufám že navzdory tvýmu přání = vzdělání a znalosti = nevyhynou 😉
Nedám, kašlu na tebe. Každá diskuse s tebou má určité hranice, které ještě zvládnu. Dlouhodobý boj s popíráním reality je i na mne moc.
Vzdělání a znalosti... kéž by zase konečně získaly prostor. Jenže čím dál více vidím (a jsi toho zářný příklad), že stačí správná indoktrinace a znalosti nejsou potřeba.
Vzdělání a znalosti... kéž by zase konečně získaly prostor. Jenže čím dál více vidím (a jsi toho zářný příklad), že stačí správná indoktrinace a znalosti nejsou potřeba.
Je mi tolik, kolik mi je a vím bezpečně, že minulý režim mě, vzhledem k věku, postihnout nemohl. I když věřím, že ty si v tom určitě zase něco najdeš, protože jak jde o minulost, máš tmu před očima.
Zbytek tvého blábolu je, tradičně, mimo mísu, jak se snažíš "křivdy" komunismu napasovat úplně na vše. V ÚSTR bys byl bezpochyby platným příslušníkem.
Pocitově si připadám mimo, protože nechápu ani😒br /> a) hon za nejnovějšími věcmi za každou cenu
b) absurdní příklon k retru za každou cenu
c) totální nihilismus mladé generace za každou cenu.
Jdu radši dělat papírovou tramvaj, než se zabývat pí*ovinama s tebou.
Zbytek tvého blábolu je, tradičně, mimo mísu, jak se snažíš "křivdy" komunismu napasovat úplně na vše. V ÚSTR bys byl bezpochyby platným příslušníkem.
Pocitově si připadám mimo, protože nechápu ani😒br /> a) hon za nejnovějšími věcmi za každou cenu
b) absurdní příklon k retru za každou cenu
c) totální nihilismus mladé generace za každou cenu.
Jdu radši dělat papírovou tramvaj, než se zabývat pí*ovinama s tebou.
Když de o degradaci státu na úroveň 10% sousedního Rakouska = z rozmaru 1 party = tak jo skoro černo před očima mám
No podle odborníků = tě postihnout dokonce musel. Tak nevim 😉
Tomu čemu asi ani sám nevíš proč řikáš "tvuj blábol" je to co píšu = protože si to asi nepochopil zopakuju = závěr a vysvětlení sociologů 😄
Tradiční bláboly = tentokrát o USTR = asi neni nutný komentovat. Proč? 😐
a) tu bylo už před tim než Klement Gotwald..
b) módní vlny tu asi sou taky už hodně dlouho
c) to vidim podobně = vysvětlení asi určitě bude = jen ho narozdíl od toho týkajícího se mý/tvý generace neznám. Ale asi nebude problém zjistit..
Brilantní závěr :yes: >😁
Tak pak udělej fotku a dej odkaz >😒]
No podle odborníků = tě postihnout dokonce musel. Tak nevim 😉
Tomu čemu asi ani sám nevíš proč řikáš "tvuj blábol" je to co píšu = protože si to asi nepochopil zopakuju = závěr a vysvětlení sociologů 😄
Tradiční bláboly = tentokrát o USTR = asi neni nutný komentovat. Proč? 😐
a) tu bylo už před tim než Klement Gotwald..
b) módní vlny tu asi sou taky už hodně dlouho
c) to vidim podobně = vysvětlení asi určitě bude = jen ho narozdíl od toho týkajícího se mý/tvý generace neznám. Ale asi nebude problém zjistit..
Brilantní závěr :yes: >😁
Tak pak udělej fotku a dej odkaz >😒]
Sociologie je skvělá pavěda, dokáže si najít názor úplně na všechno. Sice obvykle naprosto mimo realitu, ale hlavně, že na to dovede čerpat dotace. A hlavně, jak je vidět, u nás se koncentrovala čistě na míchání socialismu do všeho, co existuje. Ještě, že mám strojní mozek.
Víš, co je nejlepší? Že na rozdíl od tvých teoretických keců mám jedno velmi jednoduché, praktické vysvětlení: já mám rozum.
Máš pravdu, všechno tu bylo už dříve. Jen ne v tak šíleném měřítku, jako dnes. Kdyby to bylo specifikem ČR, řeknu, že si tím lidi kompenzují pocit méněcennosti vůči západu. Ale ono je to celosvětové šílenství.
Víš, co je nejlepší? Že na rozdíl od tvých teoretických keců mám jedno velmi jednoduché, praktické vysvětlení: já mám rozum.
Máš pravdu, všechno tu bylo už dříve. Jen ne v tak šíleném měřítku, jako dnes. Kdyby to bylo specifikem ČR, řeknu, že si tím lidi kompenzují pocit méněcennosti vůči západu. Ale ono je to celosvětové šílenství.
Boha to sou ale plky :yes: >😁
Hele fakt ti je kolik naznačuješ? Jestli jo tak tě mrsk.. 😄
Ale eště lepší je = to s tim rozumem :yes: >😒]
To "já sice nevim co přesně to znamená a co se tam studuje a vůbec, ale vim že tomu rozumim líp než všichni kdo to kdy studovali" = ten je muj nejoblíbenější 😄 😉
Hele fakt ti je kolik naznačuješ? Jestli jo tak tě mrsk.. 😄
Ale eště lepší je = to s tim rozumem :yes: >😒]
To "já sice nevim co přesně to znamená a co se tam studuje a vůbec, ale vim že tomu rozumim líp než všichni kdo to kdy studovali" = ten je muj nejoblíbenější 😄 😉
Anonym
Cadillac - 1 ks
Dodge - 8 ks
Chevrolet - 3 ks
Tesla - 12 ks
Mustang - 33 ks
Renegade - 12 ks (6x benzín)
Compass - 32 ks (7x benzín)
Cherokee - 3 ks
GrandCherokee - 13 ks (2x benzín)
Wrangler - 8 ks (4x benzín)
Dodge - 8 ks
Chevrolet - 3 ks
Tesla - 12 ks
Mustang - 33 ks
Renegade - 12 ks (6x benzín)
Compass - 32 ks (7x benzín)
Cherokee - 3 ks
GrandCherokee - 13 ks (2x benzín)
Wrangler - 8 ks (4x benzín)
Ty asi nebudou ve zkreslených číslech, protože to jsou auta, která si kupují lidé domů., za svoje, žádný operační leasing a služebák.
Nebo jinak = on dá radši násobně víc peněz do kvalitního jídla = než do nejdražší spotřební věci kterou používáme = do auta 😄
Se mi vybavila nedávná analýza že přes docela výrazný zvýšení příjmů = furt kupujeme spíš jen ty nejlevnější potraviny = no ty kvalitnější se sem skoro ani nevozej 😉
Mam za to, ze na OL si muzes poridit jaky chces auto.
[odkaz]
A u Dusterů nebo Dokkerů se to běžně dělá když si je berou na leasing různé servisní, stavební nebo řemeslnické firmy. Stejně tak je blbost, že se Dacie kupují jenom soukromě, skoro polovina jde do firem.
[odkaz]
A ty firemní daně si dostuduj, máš v nich řádný hokej.
Žádnou daň si neponižuješ ty odborníku! Kde jsi na to přišel? Můžeš si odečíst z daňového základu, to je sakra rozdíl!!! 8-s 8-s 8-s
Ale ze do toho mota navic jeste i socialni a zdravotni, to uz je bizar.
Ale já se nebavím o právnických, ale o fyzických osobách. Tam to má vliv.
Pokud u OSVČ ponížíš daňový základ, ponížíš tím i SaZP.
PS: pokud zaměstananec využívá firemní auto k soukromým účelům, navyšuje se tím své SaZP...
Omlouvám se za špatné vyjádření.