Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Pininfarina spolupracuje s ICML na vývoji světového automobilu

8 komentářů

RS
Líbí se mi ten kontrast té zrůdičky nahoře s GLK dole >😁 Berva je podobná 😄
pod pojmem světový automobil bych si představil auto typu logan .. dostupné pro všecky trhy ... ne luxusní vůz nebo 4x4 ...
Sleeper
Světový automobil ho nazývají proto, že se má vyrábět na různých místech světa.... Otázkou je, co jim z těchto plánů vyjde, že 😄
Avatar - Pierro
Pierro
Proboha, to je teda ohavnost... to si snad italský soudruzi dělaj z Depáka Mitála srandu... Tak malý vzkaz do Indie - tuhle parodii na auto si nechte doma a netahejte nám to do Evropy. Děkujeme.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Klid...to na fotce neni vuz, o kterem byla rec v clanku 😄 Na fotce je soucasny model Rhino 😄
Avatar - Pierro
Pierro
To Rhino je teda celkem síla...
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
sila nosorozce... 😉
_patrik
Jako velmi často může mít humorná slupka vespod všelijaké zvláštní chuti. Takže především jméno Mittal by nás mělo zaujmout - a ano, je to tak, společnost ICML je jednou ze 4 společností skupiny Sonalika, kterou jako celek vlastní rodina Mittalových. A kdože je Mittal především? Především ocel, No1 na světě v produkci oceli (ostravaci vědí). Samotná Sonalika sdružuje převážně výrobce zemědělské techniky (kombajny, traktory, různé zemědělské stroje), ICML jako jediná je automobilka, dosavadní profil je dán join-venture s MGM Rover. Produkční kapacita zatím není obří (asi 2500 "MUV" měsíčně, s výhledem 5000), ale Mittalovi si dali záležet a postavili moderní továrnu s klimatizací, odsáváním prachu a jinými hejblaty, navíc zařazenou do režimu státních daňových úlev. Navíc na sebe skupina navázala i sily jedné z velkých společností rizikového a rozvojového kapitálu, takže prostředky zdá se chybět nebudou. -- Při současných prudce rostoucích cenách oceli pro automobilový průmysl je zapojení Mittalových opravdu zajímavé. -- Pokud jde o italská studia a jejich tvorbu pro asijské automobilky, není to nic výjimečného, však všade možně po Asii najdeme díla ItalDesignu i Pininfariny, stará i nová. Což by zase byl námět pro debatu o tom, jaké to má důsledky pro itallský design obecně.