Novinky

Zpět na článek

První fotky BMW M2 Competition. Je to střela s šestiválcem twin-turbo z M4!

22 komentářů

Avatar - Magister
Magister
Tak se zdá, že BMW se pomalu zase vrací k autům pro radost z řízení. Snad to nezůstane jen u vrcholných modelů.
Avatar - iudex
iudex
Myslím, že zrovna 2er kupé poskytne radosť z jazdy aj v základe, netreba zrovna M2 Competition, viac než motor je dôležité, že stále má klasickú koncepciu s RWD a dostupným manuálom (s podobnou konfiguráciou je tu len Toyobaru). Ale samozrejme najviac zábavy poskytnú top verzie a je dobre, že BMW stále takéto autá robí. Aj keď logicky za tie ceny si ich dovolí málokto.
Btw. minulý týždeň som (žiaľ len staticky) skúsil novú M5 a to je niečo neskutočné, už len studený štart roztrasie okná na barákoch okolo, sila z toho úplne tečie už v stoji, pritom vnútri dokonalý luxus. Ale holt je to auto v cene novostavby menšieho rodinného domu.
Avatar - Dinar
Dinar
Zkus si někdy např. tu zatracovanou 318i s tříhrnkem v manuálu, budeš čučet na řidičsky zajímavé auto v podobě základu. BMW dělá auta, jako je dělalo vždycky, konfekční daily cary, které jsou ve své třídě vždy těmi nejlépe ovladatelnými a nejřidičtějšími. BMW není primárně výrobce sportovních aut a nikdy nebylo, má jen sportovní varianty právě těch konfekčních modelů. Jinými slovy, BMW je stále stejné, od ničeho neodešlo ani se k ničemu nevrací, to se jen někteří z vás, a ty permanentně, prostě neorientují. 😉
MariAchi
:yes:
Avatar - speedfred
speedfred
M2 s emkovým motorom,aj keď nevravím že by stávajúci motor N55 nestačil 😄 Podvozok tam už bol plnotučný M a teraz aj motor,sedačky + tlačítka M1,M2. Čo som ale počul od predajcu tak tento rok ich má byť pre republiku celkom málo + nie malé navýšenie ceny.
Avatar - iudex
iudex
TIež som zvedavý, ako to nacenia. M2 začína na 63t, M4 na 83t; dá sa teda očakávať navýšenie oproti klasickej M2 o 10t eur (ja sa obávam, že to bude ešte blížšie tej M4).
Na druhej strane to bude iste lepším športiakom, ako M4, už teraz je M2 agilnejšia, než veľká M4 a prehráva v podstate len v priamke; pri Competition už to bude aj v tomto ohľade vyrovnané (ten symbolický výkonový deficit hravo zrovná menšia hmotnosť).
Avatar - praděda7
praděda7
M2 comp. Bez 4x4 to bude podle mě neřízená střela a v manuálu jen pro Schumachery tohoto světa...... 😉 Ok, na půl plynu aj pro dědky......... >😁
Avatar - m.z.
m.z.
Po dnešku a přímém srovnání s mým vlhkým snem GT4, to vypadá, (když nejvyšší dá) že asi budu pokračovat i nadále u modrobílých, tolik mě to auto nepřesvědčilo.
Avatar - speedfred
speedfred
....ale atmo je atmo, nie? Mňa hodne presvedčila GT3. Čo ti chýbal "krúťák" ?
Avatar - m.z.
m.z.
Jo, vůbec to nejelo >😁 vážně mě to moc nenadchlo, ale to řízení bylo pohádkové. Hluk v autě mi nebyl příjemný, takový lomoz vykuchaného závoďáku, v tom bych těch 50tkm ročně vydržel asi jen se špuntama do uší.
Avatar - praděda7
praděda7
Já kdybych jezdil 50kkm ročně, tak bych si pořídil X5M. Samozřejmě mluvím jen o ježdění, žádné preteky..... 😉
Avatar - m.z.
m.z.
To by mě neba.
Avatar - white label
white label
GT3 je bomba, bohužel i cenová (proti GT4). 😉
Avatar - m.z.
m.z.
Prý i posílené brzdy
Avatar - speedfred
speedfred
Sučasné nestačili?
Cenofka údajne + 10-12.000€
Avatar - m.z.
m.z.
Nevím, podle mě stačily, prý tam budou 6-pístky. Já proti brzdám nic nemám. Každopádně to bude ještě schopnější mašinka. :yes:
Všetky tie valce, turbá, nebude to ťažké?
A nevšimol som si, aj toto bude mať 4x4? Ako M5?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Kdysi měly bavory od 2 litrů řadové šestiválce, obavu není třeba mít.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
...zaparkovat předkem k chodníku? >😒]
Avatar - speedfred
speedfred
určite áno!
webpaja
...tohle je jako Vindaloo řady 2er. Lehké a přitom ostré, slabší povahy si budou utírat čelo ručníkem a pamatovat si to dlouho :yes:
Avatar - praděda7
praděda7
Hej, poprvé tu někdo zmínil moje oblíbené indické papáníčko. Tady to dělají jen s kuřecím masem. Origoš je s hovězím. Má to větší páru, protože kuřecí maso špatně saje ..... 😉