To by musel vozit v autě 10 malých černoušků. Na spritmonitoru je 118ks 520d (od 2015) a motají se kolem 7. Někteří pod 6. Něco je špatně. Buď jízdní styl, nebo auto. Nebo to "minimum města" znamená dálnici a 190kmh.
Kriste. A co bys chtel, aby s tebou a bagazi (a nedejboze jeste nejaky spolujezdec) pomalu 2t auto, jiste ne na galuskach, litajici 190 po dalnici jezdilo za kolik, 6L?
Hlavne tim svym polovicatym komentem na uvod, pry "s minimem mesta" vyvolat nesmyslny flame.
Hele nechci být poslem špatných zpráv ale s novou 520d za 9 fakt ne. Si si jistý, že ti svítí písmenko D a ne R? Může to být dost zrádné protože R je pákou směrem dopředu a D směrem vzad což by tě mohlo zmást. Pokud tam máš ale opravdu D a spotřebu 9, tak je to určitě na servis.
Podle mě tam ani nebudeme, ty proporce nikdy nezamaskuješ. V tom je výhoda SUV, u kterých to patří k věci a člověk v tom nemá tendenci hledat ty ladné liftbackové tvary.
No za me bych to shrnul tak, ze nic hezkeho s oznacenim BMW *GT jsem zatim nevidel. >:D
Nevim proc v dnesni usporne dobe, kdy jsou vyrobci schopni z generace na generaci davat na odiv napr. vice a vice plechu v kufru (zkusenost rada 5) a setrit na cemkoliv, dela BMW tyto kousky...zajimala by me profitabilita BMW modelu GT, ani jich moc (nastesti) nevidam
...ideální auto. Sedí příjemně výš a nejde o žádného pseudogazíka. Patřím k menšině, které minimálně po FL nevadil ani předchůdce 5GT a tady se mi štíhlejší a dynamické linie vyloženě líbí.
Spousta prostoru, pohodlí a široká škála motorů, příjemný vůz na dlouhé cesty. :yes:
Uz to tu zaznelo... schvalne kolkym co komentovali sa to lubi ? Je to bachrata obluda, nedokaze predat ani ladviny a zadne svetla tiez nejako zufaju... takej liftback siluete malo co pomoze, to uz fakt radsej SUV jak toto, prakticke ano, ale tak neforemne auto, trapi to estetiku...
tito to zvladli lepsie... [odkaz] ... vysoka linka bocnych dveri a naopak nizka linia zadnych dveri funguje lepsie...
mas potrebu za kazdu cenu niekomu zmenit nazor? aj x6m bude lepsie zrychlovat ako Z4 a myslis, ze by si ma fakt presvedcil? svoj nazor som napisal, ja ten tvoj akceptujem, no kompromis vo filozofii vozidla a aj jeho dizajne by som v tomto pripade pre mna oznacil za useless...
ano mam potrebu trvat na tom, ked je to raz dizajn obeznej plutvy a uplne zbytocne je to u mna lost, aj niektore sang yang boli prakticke a spolahlive vozy a co preto si to musim chciet kupit ? aj kia spirtage je dobre auto, ale nelubi sa mi, preto by som si ju mal kupit, lebo je to objektivne dobre auto? netaraj... NEVER
cely cas som nepisal o 6Gt vs a7 dizajnovo je to zrovnatelna komcepcia a audi vyzera lepsie a k jeho dobru je, ze to robia nizsie...
co je pre teba dobre, musi byt aj pre ineho ? kolko krat ti mam napisat, pre mna je vyssie auto zbytocna kokocina a posahany liftback pristup do kufra zbytocny ? tento pristup = zbytocne zvysene tazisko, makksia karoseria aka liftback, priserny dizajn... takze yes NEVER a pre teba to moze byt naj auto na svete, taky je zivot... SAKRA
ano, stale vsak vravim o koncepci a rieseni dizajnu... mozno to nie je uplne fer zrovnanie, ale 100% sa tazko niekedy zrovnava pokial ide o dizajn aj ked je nie uplne presne trafena kategoria resp konkurens... su to velke lifty ? su.. ale to je fuk nechcem uz quo vadis
Krása holt není všechno, nějaké užitné vlastnosti se taky počítají... a souhlasím s webpajou do té míry, že mě tohle neuráží. Hezké SUV ale vypadá líp...
Na druhou stranu, mně se třeba líbí kombíky, a to i ve srovnání s výchozím sedanem. Namátkou... Passat, 3er, MB-C, Superb (abychom zůstali v rámci třídy, jinak ale třebas i Octavia nebo Focus) - vidím z hlediska designu kombík jako +- rovnocenný, nejen jako kompromis. A někdo jiný zcela jistě napíše, že tam ten batoh překáží a kazí klasickou siluetu sedanu a tak.
Občas mě napadne, jestli je to nějaký mechanismus podvědomí, které se snaží transformovat nutnost na ctnost, nebo jestli je to "ryzí" vnímání :-)
Tak tady se pro zmenu neshodneme. Ikdyz jsem nahore 6GT ohodnotil jednim palcem dolu, tak to bylo ve vztahu k 5er, 6er GC, A7, CLS atd. Kdyz do toho ale zatahneme i "obludky", tak to 6GT najednou cenu krasy vyhrava a fOE diskusne kupuje. >:D
Když už ale široké a placaté být nemá, tak vidím jako výhodu SUV to, že působí přirozeně. Prostě je to přiznaně a chtěně vysoké auto, jsme na to zvyklí. Touareg, minulá X5, současná XC90, současný Range... to jen tak namátkou. Není to můj šálek saké, ale chápu to.
Naopak nevýhoda té 6GT je v tom, že si ji automaticky zaškatulkuješ jako elegantní lift... a ona pak zas tak elegantní není.
PS: abstrahuji od toho, že se mi CLS dost zásadně nelíbí... ale to už je o provedení a ne o typu, vím co jsi chtěl říct.
6GT je praktičtější verze SUV = něco mezi = má to kladný ze sedanu i trochu vyšší posaz kterej někdo hledá v SUV = pokud používáš pro výběr hlavu = je to ideál. Pokud jen vzhled = uznávám.. :-)
Ked budem kupovat v kategorii Loganu MCV tak budem riesit hlavu a racio, pokial mam kupit nieco od znacky, ktora kedysi robila pekne a dobre jazdiace vozitka so zadnym nahonom budem vzdy riesit dizajn, hlavne ked to stoji take peniaze... o to viac ked mozes mat kombik, aj ten je uz kompromis no prijatelny... toto mi pride ako mat nieco co nepotrebujes, ale nevies sa zmierit s tym, ze si mohol mat viac zbytocneho..vyssi posed s pristupom kufra do ktoreho nalozis pracku tak ze ju pustis zhora z vysokozdvizneho vozika nech tam jebne ako šuter, lebo uz raz mas tu moznost tak musis vyuzit... a este dizajn obeznej plutvy takmer za 2 mega... ok je to subjektivne, ludia to kupuju, ludia kupuju vselico, aj Britney Spears predala v USA za tyzden 1,3 mil cd...
2 mi tiez nepride ako pekny baworak, ale to je jedno, nema zmysel to preberat, mne to pride spatne a zbytocne auto, hlavne ked mozes mat pekny a funkcny kombik, tebe to zas pride ako dobry napad, v pohode... pre takych to bmw ponuka...
ja som to vedel od zaciatku, dokazem si precitat test, vidim, chapem preco si to niekto kupi, zato ze napisem, ze to je seredne a uplne zbytocne PRE MNA este neznamena, ze to nechapem... tvoja optika akou hladis na nazory inych je pre mna SAKRA sklamanim
no vyborne, ovsem na co si vyberat najlepsie "az na dizajn" v kategorii okolo 1,8 mega ... ani mark levinson by som si nekupil za tie prachy alebo McIntosh pokial by sa mi nelubil a pri tom ide hlavne o zvuk pripadne nejake funkcie... je to uz proste too much ta cena, uz to musi aj vyzerat
pisem svoj nazor cely cas, tak sudim podla seba, nepisem za ostatnych, viac krat som sa to snazil zdoraznit... ine pohlady na vec respektujem aj to som spominal
btw dizajn tych audio je riadne uleteny 30tkovy minimal :-) cena uz je maxi, v tom sa medze nekladu
´´ale reálný kupci = maj prostě jak vidno i jiný kritéria´´ snad nebudem svoj vkus a esteticke citenie podriadovat nejakej mase alebo niekomu inemu, nech si kazdy najde dovody na svoju kupu ake chce, neviem na co mi dookola opakujes ´´6GC´´ uz mi je z toho zle, cloveka vyslovene donutis este k vacsej averzii na to auto, chorobny fanatizmus a presviedcanie nie je uplne zdrave
"Jak už je patrno z údajů o zrychlení na stovku (5,3 vs. 6,0 s), drtivý rozdíl v dynamice to úplně nebude. Nevidím důvod, proč připlácet sto tisíc za silnější čtyřicítku"
15% není možná "drtivý" rozdíl, ale jestli to někdo nepozná, tak si může koupit Insignii a bude stejně tak spokojen, protože mu výkon očividně nic neříká.
"O to víc překvapí 640d xDrive a 630d xDrive, svorně jen tlumeně hučící a posádku nikterak neobtěžující"
A že to z venku zní jak traktor je jedno, že? >:D Ty "příjemně hluboké tóny" se stejně nejspíš linou z reproduktorů.
Jinak si myslím, že to auto je přiblble vypadající hrbáč. A to je předchozí generace tak přitažlivá...
Testované auto má cenovku cca 2,5 milionu korun. Míří tedy na společenskou vrstvu lidí s měsíčními příjmy sto tisíc a vyššími. Ale spíše vyššími. Výše v diskuzi jsem zaznamenal dohady ohledně spotřeby. To je jako když se plebejec strachuje, aby bohatý Říman neutratil příliš za vzácná vína. Rozuměj v českém kontextu. Němec má laťku luxusu posazenou přece jen poněkud výš. :*)
Mohl bych se zapojit se svým názorem na design tohoto BMW, jenže mi to nedává smysl. Stejně jako Římanovi nedává smysl komentovat kvalitu plebejcovy ovesné kaše.
Spotřeba má vliv na dojezd, což je něco, na co někteří z mě nepochopitelného důvodu velmi dají. Někteří bohatší dají i na spotřebu jako takovou, ať už kvůli emisím (a pak si koupí sazomet - no nic) nebo prostě protože neradi vyhazují peníze do kanálu.
Co je nepochopitelného na tom, že se člověk, který hodně najezdí, chce co nejméně zdržovat u pumpy? Mně to naopak přijde velice logické. Určitě bych preferoval benzín, ale s dojezdem 500 km bych na dálnici brzy zešílel.
Ale Karle, zrovna od vás bych čekal, že máte své kognitivní funkce bezvadné. Protože smysl mého textu by měl průměrně inteligentní člověk pochopit správně. Tedy tak, že já jako plebejec nemám důvod hodnotit zboží pro vyšší vrstvy. Vy jste to dle mého jistě pochopil, jen jste prostě neodolal potřebě si plivnout, třeba za cenu, že se zařadíte mezi voly... :-O
Tak to je prima, že jsi to myslel takhle - nic proti tomu názoru. Ale napsal jsi v tom případě dost nešikovně. Tedy, že ty jako Říman nebudeš komentovat ovesnou kaši plebsu.
Holt asi taky nejsem průměrně inteligentní jedinec. Nějak jsem si neuměl vysvětlit, proč se někdo snaží vyjadřovat rádoby chytrým "římanským" stylem, aby se vzápětí dobrovolně pasoval do role plebsu. A už vůbec nechápu tu souvislost mezi těmi dvěma spornými větami ještě ke všemu uvozenými spojením "stejně tak", když navazuje opačné a tedy naprosto irelevantní přirovnání. To i s ohledem na kontext z hlediska logiky prostě smysl nedává. Ale možná jen pan kolega zapomněl na základní pravidla implikace.
A to si myslíš, že koupí dražšího auta rezignuješ na další elementární faktor, kterým je ekonomika provozu?
Rozmach prodejů prémiových značek je poměrně široký celosvětově a jakkoliv naší ekonomiku nelze v tom nejjednodušším ukazateli (co si koupím za výplatu) srovnávat s německou, pár původních států EU, speciálně z jihu nám zase tak vzdálených není. A i tam jediným limitujícím faktorem pro aktuálně klesající poměr naftových motorizací není druh pohonu jako takového, ale strach z hysterických reakcí ohledně zákazu vjezdu podobně poháněných vozů do měst.
P.S.: Neznám žádného z pracovního úsilí zbohatnuvšího člověka, který si neváží peněz. Podle účelu auta tedy může usoudit, že právě spotřeba může být jedním z rozhodujících hledisek při výběru.
K tomu, k čemu ti tvé případné vyjádření nedává smysl ses klidně vyjádřit mohl. A naopak, to k čemu ses vyjádřil, je mimo hlavně z důvodu o kterém sám píšeš.
K názoru na samotný design jakéhokoli vozu samozřejmě nejsou nutné potřebné finance k jeho zakoupení a provozu, stejně jako míra vkusu není obecně o výši konta.
Ani samotní designéři nemusí mít reálně prostředky na auto, které sami designují, a přesto může být výsledek dokonalý.
A názor, že někdo, kdo má na pořízení vozu 2,5 milionu Kč přece neřeší jeho provozní náklady (samozřejmě včetně spotřeby paliva) může mít především právě onen "plebejec".
Podívej se na evropské prodeje prémiových aut (zejména v této cenové relaci) za posledních deset, patnáct let, v poměrně velmi výrazné většině se jedná o dieselové motorizace... a jestli si myslíš, že hlavním motivem byl dojezd na jednu nádrž, tak se pouze opět mýlíš.
Nie ze by som nesuhlasil, spotrebu riesi kazdy nezavisle od ceny auta ak ma s nim vacsi najazd, ale vyznamnym faktorom bude aj prepad ceny. U 650 bude vyrazne vyssi ako u 640d.
Ono spotreba a celkovo prevadzkove naklady sa riesia aj u sukromnych lodi a lietadiel, ktore su o rad (skor dva rady) drahsie, tak je logicke, ze ich ludia budu riesit aj u auta :-)
Cela diskusia zaprasena, ty si plateny za trolenie alebo si nieco ventilujes? Jeden tvoj prispevok dal fakticku informaciu, vsetko zvysne je len snaha dodrbat. Seriozne ma to zaujima, ci je to podmienene profesne, alebo mentalne. Nic proti tebe nemam, ale takyto bordel tu narobit...
Helejdse... nektere bitvy mezi zbrklym/zbrklou ( fakt nevim) Hammunou a dobrackym trpelivym Karlem jsou kolikrat docela zabavne. Obcas se i za bricho popadam...
Vzorce spravania a nepochopitelnej motivacie hladaj niekde inside... niekedy to radsej ani nechces vediet... aj Topper1982 aka KIA vworld tym velmi trpel, ale kupil si Polo a zda sa ze sa preliecil >:D
Pohoda, mna Hakunamatata iba otravil tym svojim dumb repeatom jednej formulacie, ale inak to nevnimam nijak tragicky, na pomery diskusii v ACZ sme este celkom normalne podebatili, takto to vnimam ja ;-)