Novinky
webpaja
7
Ano, o užitkovosti...ale zároveň o stylu jako všichni konkurenti.
Přejít do diskuze
audi poslednu dobu ozaj vali... ok velka A8 je spredu sice kusok uz "obluda" a celkovo neforemna rovnako kusovka R8 ( lenze tu sa velke predaje stejne nerobia ) ... ale prave A6 ( snad este s A4 ) bola stejne vzdy tym "najsmrncovnejsim" a snad najdokonalejsim a najpouzitelnejsim audi... a zda sa ze nova A6/A6 avant to este dotiahla k absolutnej dokonalosti ... este to chce novy A6 allroad a automobilove nebo bude opat raz dobite ... ved uz sucasna A6 allroad podla mna nema chybu... sused ju ma... a vzdy civim na neho jak dokonale posobi ( teda to auto samozrejme ) ... no a nove A6 v kombiku bude predpokladam zase este dalej... kde su tie hranice? lebo mne pride ze uz sucasna A6 je fakt dokonala a nejde tu uz nic menit ... a ono zase sa audi v novej generacii prekonalo... neskutocne ... a v allrosde to bude zase trhak aky s moze medvedom aj vrtulam len zdat...
...krásné Audi 100 Avant z první poloviny 80-tých mělo pozvolnější zadní víko také.
[odkaz]
Nicméně jde v nové generaci o hezký kombík
😉
[odkaz]
Nicméně jde v nové generaci o hezký kombík
😉
Ne, kombi od Audi nikdy nebude vypadat jako Nissan Patrol ´98, ktery vozi tebe a ostatni dlazdice na sichtu, s tim se musis nejak srovnat.
Tož aspirant na krále kombíku je zde. Je to pořádně poctivý kus auta a přitom působí svižně, lehce, na kombík snad až sportovně. Co mne ovšem dostává je interiér. Přísně technicistní, a přitom kromobyčeně elegantní. Co je ovšem třeba zmínit v kategorii bohužel, to jsou ty fakefuky, ty si teda mohli odpustit. Jsem velmi zvědav na vzhled v allroadu. Tož tak.
Já tam vidím klasické audi, úhledné nepřekvapivé, resp. skutečně je někdo překvapen, že kombík od A6 vypadá jako A6 kombík? Šútink brejk je módní výraz a ono se dost těžko hledá něco kůůl k vypíchnutí při představení "užitkové" varianty auta vyšší střední, tak se šútink brejk prostě hodí. 😉
A Audi, kopírování falešných koncovek výfuku od Mercedesu, není dobrá cesta, je to prostě levné!
A Audi, kopírování falešných koncovek výfuku od Mercedesu, není dobrá cesta, je to prostě levné!
Ty laufy mne hodně zklamaly, jestli tohle má prémie zapotřebí... 😒
Dle mého není krásnější pohled na dvě komínové roury alá předminulá generace trčící hrdě rovně vzad..
Dle mého není krásnější pohled na dvě komínové roury alá předminulá generace trčící hrdě rovně vzad..
Jo daří se, hezké. Audi the best :-! Dokonce i na poleptaný obličej od Schade už je naštěstí k dispozici opravná sada [odkaz] :yes:
...ale co mě na tom všem nejvíce mile překvapilo je, že mají 3.0 V6 TDI i na 170KW. Tam kde už většina konkurentů přechází na R4 u těchto výkonů je mi krok Audi sympatický.
Ani ti člověče holdene2 vlastně pořádně nevím. Že by snad možá asi tak nějak toď toto: [odkaz]
no snad kdyz je vice sklonena tak klesa pozvolneji ale ne prudceji. prudceji znamena ze je strmejsi cili vice postavena
Prosím podívejte se ještě jednou. Opravdu je hodně skloněná a má spodní hranu zadního okna poleženou výše, než u předchozího provedení.
Jo, to je pravda! Já jsem asi empaticky skočil panu Burešovi na lep a nerozpoznal jsem logickou chybu v jeho vyjádření.
Facelift těch zkažených světel na O3 byl třeba jako sůl. Dokonalé to není, ale rozhodně výrazně lepší, než ta opticky rozbitá tovární verze.
uz sa tesim ked pride novy allroad... a ked vidim to nove "terenne" E klasse tak uz dopredu sa musim usmievat... to bude uz len vizualne dalsi debakel na ucet hviezdy... karta sa obratila.. audi roky dotahovalo aj kasnou aj kabinou aj technicky... ale dnes je uz v tomto vsetkom jasny lider spomedzi tej povestnej D3 ...
Ano, kombinace Sport(s)+Tour(-ing,-er, atd...) se pouzivaji u plebejskych znacek a modelu, premie ma Šútink brejk. Avant uz je zastaraly, idealne kdyz si kolousek koupi kombajs, ale nazev mu rekne, ze ma kupecko, takze osobne cekam v dalsich generacich posun v nazvoslovi smerem ke kombinacim Coupe+Tour+Back.
Gratulujeme Vám, pane Bureši, jste první na netu!
Auto vypadá zvenku krásně; rozhodně vítám provedení zádě, honba za užitkovostí kombíků a teoretickými kubíky mi přijde směšná. Co se přístrojové desky týče, dávám přednost BMW. Ale chápu, že vývoj, který nikdo nepotřebuje (skleněné upatlané interiéry bez špetky útulnosti) je nezadržitelný: designéři se rozhodli a tak si ty svoje nesmysly prosadí stůj co stůj. Líbí se mi, že A6 konečně trochu ubrala z trestného provedení zadní lavice, byť by konturování především opěradla mohlo být ještě výraznější (soudím podle fotky s panem Burešem). Obrovská kola vypadají na této sportovní verzi opravdu až příliš veliká, působí disproporčně: i zde by se vyplatilo, pokud by designéři a marketéři dali přednost tomu, co lépe vypadá a nestojí každé dva roky (?) takovou šílenou fůru peněz za pneu zimní a letní a za destičky. Devatenáctky by byly na tomto voze tak akorát.
Auto vypadá zvenku krásně; rozhodně vítám provedení zádě, honba za užitkovostí kombíků a teoretickými kubíky mi přijde směšná. Co se přístrojové desky týče, dávám přednost BMW. Ale chápu, že vývoj, který nikdo nepotřebuje (skleněné upatlané interiéry bez špetky útulnosti) je nezadržitelný: designéři se rozhodli a tak si ty svoje nesmysly prosadí stůj co stůj. Líbí se mi, že A6 konečně trochu ubrala z trestného provedení zadní lavice, byť by konturování především opěradla mohlo být ještě výraznější (soudím podle fotky s panem Burešem). Obrovská kola vypadají na této sportovní verzi opravdu až příliš veliká, působí disproporčně: i zde by se vyplatilo, pokud by designéři a marketéři dali přednost tomu, co lépe vypadá a nestojí každé dva roky (?) takovou šílenou fůru peněz za pneu zimní a letní a za destičky. Devatenáctky by byly na tomto voze tak akorát.
Uz se to zacina audi skladat: uvnitr levne dotykace, quattro uz vic neni nez je quattro, misto vyfuku plastove imitace... ;-\
Tož 565/1.680 litránků jeví se mi býti pro běžneho smrtelníka dostačujících. Na otevření špediterské firmy to ale pravda není 😉 Však je na trhu dostatek vozidel s větším objemem ložné plochy, namátkou [odkaz]
Tak, když se to vezme kolem a kolem, v které generaci A6 nebylo hezký kombík ? Naopak poslední verze jako sedan v nižší výbavě mi už tak krásná nepřišla, myšleno bez nějakých optických paketů.
Celková silueta mi připomněla Superb Combi, ale podle všeho je A6 ještě víc do šikma... [odkaz]
Falešné koncofky a "nárazník v nárazníku" jsou fail, ale to už jsme řešili u sedanu, v tom se Avant nijak neliší. Třeba to bude jen v eslajnu. Uvidíme co ta fulldotykovka, jestli to taky bude option. BTW, tohle je výmluvná fotka: [odkaz]
Falešné koncofky a "nárazník v nárazníku" jsou fail, ale to už jsme řešili u sedanu, v tom se Avant nijak neliší. Třeba to bude jen v eslajnu. Uvidíme co ta fulldotykovka, jestli to taky bude option. BTW, tohle je výmluvná fotka: [odkaz]
Pri aute za dajme tomu 50t eur je uz naozaj taka polozka dat tam klasicke laufy? Ten interier ma tiez nenadchol rovnako ako ma nenadchol v A8. Myslim ze tych displejov tam uz je trochu moc(a to tu boli staznosti na volvo). Podla mna 5 touring je v tejto triede top.
Jen kdyby vzadu nebyl nárazník zaražený do nárazníku [odkaz] a nedůstojná imitace koncovek výfuků.
Novu A8 povazujem za vyslovene skarede auto, jednoznacne za najskaredsiu limuzinu na trhu... A toto sa mi naopak dost paci.
Zalepané displeje od prstů, zaslepné (ale zato pořádně na odiv vystavované) "koncovky", zastaralé DSGčko i u V6 benzínu... tudy ne, přátelé.
Jedinou volbou ve vyšší střední bude v této generaci zdá se BMW, nová pětka se fakt povedla.
Jedinou volbou ve vyšší střední bude v této generaci zdá se BMW, nová pětka se fakt povedla.
kombi je o uzitkovosti a tohle ma do toho vyrazu hodne daleko. tohle je stejne stupidni jako u A3 ten jejich sportback
Tim daří se si mi připomněl loňský korejský prodeje D3
1. Mercedes 68 361 ks
2. BMW 59 624 ks
3. Audi 962 ks
Fakt tam žádný čísla nechyběj 😉
1. Mercedes 68 361 ks
2. BMW 59 624 ks
3. Audi 962 ks
Fakt tam žádný čísla nechyběj 😉
stejne by ne zajimalo co to je za deb*ily co tu palcujou. upozorni se na kravinu a jsou zato palce dolu. melo by to byt jako na fb kde clovek vidi co za deb*ila mu dava palcaka, ale to by asi pisalci nemohli zasahovat do verejneho mineni >😒]
Stříkací brzda = přeloženo překladačem Google. Tak tomu už vůbec nerozumím.
Nové Audi A6 chce být jako stříkací brzda - jsi normální?
Vysvětlí všem americkým anafalbetům co máš na mysli!
Nové Audi A6 chce být jako stříkací brzda - jsi normální?
Vysvětlí všem americkým anafalbetům co máš na mysli!
Jsem sice celý život auťář, ale tvůj americký výraz "shooting brake" jsem ještě neslyšel.
Mohl bys to napsat rusky, ať z tvého članku alespoň něco mám?
Uměl bych si to přeložit v Googlu, ale na to jsem líny.
Ty víš co znamenaji výrazy😒br /> Ruľ
Bagažnyj bak
Kaměra
Šotjoročnoě kolěso
Kolěnčatoj val
Svěča zažiganija
Vpusknyj klapan?
Proč nepoužívaš češtinu - všichni ještě americky neumí.
Mohl bys to napsat rusky, ať z tvého članku alespoň něco mám?
Uměl bych si to přeložit v Googlu, ale na to jsem líny.
Ty víš co znamenaji výrazy😒br /> Ruľ
Bagažnyj bak
Kaměra
Šotjoročnoě kolěso
Kolěnčatoj val
Svěča zažiganija
Vpusknyj klapan?
Proč nepoužívaš češtinu - všichni ještě americky neumí.
Viz já 17:47 😄
Proč myslíš že u Audi vyhodili 3 nebo 4? teď nevim šéfy techniky po sobě? Protože přesně naopak = začalo dokonce víc ztrácet. Je to tak moc že se to už projevuje i na prodejích
Proč myslíš že u Audi vyhodili 3 nebo 4? teď nevim šéfy techniky po sobě? Protože přesně naopak = začalo dokonce víc ztrácet. Je to tak moc že se to už projevuje i na prodejích
Jen teoreticky = zrovna u auta kde těžkej motor má díky problematickýmu uložení vliv na jízdní vlastnosti = je to spíš mínus 😉
Nefantazíruj 😉
Audi si drží furt stejnou pozici = první [odkaz] ale odzadu 😄
[odkaz] [odkaz]
Jinak viz já 10:08 😉
Audi si drží furt stejnou pozici = první [odkaz] ale odzadu 😄
[odkaz] [odkaz]
Jinak viz já 10:08 😉