Novinky
Hittman
2
problém elektromobil vyrobit, ale prodat. A pouze prodejem je možno v dnešní legislativě, kdy má elektromobil zatím 0 emisí snižovat flotilové emise. Takže můžete mít elektrovysavačů v nabídce kolik chcete, ale pokud je neprodáte, je vám to naprd. A za ty prachy a problémy ta "auta" prostě nestojí. Sorry jako. >😁
NJN, baterie tvoří velkou část ceny EV a zajetým automobilkám se vůbec nelíbí že by nemalou část svého zisku měly dát výrobcům baterií a nebo naopak riskovat investici do vlastní produkce baterií. Pro nás spotřebitele ale jen dobře, konečně po letech nastane nějaký razantnější vyvoj, který vyústí buďto v dostupné EV, nebo ve vylepšení aut se spalovacími motory a nebo ještě lépe to skončí vylepšením jak EV tak aut se spalovacími motory.
Ten pán má pravdu. Oni ty elektromobily za miliardových nákldů vyvinou a vyrobí, aby pak zjistili, že je nemají komu prodávat! >😁
Hlavne aby ty elektroauta a cela ta bublina nedopadla jako naftove motory. To byla porad podpora nafty a najednou zase totalni zakazy a omezeni....ono se pak asi stejne zjisti, ze i po zakazu vjezdu naftaku do mest se obyvatelum vůbec neulevilo, a ze ovzdusi ve meste je s naftou nebo bez + +- stejne. Mestu nejvic ulevi obchvaty a dobře spojeni MHD/vlaků/busů pro mimoměstské. Automobilky nainvestují obrovské peníze a úsilí a pak se zjistí, že to reálně zatěžuje prostředí a zas je budou rušit nebo vymýšlet jinou volovinu.
samozrejme ze BEV zatezuji lokani emise taky, velka cast emisi neni z vejfuku, ale od kol a brzd, trosku lepe tem obyvatelum mest bude, ale asi ne na dlouho, mozna par desitek let nez ten problem bude zpet
resit by se mela hlavne logistika, tedy to aby zbozi a lidi nemuseli tolik jezdit kdys to jde resit v miste nebo jinak, proste aby doprava ubejvala
resit by se mela hlavne logistika, tedy to aby zbozi a lidi nemuseli tolik jezdit kdys to jde resit v miste nebo jinak, proste aby doprava ubejvala
oni jako nemaj jine moznosti jak snizit sve flotilove emise? proc zrovna jen elektromobily? vzdyt maji mzonost jit i smerem k hybridum, nebo autum na plyn
Toyota nema v Evrope ani jeden BEV a presto plni flotilove emise dobre, staci jim k tomu rekneme "zastarala" technika kterou jen s par zmenama vyrabej jiz 20 let, neb atmosferickej benzinak a jednoduchej elektromotor neni nic prevratneho, technika co sla koupit pred 20 lety
Mazda, nema v nabidce v Evrope ani jedno BEV a presto flotilove emise plnej, a opet jim k tomu staci vesmes benzinaky a ted dobudoucna "diesel" benzinaky
kde jen ty soudruzi z Evropy delaj ty chyby >😁
PS> jen tak doplacu, v soucasnosti se na vetsinu BEV ceka i prez jejich vyssi cenu na coby nedostatkove zbozi, treba na Ioniq je cekacka 8-9 mesicu, BEV nizsi stredni tridy za 900 tisic (i30 stoji pulku) a je na nej cekacka jak na P911 za 3 mice >😁 safra tak at nabidnou Evrospke automobilky takove BEV a maj o zakaznika postarano, a zcela jiste prodaj vse co vyrobej a snizej si tim flotilove emise jak chtej, aby na druhem konci mohli nabizet motorizace pro zakazniky kteri je chteji, treba 3-4 litry do stredni tridy :yes:
Toyota nema v Evrope ani jeden BEV a presto plni flotilove emise dobre, staci jim k tomu rekneme "zastarala" technika kterou jen s par zmenama vyrabej jiz 20 let, neb atmosferickej benzinak a jednoduchej elektromotor neni nic prevratneho, technika co sla koupit pred 20 lety
Mazda, nema v nabidce v Evrope ani jedno BEV a presto flotilove emise plnej, a opet jim k tomu staci vesmes benzinaky a ted dobudoucna "diesel" benzinaky
kde jen ty soudruzi z Evropy delaj ty chyby >😁
PS> jen tak doplacu, v soucasnosti se na vetsinu BEV ceka i prez jejich vyssi cenu na coby nedostatkove zbozi, treba na Ioniq je cekacka 8-9 mesicu, BEV nizsi stredni tridy za 900 tisic (i30 stoji pulku) a je na nej cekacka jak na P911 za 3 mice >😁 safra tak at nabidnou Evrospke automobilky takove BEV a maj o zakaznika postarano, a zcela jiste prodaj vse co vyrobej a snizej si tim flotilove emise jak chtej, aby na druhem konci mohli nabizet motorizace pro zakazniky kteri je chteji, treba 3-4 litry do stredni tridy :yes: