To souhlasim, byt by mel. Otazka je kolik pomuze pri nehode, ale kdyz ho ma i skodovka... Schvalne jsem koukal na BMW a vidim dobre, za trojka nema bocni vzadu ani kolenni? To by pak oproti BMW byla i Insignia top :-)
No jo měl si pravdu, na německých stránkách je taky napsáno, že Insignia bude první Opel s airbagy v zadních sedadlech, ale ten kolenní airbag tam pořád nevidím. V takovéhle třídě aut by měl být somozřejmostí... ;-)
Tak jeste hledej, zadni bocni jsou za priplatek 300 EUR krome zakladni verze. Ostatni reakce byla na ten system jizdni stability o kterem jsi psal. A ze V6 Turbo byl uz ve Vectre, to pro me novinka opravdu neni ;-)
Bohužel tě musím zklamat počet airbagů zůstane stejný- čerpám z ofic. specifikace pro Německo zde je kopie textu:
- Airbagsystem, inkl.
- Frontairbags (mehrstufig) und Seitenairbags, Fahrer und Beifahrer
- Kopfairbags, vorn und hinten außen
Takže překlad:
-Systém airbagů, obsahuje
-přední airbagy (vícestupňové) a boční airbagy, pro řidiče a spolujezdce
-hlavové airbagy, vnější vpředu a vzadu
Marně hledám zadní boční airbag a dnes již běžný kolenní airbag. O podvozku jsem nemluvil, ten je přirozeně součástí nové platformy Epsilon II. No a motor 2.8 V6 Turbo je jen s malými úpravami převzatý z Vectry C. :-!
nevim jak na slovensku, ale v cechach vlada skodovky jentak neskonci, o to strach nemam. jedno jestli skoda 120 nebo "nova" fabie, v cechach to bude vzdy jeste o stupen vys nez mercedes...
pocet airbagu nezustane stejny (nebo vectra mela bocni pro zadni sedadla?), podvozek je kompletne nove konstrukce, pohon vsech kol pro silnejsi 2.0 turbo a V6, nove naftove motory. myslim, ze inovaci je opravdu hodne ;-)
Insignia ma nanovo zadefinovat znacku Opel, podobne dorazne ako sa o to pokusil Citroen s C5, Renault s Lagunou...vsetci sklonuju novu kvalitu, techniku, auta vypracovane s nemeckou preciznostou. Konkurencia je skvela vec. Su to nepochybne kvalitne auta :yes: tak im drzme palce aby to tak vnimali aj zakaznici :-!
Dufajme ze konecne skonci hegemonia passatov, superbov a octavii a na nasich cestach budeme castejsie vidavat aj inych zastupcov (strednej) triedy...napokon, skvele Mondeo uz pekne miesa karty v Cesku :yes:
BTW vsimnite si Hondu - ako sa Accord s kazdou novou generaciou priblizuje premiovkam :yes: chybaju uz len 6valce z Acury
Nástupce Merivy se už pilně testuje, Astra Classic vydrží zřejmě do roku 2009. Signum skončí s příchodem Insignie. A navíc i starší modely Opelu měly úspěch, stačí si vzpomenout na prodejní úspěchy Vectry B, nebo Omegy B. Co se týče spolupráce s Renaultem v oblasti užitkových vozů, je to zřejmě jen otázka úspory finačních prostředků v oblasti vývoje a výroby.
podle mě je potřeba nahradit starší ale úspěšnou merivu a ukončit výrobu zastaralých nebo neuspěšných modelů jako je astra classic, signum a tigra...myslím že nová agila, corsa, astra, zafira a insignia jsou velmi povedená auta na hony vzdálená předchozím oplům... ještě by to chtělo ukončit nešťastnou spolupráci s renaultem v užitkových autech a přijít s vlastními modely...
No o prodejnosti Opelů nemáš zrovna přesné informace - Astra současné generace je jedním z nejprodávanějších aut nižší střední třídy v západní Evropě. Velmi dobře se prodává i Meriva a Zafira. Astra Classic je dobrou alternativou pro ty, kteří chtějí nové auto za slušný peníz.
A co se týče Vectry C, zas tak špatné auto, to není, jen se svým přísně technokratickým designem nelíbí každému a první ročníky měly občas nějaký ten problém se složitou elektronikou, ale většina neduhů byla vychytána během výroby a zvláště Vectry C po faceliftu nemají žádné zásadní poruchy. :-!
Insignie je určitě designově někdě jinde než Vectra, nicméně některé agregáty a elektronika jsou (s menšími či většími úpravami převzaty s Vectry) Např. počet airbagů zůstane stejný jako u Vectry, systémy zajištující jízdní stabilitu jsou totožné s předchůdcem, čekal jsem v této oblasti větší pokrok... ;-\
Insignia. Pro Opel stejně klíčová, jako Passat pro VW.
Přesto je tu rozdíl, Opel na tom není v poslední době tak dobře jako VW, Astra není kdovíjaký hit, tak snad ještě ta Corsa hájí čest.
Na autě nižší třídy ovšem automobilka jako Opel dlouhodobě stát nemůže.
Zastaralé nebo nepříliš úspěšné modely, jako například Meriva, Zafira, Antara, Signum nebo dokonce Astra Classic, v nabídce Opelu jasně dominují.
Úspěch Insignie je klíčový pro celou automobilku (možná dokonce pro celý GM).
Vectra byla v posledních letech už spíše popelkou a jak říká známý co s ní jezdí, už i radary si odplivnou když projede.
Úspěšná byla v nejlepším případě částečně. Spíše ale málo.
Je zřejmé, že na uvedení Insignie pracují v marketingovém oddělení v Opelu naplno.
A Insignia za to stojí. Dali si u Opelu načas s představením, ale vrátí se to bohatě. Zájem bude velký. Stejně jako se stalo u Corsy, kde nový model poskočil z okresního přeboru do extraligy.
O vytříbenosti jízdy a celkové kvalitě nelze pochybovat. Toto už skutečně není Vectra. Na tomto autě se opravdu pracovalo.
Přesně tohle měli u Opelu udělat i s Corsou, dát jí jiné jméno, nespojovat ji s podprůměrnou předchůdkyní.
Takže, zapomeňte na Vectru. Narodila se nová sebevědomá kráska -