názor: design exteriéru a interiéru (krom mazdy) mi u japonců nejede. Co se týče kvalit interiéru, těžko soudit z fotek, ale pokud to má člověk srovnávat třeba s VW, možná Peugeotem, tak to asi nestíhá...
Tak já se na jeho reportáže dívám rád (je to bavič, i když to občas přehání) a nemůžu s tebou souhlasit. Zkritizovat jednotlivosti umí, i když pak dají autu vždycky kolem 90%. U tohoto auta bylo poznat, že je vážně docela nadšený.
Tipuju, že mají ten model postavený tak, že jim automobilky platí za otestování.
Pro mě je nepochopitelné, proč Mitsubishi v interiérech tak ujíždí na "Piano black," že už jej nacpali i na věnec volantu. Renault zjistil, že je to hovadina, Mitsu na to přijde za pár let taky.
Ty grafy momentu pochazeji z brzdy, ktera brzdí z vysokých otacek, tedy turbo je stale roztocene. Pri zrychlovani se neopak zacina z nizkych otacek takze turbo neni roztocene. Proto ty rozdily mezi udavanymi hodnotami a praxi ...
Chápu. To není snaha Vás urazit, Martine. Já nevidím téměř žádný rozdíl mezi testérem Machalou a testérem Pepou. On si asi (na rozdíl od Vás) nemůže dovolit v mantinelech jejich silně komerčního pořadu auto úplně odstřelit, ale jinak - že by neuměl řídit, že by neměl projeto dost aut, že by byl v rámci jeho kolegů v ČR úplná lama - podle mě ne.
Takže nesrovnávám Auto.cz a Autosalon, ale klidně srovnám Vás s ním, a v tomto konkrétním případě ...jak jsem psal. :-)
za prvé vidno, že dizajn je zo starších základov, aj keď to sekli do kupé, ten dizajn mám už roky tak nakukaný, že to neberiem ako novinku. A ten stredový panel to je pošušňáníčko, jak telka spred 20 rokov. S 2wd si to niekto môže kúpiť len v rámci suv ošiaľu. Motor silný, ale dynamika priemerná, spotreba vysoká, nakláňa sa, buchoce, vzadu málo miesta. A cena jak za 2 B. No nekúp to.
Pokud vzadu potřebuju vozit psa, pak je klasická SUV kastle bez diskuse lepší, dodnes se pamatuju na ukřivděný výraz toho našeho, když jsem za ním zaklapl víko X6ky, díval se tak, že bylo jasné, tudy cesta nevede, v X5 se už usmíval.
Ale, mimo psa nesnesu, aby mi cokoliv bránilo ve výhledu vnitřním zrcátkem vzad, což znamená, že pokud nakládám jen do úrovně výšky zadních sedadel, což striktně dělám, jsou mi litry vzduchu klasické suv karoserie oproti suv kupé, k ničemu. Jinými slovy, ani při své nadprůměrné výšce nemám v interieru srovnatelných modelů suv kupé problém a kufr je v podstatě stejný, pro mně je volba karoserie v tomto segmentu čistě volbou designových preferencí.
Podivné to má hodnoty Mitsu na svých stránkách - dvoukolka manuál stovka za 10,3. S automatem o sekundu líp!! (9,3) a čtyřkolka automat pro změnu 9,8. Čekal bych, že čtyřkolka zrovna v téhle disciplíně vís přidá na trakci, než ubere váhou a odpory.
A teď mě ukamenujte - nedávno by Eclispe na Autosalonu na Primě, "expert" Pepa. Byl z něj nadšený, nadšený, nadšený. A já mu tedy věřil víc, než dnes autorovi.
Dobry den, ECO mod na japonskych autach sa pouziva pri kludnej jazde napr na dialnici. Upravuje chod klimatizacie atd. Neda sa to pouzivat v normalnom ajzdeni. Ani 134kW motor so zapnutym ECO nechce moct ist, Pedal je ako z masla. :-)
Japonský unisex design, ještě horší jsou ty vnitřky (tvary palubních desek), to je jak návrat do devadesátek. Mitsu, toyota, subaru, nissan... žádná invence v tomto směru.
v danej velkosti: benzin + automat + 4x4 je to za dobru cenu s dobrou vybavou
eventualne Suzuki Vitara, ale ta je asi mensia a ponukanou vybavou starsia
mal som CVT, radi to rychlejsie ako ty das manualne inu rychlost
manual mas max 6 stupnov, CVT minimalne 7stupnov
takze isto urcite su inak dlhe prevody a uz len zavisi od eko/normal/sport rezimu ako dlho necha motor vytacat do otacok
pripadne podla rychlosti zosliapnutia na pedal moze este inak vytacat/radit
>:D Dost naivní myšlenka, když se podíváš kolik je tu reklam sotva stránku otevřeš. V každé recenzi na komerčních webech/TV je potřeba brát, že je v tom cca 60% pravdy, zbytek je něco mezi polívčičkou a subjektivním hodnocením. Nejlepší je osobní zkušenost. Zajít si do salónu, zkusit si a vidět to naživo..
asi to tam je v teste, len niekde medzi riadkami... ked pise, ze zacina v praktickej prevadzke fungovat niekde okolo 2000ot tak tam uz je aj nejaka reakcia na plyn, vacsina ludi bezne jazdi tak, ze ked je turbolag tak podradia nech sa to roztoci trochu... ti ´´kvalt optimisti´´ potom asi len nehaju zaradene a cakaju pri 1800ot nech sa to nafukne 2 sekundy
Ano, ale právě tohle by mělo být taky součástí testu. Jinak opravdu nevíme jestli motor splňuje slibované údaje a jen mu to déle trvá, anebo hodnoty výrobce neplní vůbec.
To je klidně možné. Takový 1.6 TDI má teoreticky nejvyšší točivý moment už od 1.500 otáček, přičemž pocitově začíná něco dělat až mnohem výše. 2.0 TDI je na tom daleko lépe, ale v papírech má maximum až od 1750 otáček.
Navíc jsou nové menší benzíny kvůli emisím tak přiškrcené, že působí podivně letargicky.
si myslim, ze ten motor zatiahne aj pri 1800ot, len ta reakcia tak dlho trva, ze kym sa turbo nadychne, tak je rucicka uz niekde okolo 2000ot... keby machi drzi 5ku do kopca na 1800ot a podrzi tu podlahu dost dlho tak si myslim, ze to nakoniec potiahne aj z tych 1800 :-)
Ten outlander bol ale velke a tazke auto relativne, ASX malo tak robustny zaklad kt aspon ako tak fungoval... posadit na tak o 200 kg menej na platformu outlandru nebol zas taky preslap
"... Lepší vlastnosti tohoto materiálu rovněž přinášejí nižší teplotu nasávaného vzduchu (až o polovinu), čímž se do motoru prý dostane víc kyslíku..."
Každý kdo se aspoň trochu orientuje ve fyzice dobře ví, že termodynamika pracuje výhradně s absolutní teplotou v Kelvinech a použití jakékoliv jiné teplotní stupnice by byl nesmysl.
Pokud by tedy měla být pravdivá informace z článku že teplota díky zázračnému plastu v sání klesá o polovinu, do motoru by proudil vzduch zchlazený velmi hluboko pod bod mrazu. Kouzelníci co by tohle dokázali ale nejsou ani v Mitsubishi.
"...Samotné ventily jsou pak duté a plněné dusíkem..."
Toto je pro mě taky zajímavé info, já zatím slyšel vždy výhradně o ventilech plněných sodíkem.
Jinak pokud bych dostal k testu auto u kterého výrobce udává maximum momentu od 1800 ot. ale v praxi by motor zatahoval až nad dvěma tisíci, určitě bych se výrobce zeptal kde je chyba a jestli k testu nedodali vadný kus.
Za otestování jako takové určitě ne, ale že za tím je komerce, marketing a PR je nad Slunce jasné. Holt síla peněz je veliká a z něčeho se ten pořad a redaktoři platit musí.
Btw, zdálo se mi to, nebo už sehnali náhradu za zesnulého Martina Smolíka?
Mitsubishi veľmi nemá peniaze, takže si povedzme na rovinu, toto nie je nové auto.
Je to vydarený facelift ASX s novým (?) motorom. A ono to ASX tiež nebolo veľmi nové, je to len skrátená platforma z Outlander.
Takže z núdze cnosť. Ale výsledok nie je zlý, takže palec hore. :yes:
to ze je automat rychlejsi dnes uz divne nie je ( zaroven ma iny pocet prevodov ).
zaroven si myslim ze s relativne slabym motorom( na to aby to jedna naprava nezvladla preniest na cestu ) a na suchu je pochopitelne ze sa neprejavili vyhody lepsej trakcie ale len nevyhody vyssej hmotnosti a mechanickeho odporu.
Interiér je OK až na tu zbytečnou televizi. Pochvala za ruční brzdu.
Exteriér: předek ještě jakž-takž jde. Slušný facelift ASX, který neurazí, ani nenadchne.
Zato zadní část je absolutně zrůdná. Hnus jak od rendláků. Příšerné!!! :no::no::no: Pokud chtějí něco prodávat, tak na facelift zadní části mají asi tak 2 týdny.