Novinky
Ne, do mustanga se to nehodí, jsem rád za takový, jaký mám. Mám rád benzínová poctivá auta.
A nekupil by si si ho, ani ak bude mat vdaka pridanej elektrine napr. o 100k a 150Nm viac ?
Poslední generace už zatáčí (samosvor + integral link jak u Jaguaru), není to ale jednoduché jako s hot hatchem. A je to vymírající druh. Hybrid je asi pro specifické státy, kde by V8 přes ekofašisty neprošel. Nekoupil bych si ho. Ale dokud tam montují tu atmo V8, je mi to celkem jedno.
Těch Nm může bejt i o dost víc = 207 Nm jen elektrickejch má Toyota Auris hybrid :yes: 😄
200 elektrickejch koní k atmo V6 3,5 má Lexus GS = zhruba to samý bych čekal v Mustangu
200 elektrickejch koní k atmo V6 3,5 má Lexus GS = zhruba to samý bych čekal v Mustangu
Furt to bude poctivej benzín = jak tomu řikáš 😄
Jen s nižšim těžištěm a díky okamžitýmu záběru elektoromotrů rychlejší a pružnější 😉
Jen s nižšim těžištěm a díky okamžitýmu záběru elektoromotrů rychlejší a pružnější 😉
Pro mě mnohé. Mustang je poctivé železo, bez foukání, bez zbytečností za poctivou cenu. Stejně to mám u Harleye, žádné chlazení vodou, plasty a imitace nádrže, ale poctivé železo, jak se říká...které voní benzínem.
Mustang sice nemám, podle mě zas tak moc nezatáčí a nebrzdí a tak...ale je super. Super!
Kdo dneska nabídne za cenu naloženýho Superba pěknej velkej sporťák s fantastickou aurou a historií, RWD + manuál + atmo + V8?
Je to prostě boží věc že vůbecje a asi by pro něj každej měl hned utíkat, dokud jsou...jak je vidno, mračna se stahují!