Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hybridní Ford Mustang se opravdu stane skutečností. Už brzy!

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 21. 4. 2018
47
9
Zobrazit náhledy (47)
Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang
Pro fanoušky staré školy nemáme příliš dobré zprávy. Ford chystá nové varianty legendárního Mustangu. A troufáme si tvrdit, že ani o jedné neuslyší rádi.

Ford Mustang se stal ikonou sportovních aut, kterou u nás i dnes koupíte s parádním pětilitrovým osmiválcem. Jenže v posledních měsících se stále více spekuluje o dalších variantách úspěšného modelu, který by mu mohl otevřít cestu na nové automobilové trhy. A jeden z posledních rozhovorů se zástupcem značky naznačuje, že k tomu opravdu dojde.

Corey Holter, marketingový manažer skupiny Ford, se nechal v interview pro Detroit Bureau slyšet, že příjezd hybridního Mustangu lze považovat za hotovou věc. Nebavíme se však o horizontu dalších pětiletí, stát by se tak mělo již za dva roky! Kromě toho prozradil, že Modrý ovál zvažuje i čistě elektrický pohon či čtyřkolku.

Důvod je prostý, hybridní Mustang má „odemknout“ potenciál auta na trzích, kam by jinak nezamířil. Holter zároveň slibuje, že hybrid bude efektivnější a zábavný. Nabídne totiž úroveň výkonu osmiválce s mnohem vyšším točivým momentem.

Dalším tématem jsou právě elektromobily a pohon všech kol. O těch už ale Holter hovořil podstatně opatrněji. Uvedl, že s příjezdem nové generace (v roce 2020) je to spíše nepravděpodobné. Navíc chce Ford aplikovat změny tak, aby nepřišel o zákazníky puristy, pro které je požitek z jízdy klíčový. Právě tato skupina totiž tvoří velkou část klientely Mustangu.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Hammunasakra
Chce
Hammunasakra
| 22. 4. 2018
Těch Nm může bejt i o dost víc = 207 Nm jen elektrickejch má Toyota Auris hybrid :yes: :-)

200 elektrickejch koní k atmo V6 3,5 má Lexus GS = zhruba to samý bych čekal v Mustangu
Avatar - Hammunasakra
Chce
Hammunasakra
| 22. 4. 2018
Většina hybridů je bez foukání = ideál je asi GS450h = slušně velkej atmo benzín a díky elektřině na okruhu rychlejší než Alpina B5 V8

A to mám pro Alpinu fakt velkou slabost :-)
Avatar - Hammunasakra
Chce
Hammunasakra
| 22. 4. 2018
Furt to bude poctivej benzín = jak tomu řikáš :-)

Jen s nižšim těžištěm a díky okamžitýmu záběru elektoromotrů rychlejší a pružnější ;-)
Avatar - CHerokee
Chce
CHerokee
| 22. 4. 2018
Pro mě mnohé. Mustang je poctivé železo, bez foukání, bez zbytečností za poctivou cenu. Stejně to mám u Harleye, žádné chlazení vodou, plasty a imitace nádrže, ale poctivé železo, jak se říká...které voní benzínem.
Chce
kyklop
| 22. 4. 2018
Čo má spoločné poctivosť s benzínom?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku