Novinky
fOE
3
Mit vic nicku se uz rozsirilo i do topperova?
Přejít do diskuze
Tá 8-er bude skôr 2 dverová ako 3dv 😉
No a to že ty nerozoznáš v späťáku bmw je asi taký istý problém že ja nerozoznám Lexy.Takže žiadny.
No a to že ty nerozoznáš v späťáku bmw je asi taký istý problém že ja nerozoznám Lexy.Takže žiadny.
...tento slovní obrat, který začal používat průkopník bulvární auto žumpy AF se tu dobře uchytil, to nemáte koule a hlavu na to vymyslet něco jiného?!
Běžte s tímhle do paďous hoši.
Jen tak mimochodem, na jízdách jste narozdíl od některých zahraničních redakcí evidentně nebyli...jejich titulky přesto nejsou tak natvrdlé! :-!
Běžte s tímhle do paďous hoši.
Jen tak mimochodem, na jízdách jste narozdíl od některých zahraničních redakcí evidentně nebyli...jejich titulky přesto nejsou tak natvrdlé! :-!
Takže v zrcátku jsou ty rozdíly u Lexusu markantní, ale BMW nerozeznáš? >😁
No já taky nerozeznám černocha od jiného, číňan totéž. A přesto stejní nejsou.
A dávat do souvislosti vkus a komplexy - to spíš vypadá na tvoje komplexy.
No já taky nerozeznám černocha od jiného, číňan totéž. A přesto stejní nejsou.
A dávat do souvislosti vkus a komplexy - to spíš vypadá na tvoje komplexy.
Podle anglánů tam BMW udělalo prezentaci právě proto, aby vyniklo precizní řízení a ovládání 8er 😉
Mne tuctovost BMW nevadí, naopak se už moc těším, až z toho sundají fólie. Na to, kolik místa na silnici zabere, vypadá na fotkách velmi atleticky, nejvíc zezadu a to je dobře, protože tak 8mičku nejspíš budu vídat a rád se podívám.
Jasně, Toyota a Lexus hrají jinou ligu, jenže do jejich levelu jsem zatím mentálně nedozrál, třeba to čas vyléčí.
Jasně, Toyota a Lexus hrají jinou ligu, jenže do jejich levelu jsem zatím mentálně nedozrál, třeba to čas vyléčí.
Vypadá to dobře. Jen bych chtěl poprosit redakci, ať výkon uvádí i v koních. Jsme přece na stránce o autech! Děkuji. 530 koní zní opravdu lépe.
cela D3 premia je taka... aj C, E, S klada su ako matriosky... nemas sancu zistit ktory medak je ktory dnes uz ani z 30m .... kym stare Ecko sa dalo spoznat z kilometra ... jasne niekto tvrdi ze je to akasi schema znacky... ale dnes uz ani vecne rovnaky a dizajnovo nudny vw nema tak podobne vozy navzajom ako tie premiove D3 kusky ktore uz sekaju rovnyka dizajn vsade ako ako Bata cvicky .. hold ja mam taky citak ze aj premia dnes uz setri.. a mozno vo vysledku aj viac ako nejaka dacia .. len sa o tom samozrejme moc nehovori... klasika ...
Hoď se do klidu, zobe, rozumuješ tu nad tuctovostí něčeho, cos ještě ani neviděl, to auto je pořád olepené fólií, ale ty už máš jasno. To není trošku směšné, to je směšné hodně, a komplex z toho vyloženě trčí. >😁 >😁
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
JJ, to jsi zrovna trefil...už vidím jak je rozpoznáš ve zpětném zrcátku >😒] :yes:
[odkaz]
[odkaz]
JJ, to jsi zrovna trefil...už vidím jak je rozpoznáš ve zpětném zrcátku >😒] :yes:
Vědí samozřejmě prd, jako všichni ostatní, bmw ohledně motorizací mlží, tak se jen spekuluje, jak o dvanáctiválci, tak o M8. Mě by přišlo logické a žádoucí, aby byla 850i s V8, 860i s V12 a M8 s motorem z M5, ale já míním a bmw mění. 😄
tak neviem ako ty ale tie rozdiely su tam markantne ... urcite ich v spätnom zrkadle rozpoznam bez najmensieho problemu ..... co sa mi ale nepaci je ze ano najnovsi Lexus ES sa velmi podoba na LS ...to ano to by bol problem odlisit a kritizujem to taktiez na Lexus ...ale pisat o tom ze nerozoznas RC od LC a LS ....trosku smiesne .... >😁 >😁 >😁 fakt nemozem zato ze je tu kopec zakomplexovaných ktorym vadia presypacie hodiny na Lexuse ale velka diera v Audi je pre nich nadhera >😁 >😁 >😁
rovnake ako vsetky BMW ..... nicim zaujimae nicim vynimocne .... pozriem do spätneho zrkadla a ani neviem co to za mnou je .... z môjho pohladu je to ubohost dizajnerov ...dizajn ako taky BMW je fajn ..ale chelo by to jasne odlisit jednotlive triedy ..... Ja osobne som skôr na Lexus Toyotu ,a kazdy mame nieco svoje ale Lexus na rozdiel o BMW a mercedesu ma jasne odlisenu kazdu triedu ....viem velmi vela ludom sa dizajn Lexusu nepaci v poriadku je to subjektivne , ale maju kazde auto odlisne a to by som privital aj u M ercedes a BMW bolo by to pestrejsie 😄 O jazdných vlastnostiach je asi zbytocne hovorit v pripade BMW uz by to chcelo len dobru spolahlivost elektroniky a motorov 😄 Vid Lexus LC 😄 to je vynimocne coupe za ktorym sa kazdy otoci jednoducho je to nieco co spestri....toto je len dalsie obycajne BMW akurát 3 dverove a dlhsie .....thats all ..neurazi nenadchne ...
No to nevím, zatím to má nejblíž k poslední šestce a i když byla krásná, tak zrovna štíhlostí neoplývala. 😉
No markantně jsi se projevil. Auto oblepené maskovací folií odhalíš jako ubohou práci designérů a dáš sem onanii na Lexusem, který se dá zepředu letmo ledva rozpoznat.
Slintání o komplexech beru jen jako prezentaci rozedraných duševních pochodů plakátníka 😉
Slintání o komplexech beru jen jako prezentaci rozedraných duševních pochodů plakátníka 😉
...jenže tahle oslava bude mít pro tradiční fanoušky trochu hořkou dohru. Někteří už viděli nástupce, který přijde na konci roku. Tvarově to bude vycházet ze stávajícího modelu, tedy velmi skloněné zadní i čelní sklo, protáhlá linie...tím ale tradice končí.
Spalovací motor vůbec nebyl výrobcem zmíněn a cílí čistě na Teslu S. Tedy plně elektrický pohon.
Spalovací motor vůbec nebyl výrobcem zmíněn a cílí čistě na Teslu S. Tedy plně elektrický pohon.
OT - Tož v Coventry slaví, až whisky teče proudem, a že je co [odkaz] a zde bohužel ani zmínka, alepoň tedy takto, BMW 8 snad promine. Tož tak.
Naviac tie technické dáta sú tak obsiahle, že zahŕňajú až jeden motor a dve cifry o ňom.
Podľa mňa technické dáta sú nielen cifry výkonu a krútiaku, ale aj otáčky, dynamické parametre a tiež technika použitá v motore, ako aj technika podvozka a pod.
Btw. auto samotné bude zjavne krásne, štíhla športová elegancia je jasná už aj s kamuflážou. Akurát tie úzke waleské okresky asi nebudú úplne to pravé orechové pre 5-metrové kupé, to bude skôr pre rad 4 a úplne ideálne 2.
Podľa mňa technické dáta sú nielen cifry výkonu a krútiaku, ale aj otáčky, dynamické parametre a tiež technika použitá v motore, ako aj technika podvozka a pod.
Btw. auto samotné bude zjavne krásne, štíhla športová elegancia je jasná už aj s kamuflážou. Akurát tie úzke waleské okresky asi nebudú úplne to pravé orechové pre 5-metrové kupé, to bude skôr pre rad 4 a úplne ideálne 2.