Nechci úplně rejpat ale i nejklidnějškí jízda s cactusem 1.2 PT 82 se nevleze pod 5 litrů. Ale pravda je to zase jinej motor. Dle mého názoru se ale dneska pod 5 litru vejdou malý auta s naftovými motory
Nechci úplně rejpat ale i nejklidnějškí jízda s cactusem 1.2 PT 82 se nevleze pod 5 litrů. Ale pravda je to zase jinej motor. Dle mého názoru se ale dneska pod 5 litru vejdou malý auta s naftovými motory
Ako často sa pohybuješ po okreske s 15perc stupaním? Občas pôjdeš na dvojke, alebo trojke a hotovo. Nemá ťah odspodu. Nemá , je to liter, ale o koľko má lepší ťah 1,2 tsi s 5timi dlhymi prevodmi s veľkými preskokmi? Skoro o nič. Porovnávať feldu s týmto kríva na obe nohy už len skrz emisné normy ktoré plnia. S 1,2 htp som nalietal niekoľko tisíc lm a keď si ju na diaľnici rozkotúľal na 130, tak cestou z Ba do BB bolo len minimum kopčekov kde tú rýchlosť haťapka neudržala. Tu to asi nebude radikálne iné. S aygo minulej generácie som trochu pojazdil a vo dvojici s tým nebol problém ani za mestom :-)
Mele hlouposti, srovnává Feldu, která jednak byla těžší a za druhé měla archaický motor. Nezaléží totiž jen na maximálních hodnotách výkonu, ale spíš na průběhu. Máme na firmě, mimo jiné, i služební Ayga a lítá to až moc dobře. Ve městě se ze startu na semaforech diví i lidi s 2.0i >:-[] Jinak na 3. rychlostní stupeň jede 140km/h, na 4. až 170 (tacho). 5 je spíš na spotřebu a na dálnici vykouzlí tak maximálně 150. Je pravda, že na dálnici ve 4 dospělých lidech už je to na častější podřazování - ale tohle auto je primárně určeno jinam. Jinak stopu viz. nesmyslný příspěvěk výše drží perfektně, je to naopak taková malá motokára. Velké plus tohoto motoru je spotřeba. Reálná do 4,5l/100km a i když s tím člověk jezdí plný, nebo žádný, tak se vejde okolo 6... Podle mě nejlepší mini na trhu. Spolehlivost je ukázková. Akorát v interiéru by mohli malinko přidat na materiálech... ale to je klasická výhoda koncernu ;-)
...som bol majitelom Citroen C1, a musim priznat, ze mi to auto velmi chyba.
Ziadne podobne problemy som nezaznamenal ako ich spominas vyssie.
Auto bolo nadmieru stabilne (kolesa v rohoch auta), v meste dobry odpich na semaforoch (krutak polozeny nizko v 1.0 vvti) a vobec neskakal na nerovnostiach. Podvozok predimenzovany, ovladatelnost perfektna. Spotreba vynikajuca a nekazilo sa to vobec.
Uznavam, ze na tiahle dialnicne kopce som musel riadne sliapnut na plyn.
Napr Seat Arosa bola o dost horsia co sa tyka jazdnych vlastnosti.
Male auta sa kupuju do mesta, aj kvoli spotrebe, nizka hmotnost, kvalitne motory a pod.
Podla mna Kia/Hyundai nevedia vyrobit lacne male auto s nizkou spotrebou.
PS. prosim netahajte vsade tu Feldu, to je uz veteran :-)
v 55kw verzii jede citigo 170 ... samo ze v meste by to malo stacit >:D .. ale nalozeny na okrske s 15 percentnym stupanim by som to v rukach nechcel mat... kroutak je tu proste mizerny... navyse ani nejde moc odspodu... tu aj felda je v tomto "silnejsia" a ma lepsi tah.. co som jel alebo nejel vies asi tak ako ja to iste o tebe.. take no .. nazvime to slusne ze houno no ;-)
lahky predok.. k tomu uzke kola.. auto ma mozno 850kg ... v podstate je to taka poskakujuca nekludna nakupna taska .. podobne aj favorit skakal lahucky a na uzkych kolach ... aj tych 90Nm je kdesi na urovni favorita .. a aj dynamika tu bude asi tiez na urovni fava ... osobne by som uz iste priplatil nejakych tych 400-500 eur a zobral uz 1,2ku v minivoze ako povedzme picanto ktora s nejakymi 120Nm uz dostojne zvladne aj cestu mimo mesto s par ludmi na palube...
podobny problem s urdzanim smeru ma aj baleno.. vid test tu na acz kde sa o tom priamo pise.. neustala korekcia volantom je aj tu nutna... osobne ma baleno v reale sklamalo ... a aj baleno ma relativne uzke kola a je aj vahou mozno az prilis lahke .... kazdopadne ktovie ale kde je skutocny problem tychto aut
ale mimo mesto to s tymi sotva 90Nm v tej 1.0-ke asi nebude uz idealne... C1 a 208 maju aspon este tu silnejsiu pouzitelnejsiu 1,2ku z P208 ale v pripade toyoty je to motorova bida ... sam dobre viem aka bola "silna" felda so 106Nm a 50kw pri podobnej vahe ... a teda mimo mesto uz moc nesla... a obcas aj po meste jej trvalo kym sa rozbehla... navyse o spotrebe pri nejakej vytocenej 120tke v takomto voze uz ani nevravim .. to bolo uz trapenie motora ... takze za mna urcite v takomto aute aspon uz tu 1,2 .. podobne aj v picante ci pande... aygo s litrom mi pride uz fakt len ako vyslovena nudzovka a vyslovene len do mesta...
Tato přibližovadla se snaží zapůsobit na zákazníka svým designem, mají však neodstranitelný problém - musí se honit volantem do stopy - neudrží si jízdu rovně. Nevím, zda je to levným posilovačem řízení, ale prakticky léta tento neduh v TPCA neodstranili. Tak pozor, kdo si myslí, že vás vůz povede jako Volkswagen, zde jste na omylu a je nutno s tím počítat při zvážování koupě. :-) , když vám dají slevu. Není to jen o penězích. Tvrdím z dlouhodobých zkušeností z autorizovaného servisu Toyota.