Californie Ocean má otočná přední sedadla v základu, standardní pneumatiky na Californii jsou 235 / 55 na 17 diskach to asi nejsou nizkoprofilovky. Na ameriku je to malý, to je jasný.
To je asi obecný problém naprosté většiny obytných aut, že jejich konstruktéři v nich sami nikdy nikam nejeli. Podle toho pak jejich výtvory vypadají ...
Třeba u Californie mi přijde úsměvné, že konstruktéři si vybrali pro obytnou přestavbu tu nejmenší možnou verzi auta a pak se s tou sardinkou ještě jedou chlubit do Ameriky >:D .
A taky mě překvapilo, že ani naprosto nezbytné prvky jako třeba otočná přední sedadla nejsou za tu cenu v základu, ale musí se objednávat a připlácet navíc. Přijde mi to jako výsměch zákazníkům
Já si myslím, že to pro americký trh ani není. Navíc pro ně se zdá trošku malý. Buď mají nějaký F350 co nese na korbě sundávací obytnou boudu. Nebo má v korbě točnici a táhne obytný vlek. Nebo mají novinku tzv. "sport van" což je náš Sprinter 4x4 na větších kolech (u nich i jako Freightliner 2500) a dovnitř si dají serfová prkna, horská kola a takové. Uvnitř je vařič a spaní a 2-4 osoby vyrazí někam do národních parků.
Legenda bylo T3 se synchrem. Osobně mě nejvíc oslovuje zas T4. Už to bylo slušné a je to držák ...Od T5 to šlo do kytek a když koukám na nízkoprofilové silniční kola od vyobrazené T6, tak konstruktéři asi znají Overland pouze z kanceláře a tímpádem auto nemá smysl vůbec řešit.
tak jsem shledl na toto trema video na youtube, jak to testova Pepa ... a padla tam informace, ze to auto neni homologovane pro provoz v USA + ukazka vpredu nemecka SPZ, vzadu docasna USA SPZ... a pry duvod... na pomery v USA by to bylo moc drahe... se ani nedivim, kdyz tu koukam na ty CZ ceny... Amici maji rozum, no vsak on to nasinec z EU koupi...