tak jsem shledl na toto trema video na youtube, jak to testova Pepa ... a padla tam informace, ze to auto neni homologovane pro provoz v USA + ukazka vpredu nemecka SPZ, vzadu docasna USA SPZ... a pry duvod... na pomery v USA by to bylo moc drahe... se ani nedivim, kdyz tu koukam na ty CZ ceny... Amici maji rozum, no vsak on to nasinec z EU koupi...
Já si myslím, že to pro americký trh ani není. Navíc pro ně se zdá trošku malý. Buď mají nějaký F350 co nese na korbě sundávací obytnou boudu. Nebo má v korbě točnici a táhne obytný vlek. Nebo mají novinku tzv. "sport van" což je náš Sprinter 4x4 na větších kolech (u nich i jako Freightliner 2500) a dovnitř si dají serfová prkna, horská kola a takové. Uvnitř je vařič a spaní a 2-4 osoby vyrazí někam do národních parků.
Legenda bylo T3 se synchrem. Osobně mě nejvíc oslovuje zas T4. Už to bylo slušné a je to držák ...Od T5 to šlo do kytek a když koukám na nízkoprofilové silniční kola od vyobrazené T6, tak konstruktéři asi znají Overland pouze z kanceláře a tímpádem auto nemá smysl vůbec řešit.
To je asi obecný problém naprosté většiny obytných aut, že jejich konstruktéři v nich sami nikdy nikam nejeli. Podle toho pak jejich výtvory vypadají ...
Třeba u Californie mi přijde úsměvné, že konstruktéři si vybrali pro obytnou přestavbu tu nejmenší možnou verzi auta a pak se s tou sardinkou ještě jedou chlubit do Ameriky >:D .
A taky mě překvapilo, že ani naprosto nezbytné prvky jako třeba otočná přední sedadla nejsou za tu cenu v základu, ale musí se objednávat a připlácet navíc. Přijde mi to jako výsměch zákazníkům
Californie Ocean má otočná přední sedadla v základu, standardní pneumatiky na Californii jsou 235 / 55 na 17 diskach to asi nejsou nizkoprofilovky. Na ameriku je to malý, to je jasný.