Jednotka EcoDynamics+ je novým mild-hybridem kombinujícím vznětový motor se 48V technologií, navíc ji lze integrovat do stávající architektury korejské automobilky.
Jo, píšu to už potřetí. Když ty resources nejsou, samozřejmě že je na to nemůžou alokovat.
Zdroj úplně prozrazovat nemůžu, leč kdo se v tom automotive trochu pohybuje, nemůže to pro něj bejt novinka.
[odkaz]
Citace i pro Wina..: Toyota vice president Didier Leroy said that back in 2011, before “Dieselgate” erupted, the company had “already started to anticipate the fact that we should not allocate resources to develop a new small diesel engine.”
Jinak vyvoj 48V mild-hybridniho pohonu neni zadna veda, jelikoz se jedna jen o implementaci OEM produktu (napr. Schäffler, Continental atd.). ;-)
Mohl, ale ono je to citlivy.. proste Toyota ma v Japonsku hodne spatnej vyvoj, malo lidi, taky kvalita sla v poslednich letech dost dolu. Vcetne Lexusu, proto se taky prodava se triceti a viceprocentnima slevama.
No a proto se inzenyri Toyoty hodne obracej smerem ven a "inspirujou" se i u Korejcu.. Se vsad, ze zanedlouho predstavi s velkou slavou okopcenej diesel hybrid.
... proti dieselům, technici nelenili a vylepšili dieselové jednotky, doplnili 48V systémem, elektromotorem a jede se dál.
Mercedes představil mild diesel hybridy založené ne motorech 1,5, 1,6 a plug-in diesel hybridy založené na motoru 2,0.
Renault představil stejné jednotky (1,5, 1,6)
Kia/Hyundai má také.
Volvo má diesel-hybridy také.
Volkswagen je představil před měsícem založeno na motorech 2,0 TDI.
Ford je má také, ostatní budou následovat.
Prodeje budou zahájeny ke konci května (Mercedes), na konci roku už budeme mít zajímavá prodejní čísla.
ja sa uz tesim aj na elektricko niro ... ale inak je velka skoda ze povedzme z takeho noveho picanta nespravili aj elektro alebo hybridnu verziu.... pasovalo by mi tam a iste by aj zaujem o picanto stupol ( teda hlavne v strednej europe kde uz je tiez zaujem o elektro vozy lenze tie vacsie su proste pre mnohych pridrahe uz a tak ludia prechadzaju na elektro a hybridy u nas pomalsie )
PS: stinger bude urcite supa... je to snad prva kia ktoru by som kludne nazval aj premiova a to aj bez ohladu na to ci jej fandim alebo nefandim... ale napriklad aj novy touareg uz zavana premiou ... obecne sa to zrovnava uz... tie rozdiely tu a tam su stale mensie... hoc ano stale su.. po jazde s novou A3 vidim rozdiel voci golfu ale uprimne... nic strasne.. doslova hra detailov... inak uz docela podobne auta ... skor tu podla mna hra rolu uz vybava a imidz ... lebo nepremia predsa len niektore veci este neponukne no a chapem ze kto ma prachy a chce toto a hento tak pojde aj do drahsieho vozu hoc vo vsetkom ostatnom bude uz v podstate rovnaky ako ten lacnejsi
Náskok díky technice = vědi proč ten slogan přestali používat. On byl vždycky nemysl ale teď.. Slušná technologie do cenově dostupnejch aut = korejci dost dobrý [odkaz] :yes: