Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Co se na tom bude kazit tentokrát?
| 20. 5. 2018 18:41
Testy nebo v tomto případě povrchní jízdní dojmy nových aut začínají lehce postrádat smysl. Jak z jiné planety to nejezdí, rozdíl je mnohdy jen ve větší obrazovce a přidané elektronice. Otázka, která budoucí majitele dneska u nových aut začíná zajímat čím dál tím víc už nebude znít: "Jaká je... ". Ale spíše: "Co se na tom bude kazit tentokrát". Navíc mi většina aut od koncernu začíná připadat na jedno brdo. Chtělo by, aby se trošku odlišovaly.
Avatar - Hammunasakra
Co se na tom bude kazit tentokrát?
| 20. 5. 2018 19:48
Seš samej mínus :no: ale souhlasim s tebou :-)
Co se na tom bude kazit tentokrát?
| 20. 5. 2018 20:17
Jo to vidím taky >:D Na druhé straně, čekáš že v zemi kde si zvolí premiérem největšího mafinána v celé historii dostaneš normální hodnocení? >:D Hus za pravdu také trpěl, co naplat ;-)
Avatar - Hammunasakra
Co se na tom bude kazit tentokrát?
| 20. 5. 2018 20:22
Nojo tuhle sem čet jak mu stoupnuly příjmy co je ve vládách = měsíčně asi 1479 milionů :yes: >:-[]
Co se na tom bude kazit tentokrát?
| 20. 5. 2018 20:46
To je teoreticky jen číslo, většině lidí nic neřekne. Těžko říct, zda je u takového člověka malé nebo velké. Zajímavé a zřejmé je ale to, že za dobu ve vládě se majetek ihned zdvojnásobil! To už je i selským rozumem jasné, že to není jen tak. Asi "čtenáři" fakt chtějí větší dotace pro nejmenované zemědělské firmy výměnou za to, že Česko více přispěje do Evropského fondu. Mimochodem jak vidím, máš také ihned mínusy. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
Co se na tom bude kazit tentokrát?
| 20. 5. 2018 21:49
Asi máš pravdu [odkaz] co je člen vlád ČR vydělává jak nikdy = za pouhý 4 roky majetek víc než z2násobil

To nemluvim o [odkaz] :-)
Co se na tom bude kazit tentokrát?
| 20. 5. 2018 20:57
ty ale netrpis za pravdu ale za blbost
Co se na tom bude kazit tentokrát?
| 20. 5. 2018 23:13
Pravda je, ze Husa patri na pekac.
Co se na tom bude kazit tentokrát?
| 20. 5. 2018 20:09
Ne, to zajímá kupce ojetin. ;-) A ono to není tak hrozné, tyhle stesky čtu tak 10 let minimálně a nějak nevidím příkopy plné aut. Problém je, že lidi řeší olej levnější o dvacku na litru (viz. oleje.cz a tamní fórum), mění ho po dvou letech, údržbu odsouvají až do smrti komponenty, servis vybírají stejně jako olej a nejsou schopni dodržovat ani jednoduché poučky jako zahřívání a dochlazování.
Co se na tom bude kazit tentokrát?
| 21. 5. 2018 00:09
Stávající generace V6, 193kW, 2,5 roku, 60 tis., zatím žádná ani sebemenší závada, vše funguje, jak má. Předchozí generace problémy měly, takže určité napětí tu je, uvidíme.
Avatar - _Karel_
Test
| 20. 5. 2018 19:01
Škoda, že jste si na cestu do Rakouska zapomněli vzít foťák.
Mělo to auto nějakou spotřebu? :-)
Avatar - Hammunasakra
Test
| 20. 5. 2018 19:49
Papírová 7 takže tak 9-10?
Test
| 20. 5. 2018 20:28
Myslim si ze ano, moj predosly treg ma na papieri 6.6 real je 9,4 myslim ze u tohto to bude to iste. 7 bude zrat v 90tke na velmi, velmi rovnej ceste a bez premavky :-))). I led teraz mu dali v zaklade pneu iba 235 namiesto 255.
Test
| 20. 5. 2018 22:38
My jezdíme aktuální generaci za 8,5l
Test
| 20. 5. 2018 23:55
Můžu potvrdit.
Test
| 21. 5. 2018 09:09
Tak to vam obom gratulujem :-), mozno, raz, sa k tomu cislu dostanem aj ja. :-)
Test
| 21. 5. 2018 09:26
Musím upřesnit - teď, co jsem už vyklidnil a nabažil solidně vyladěné kombinace motor + převodovka + měchy, tak 8,5, první půlrok však horko těžko pod 10 ;-)
Test
| 22. 5. 2018 14:21
No hele, cestou do práce, cca 25 km převážně po dálnicích a mírně z kopce lze jet za 5,9 l/100km, nicméně musíš jet do 110 km/hod.
Test
| 23. 5. 2018 08:34
Ako si povedal, "mirne z kopce", a ako cesta z prace :-) mirne do kopce :-)?
(len aby si niekto nemyslel, je mi viac menej jedno ze to zere 9+, len konstatujem).
Avatar - J@...
Rasťo
| 20. 5. 2018 19:48
tohle auto vychválil do nebes. Dokonce má být řidičsky zajímavé a má motokárové jízdní vlastnosti. Auto má měchy, je to SUV, doposavad jsem si myslel, že motokárové jízdní vlastnosti má MX5, nebo GT 86, nebo s přimhouřením oka CTR poslední generace. Spojení tohoto výrazu s SUV mi přijde jako kdyby jel Rasťo na nějakém matrošu. :-! :-)
Avatar - Hammunasakra
Rasťo
| 20. 5. 2018 19:50
To asi přepísk = trochu dost :-)
Avatar - J@...
Rasťo
| 20. 5. 2018 19:57
Nicméně jsem byl hrdej na Kodiaka, a vypadá to, že jsme zase o krok zpět za Germány. :-| Ještě větší medvěd než Kodiak sice existuje, ale nevím jak by se mohl jmenovat na K. ;-)
Avatar - Emel
Rasťo
| 21. 5. 2018 07:43
Blah... Touareg byl jiná liga než MQBSUV i v minulé generaci přece...
Avatar - J@...
Rasťo
| 21. 5. 2018 08:40
Jasně je větší, ale Kodiaq ho trošku podlézá a v čr je dost často náhrada za Q7, Touareq.
Avatar - Emel
Rasťo
| 21. 5. 2018 08:48
Podlézat ho klidně může dál, ale i minulá generace byla o třídu výš, velikostně i technicky, a na tom se nic nemění. Komu stačí dvoulitr, ten ať si klidně koupí Kodiaq... nebo XC90 ;-)
Rasťo
| 20. 5. 2018 20:16
Motokarove vlastnosti absolutne = motokara. /Se asi shodnem/
Motokarove vlastnosti absolutne u aut = auta typu mx5. /Klidne souhlas/
Motokarove vlastnosti V RAMCI SEGMENTU SUV = klidne muze mit Touareg. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Rasťo
| 20. 5. 2018 20:27
To teda nevim nevim ;-)

V rámci SUV má nízký těžiště a výborný jízdní vlastnosti Velar. Strejda tejden řádil s Levorgem = prej super :yes:
Ale pod pojmem motokarový vlastnosti = si nepředstavim žádný SUV = z principu

Ty může mít leda něco jako Toybaru atd.
Avatar - J@...
Rasťo
| 20. 5. 2018 21:09
To nevíš, že tě chabrusáci SUVčkaři vyklikaj? ......... pěkně sis naběhl. ;-)
Avatar - Dinar
Rasťo
| 21. 5. 2018 08:57
Když do každého příspěvku jen skopíruješ tu první větu, bude to stačit, všichni to stejně víme. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Rasťo
| 21. 5. 2018 09:05
Ty si mluvčí všichni? :-)

Nebo jen blábolíš jako o ovzduší před 100 lety? ;-)

Na to kolik toho nevíš = si docela drzá :-)
Avatar - J@...
Rasťo
| 21. 5. 2018 11:06
Každej kdo jezdí v SUV, tak potřebuje většinou sebepotvrzení, a potvrzení, že si koupil dobré auto.
Avatar - Dinar
Rasťo
| 21. 5. 2018 12:37
Strejda velar se vyřádil = v levorgu = motokára... :-)
A včíl mudruj. ;-)
Avatar - J@...
Rasťo
| 21. 5. 2018 13:16
No právě - [odkaz]
Rasťo
| 21. 5. 2018 08:59
pokial si nepochopil ako to Rasto myslel tak hor adsej nepozeraj. Rasto bol velmi prekvapeny ako to auto vzhladom na to ze to je SUV dobre ide a preto to v prenesenom slova zmysle nazval motokarovymi vlastnostami. To je vsetko.. Ak si myslis, ze to priamo porovnava s motokarami tak bud nemas napozeraneho Rasta dostatocne alebo to nevies pochopit ako synonymum..

Ad Touareg. kazdy kto to jazdil zatial naozaj vypichol dobre vlastnosti, konecne sa VW podarilo spravil pekne atraktivne a luxusne auto s poriadnym motorom a navyse zaujimavou technikou. Ak to aj dobre jazdi, je to velke plus, lebo arteon mi teda ako vrchol vobec neprisiel, pokial je to auto v inej ako tej zlatej farbe tak je nezaujimave auto navyse s interierom passatu.
Avatar - Emel
Rasťo
| 21. 5. 2018 09:33
Pěkné atraktivní luxusní auto s pořádnými motory byl i minulý Touareg, ne? Mně se možná líbil i víc než ten nový podle fotek...
Avatar - wakantanka
Rasťo
| 21. 5. 2018 11:23
Všetko pekné, ale tipujem že všetci čo jazdili tak mali vyšpičkované verzie aj s hydraulickými silentblokmi. Otázka je ako to bude jazdiť v nejakej bežnej verzii, lebo nepredpokladám, že všetky tie fičúry budú aj v základe, resp. za mastný príplatok.
Ale inak veľká pochvala za to kam až vedeli posunúť jazdné vlastnosti v podstate mainstreamového SUV.
Avatar - white label
Rasťo
| 21. 5. 2018 12:28
V podstatě to právě moc mainstreamové SUV není, viz technika/cena.
Avatar - wakantanka
Rasťo
| 21. 5. 2018 13:44
To je také ošemetné, VW je mainstream a toto je taký top čo vyrába s presahom do prémie, keďže zdieľa techniku s prémiovými súrodencami. Cena je tiež nastavená tak, aby neliezla veľmi do kapusty Audi, tak teraz babo raď. :-)
Avatar - _Karel_
Rasťo
| 21. 5. 2018 13:47
Myslím, že na tom není nic ošemetného. Je to plně prémiový produkt mainstreamové automobilky. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Rasťo
| 21. 5. 2018 14:08
Furt lepší než mainstreamový produkty prémiový automobilky ;-)
Avatar - Beefcake
Rasťo
| 21. 5. 2018 19:19
60K+ nelezie do kapusty ?
Avatar - wakantanka
Rasťo
| 22. 5. 2018 09:03
Tak určité prekrytie je vždy a všade.
Rasťo
| 21. 5. 2018 12:35
Nemam pneu podvozok, ale aj tak to jazdi velmi pekne :-)
Rasťo
| 21. 5. 2018 12:36
A ked to zvladol stary, myslim ze t9 zvladne aj novy.
Avatar - wakantanka
Rasťo
| 21. 5. 2018 13:45
Pneu podvozok je vec jedna a hydrosilentbloky je vec druhá :-) Netvrdím, že to bude jazdiť mizerne, len by ma zaujímal ten výsledný rozdiel medzi jedným a druhým riešením, keďže doteraz všetci novinári jazdili zrejme len s touto top verziou.
Rasťo
| 21. 5. 2018 20:18
Co si představuješ pod pojmem hydrosilentbloky? To je totiž dost nesmysl...
Co má Touareg příplatkově zajímavý je mechanický předepínání stabilizátoru pomocí servomotorů na každý nápravě, to z toho může dělat zajímavý auto a to se právě liší od konkurenčních hydraulických řešení úprav tuhosti stabilizátorů. Každopádně se jedná o stabilizátory, což jsou zkrutný tyče ovlivňující kroucení nápravy, tedy to o kolik se potopí jedno kolo když se druhý vytáhne z podběhu..
Silentbloky jsou mimo jiné třeba na uložení motoru a zabraňují přenášení vibrací do karoserie, kapalinový jsou již generace...
Avatar - wakantanka
Rasťo
| 22. 5. 2018 09:01
o.k. moja chyba, splietol som to. myslel som tie nové stabilizátory a píšem o silentblokoch. Nevieš náhodou či to budú mať všetky verzie, alebo len tie top výbavy?
Rasťo
| 22. 5. 2018 20:54
Příplatkově by to mělo jít k 3,0 TDI a TSI. Nevím jestli to půjde i k základnímu slabšímu TDI, zatím je konfigurátor takovej makovej. V Cayenne to jde připlatit od základní verze až po E hybrid, takže v technologii problém nebude ani u hybridu. Ale v základu to není tuším ani u Cayennu Turbo nebo SQ7, takže bych si na to nevsadil ani tady:/.
Avatar - wakantanka
Rasťo
| 23. 5. 2018 08:45
Hm, zaujímavé, nečakal by som že sa VW až tak "odviaže" :-)
Rasťo
| 21. 5. 2018 12:17
je srandovné, keď niekto vytiahne niečo z kotextu, tobôž u videa, kde záleží aj na mimike a iných súvislostiach a potom sa rozvinie debata úplne od veci. V kontexte porovnania s inými suv ako symbolika výborných jazdných vlastností v rámci triedy sa takéto prirovnanie dá s nadsádzkou použiť a tak to rasťo určite aj myslel, nie je to dvojtýždňový elév po maturite.
Avatar - white label
Rasťo
| 21. 5. 2018 12:26
Souhlas, akorát se nejedná se o synonymum, ale o přirovnání, v tomto případě s logickou nadsázkou.
Touareg byl podařený i v předchozí generaci.
To, že jezdí podobně velmi dobře, jako aktuální Q7/Cayenne, by nemělo být nějakým velkým překvapením.
Avatar - Ada je tady
Kde zůstal Volkswagen?
| 20. 5. 2018 20:21
Manuální převodovka, ruční brzda, analogové přístroje, atd, atp... :no:
Kde zůstal Volkswagen?
| 20. 5. 2018 21:04
Spinkej dál..
Avatar - Ada je tady
Kde zůstal Volkswagen?
| 20. 5. 2018 22:23
Proč spát? To je věc filosofie. Takže ještě jednou: kde zůstal lidový vůz? VW na trhu vyhrával vždy svou širokou flexibilitou konfigurace! Tohle není vůz pro Evropany, ale bohaté Asiaty, kterým stačí 3 stupně výbavy a dost. To se mi ovšem jako Evropanovi nelíbí. I když mladí ekonomové ve vedení VW asi ví, že EU je v háji a bohatí zákazníci jsou už jinde. :no:
Avatar - _Karel_
Kde zůstal Volkswagen?
| 20. 5. 2018 22:35
Ale houby, kdo by dnes stál u luxusního SUV o manuál?
Jaký 3 stupně výbavy a dost? Co zbytek konfigurátoru?
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 06:52
Arese :-)
Avatar - Emel
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 07:46
No tak samozřejmě Touareg úplně typický VW není... pokud se nepletu, vývoj mělo na starosti Porsche (u první generace určitě a myslím že to tak zůstalo, ale jistý si nejsem), vyrábí se na jedné lince s Cayenne a Q7, základ je šestiválcová nafta.
Avatar - Hammunasakra
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 08:18
Typickej netypickej = je to třetí generace

A že má víc příbuznejch = zrovna ty si psal že Touareg je nejpovedenější z celýho trojlístku = dneska teda spíš pětilístku

Arteon je hodně nepovedenej hodně předraženej pašík = kterýho dá i Kia

Myslim že neni o čem = vrchol nabídky VW je.. ;-)
Avatar - Emel
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 09:41
Já přece Touareg nekritizuju, jen říkám, že to není typický VW. Právě proto že to je vrchol nabídky tak nemusí být pro každého. Ta esence VW je Polo-Golf-Passat.

Pětilístek nevím co myslíš, koncern má spoustu SUV, ale sourozenci jsou pořád tři.
Avatar - Hammunasakra
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 09:47
5 dneska už 5

Arteon taky neni pro každého = dokonce nevim pro koho je ;-)
Avatar - Emel
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 09:49
Můžeš je vyjmenovat? Hlavně prosím tě nepiš Urus, jo?

Arteon je takové Volvo od VW... mainstreamová technika za vyšší ceny. Ale až na tu cenu je to vcelku pěkné auto, jen od toho nesmíš čekat žádný přesah. Kdyby mi ho nabídli za neodolatelnou cenu místo Passatu... tak už asi vím pro koho je :-)
Avatar - Hammunasakra
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 09:58
Víš že si prvníma 2 větama dost odporuješ žejo :-)

Ať chceš nebo ne = ty dva nový přírůstky sou furt stejná technika

No zvenku Arteon docela hezkej je, uvnitř slabší, technicky slabý, cenově šílený

Ceny Arteonu sou neodolatelný = no spíš nezdolatelný ;-)
No fakt radši levnější lepší Kiu
Avatar - Emel
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 10:10
Touareg a Urus jsou úplně jiná auta, vyrábí se jinde, mají jinou techniku. Urus je benzínový osmiválec, dává stovku za 3,6s, má o 11cm delší rozvor a tak.

Vím že základ platformy je stejný, to se ale dá napsat i o Polu a Kodiaqu a nikdo soudný by je za sourozence neoznačil. Maximálně třeba za bratrance.
Avatar - Hammunasakra
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 10:35
Co ty si představuješ pod slovama = úplně jiná auta, mají jinou techniku? [odkaz] ;-)

Fakt si doteď žil v představě = že ta současná 5tice VWelkejch SUV = je něco jako Polo a Kodiaq? :-)
Avatar - Emel
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 10:48
No přesně to co je v tom odkazu - jiný motor, jiný rozvor a rozměry, jiný podvozek, jiné brzdy, jiná filosofie, jiná cena, jiné místo výrboy... jiné auto.
Avatar - Hammunasakra
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 11:12
1. dubna už bylo ;-)
Avatar - Emel
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 11:47
Říkal jsem si že to zase zkusím... tak nic :-)
Avatar - iudex
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 10:15
Jj, za cenu Passatu by bol aj pre mňa. :-) Inak hovorilo sa o šesťvalci pre Arteon, pre US trh vraj hotová vec, ale nejak to utíchlo, tak neviem, či ho ešte máme čakať. Bez toho V6 (VR6) tam žiaden presah samozrejme nie je, čistý mainstream.
Avatar - Hammunasakra
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 10:35
Furt je tu ta levnější lepší Kia :-)

Eště furt se dá sehnat = za cenu Arteonu R4 prémiovej Lexus GS V6 3,5 ;-)

Fakt těžký vymyslet pro koho je Arteon = i když jeho totálně nezajímavá technika a brutal přepálená cena = zdá se přece jen někoho zaujme :-)
Avatar - iudex
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 12:02
Lacnejšia? Aký cenník pozeráš? Pretože u nás Stinger 2,0t 255k začína na 41t eur, GT line je 47t a V6 (na ktorý zrejme narážaš) je za 58900. Arten je síce sakra drahý, ale až takto nie (najdrahší Arteon 2,0TSI 280k R-line 4motion stojí 47t).
A to je cenník, pričom každý vie, že Volkswageny sa za cenníkové ceny nekupujú, na rozdiel od Kie, kde zľavám moc neholdujú.
Avatar - white label
Kde zůstal Volkswagen?
| 20. 5. 2018 23:48
Tady se mnohem spíš nabízí otázka, kde jsi zůstal ty...
Kde zůstal Volkswagen?
| 21. 5. 2018 08:59
vynimocne suhlasim, trefne >:D
Arteon
| 20. 5. 2018 22:55
že je nebo byl v pozici vlajkové lodi? No to je hodně odvážné tvrzení. Jednak tady byl a je Touareg v minulé generaci a to je koncepčně i cenově auto o dvě třídy nad Arteonem stejně jako nová generace Touaregu. A pokud zůstaneme u klasických aut, tak Phideon je také o dvě třídy nad Arteonem. Délka přes 5 metrů a rozvor přes 3 metry strčí Arteon do kapsy, příčně instalované čtyřválce Arteonu těžko obstojí vedle podélně instalovaného V6, awd realizované přes spojku je vedle permanentního awd pomocí diferenciálů jenom dětská hračka, klasické pružiny vedle pětistupňového vzduchového odpružení vypadají jako chudý příbuzný a dá se pokračovat donekonečna, servodovírání dveří, noční vidění a řada dalších fíčur, ke kterým si Arteon vzhledem ke své koncepci nikdy ani nečuchne. Skutečnost, že má redakce Arteon k testování z něj vlajkovou loď neudělá i kdyby se pan redaktor snažil sebevíc.
Arteon
| 20. 5. 2018 23:05
Asi ted na Arteonu meli vlajecky a ty fusekle na zrcatkach, tak proto.
Arteon
| 20. 5. 2018 23:07
:yes: Tak to by to mohlo vysvětlovat.
Jsem velmi atraktivní muž!
| 21. 5. 2018 03:04
Rád cestuji. Za toto auto mi ho může některý z redakce Auto.cz vykouřit, třeba Myčka.
Moje intimní fotky na webu "odkaz"
>:-[] >:-[]
Oslňující...
| 21. 5. 2018 06:01
...radiátor a to doslova. Viděno in natura je pro mě směsí křivek a tvarů Q7 i Bentaygy. Jakkoliv se maska až nebezpečně leskne, celek mě nechává naprosto chladným.
Avatar - Dinar
Oslňující...
| 21. 5. 2018 09:01
Vzpomínám na toho černého na malých kolech, co jsme viděli, to bylo memento. V R-line bez chromu na velkých kolech je to celkem ok, ale ta nevtíravá elegance předchozích generací je pryč. A vnitřek je z fotek úplně nezajímavý, možná ve 3D naživo to bude lepší, ale celkově to mám podobně, nový touareg mě míjí bez nějakého zaujetí.
Avatar - wikinko
Oslňující...
| 21. 5. 2018 16:41
Ja som novy ntouareg videl prvykrat zozadu, bol som nadseny. Tie monitory vo vnutri su pekne zapracovany, neposobi to cinskym dojmom. Ale potom som sa postavil pred auto a bol som zhrozeny. Ta predna maska vyzera ako nejaky precackany americky pickup.
Avatar - Zetti
Oslňující...
| 21. 5. 2018 11:08
Ta maska to je opravdu skwost desajnowy, co cekat od VW
Avatar - white label
Oslňující...
| 21. 5. 2018 12:33
Chromovaný radiátor je hlavně pro Čínu, u nás lze mít naštěstí u všech verzí (nejen u R-linu) černé finiš, místo chromu.
Avatar - Beefcake
q7
| 21. 5. 2018 11:19
Skoda, ze z toho robia dalsiu Q7.
Toureg mal caro takeho hardkorovejsieho auta.
Avatar - _Karel_
q7
| 21. 5. 2018 12:54
Ne, že bych se hádal, ale co konkrétně mu chybí "hardkorového" proti minulé generaci? Pokud upustíme od vzhledu, který mě se aktuálně líbí daleko víc a někomu naopak míň?
Avatar - Beefcake
q7
| 21. 5. 2018 13:03
Su tam veci, co navysuju cenu a nie su v takom aute potrebne. Na moj vkus tam tlacia privela luxusu.
Tie ceny aj vdaka tomu zacinaju vyrazne vyssie a naviac tam naopak v ponuke vybavy nevidim moznost dokupenia uzamykatelneho diferencialu, tym sa Touareg odlisoval.
Vonkajsi vzhlad nehodnotim, to je tu druhorade (klasicka VW nuda), pokial to nie je na ukor funkcnosti - ako byvaju dlhe previsy, bocne ramy/stupienky a podobne.
Avatar - Jaros71
q7
| 21. 5. 2018 16:18
Za mne design dost dobrý :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku