To ale netvrdí. Jen připomněl, jak místní střelci tvrdí, že peugeot v jejich okolí všichni automaticky zavrhli skrz icockpit. Evidentně to spoustě lidem nevadí. Sám jsem vyzkoušel při výšce 178 cm a naprosto mi vyhovuje při správné pozici sedení :-)
Osobně jsem jej taky zavrhnul a osobně znam lidi, kteři to maji stejně. A osobně ergonomii posazu nepovažuji jen za kontroverzni, ale s přehledem za nejhorši na jakou jsem v poslednich letech narazil. A ani napřiklad opačny chod otačkoměru mě nenadchnul pravě naopak, stejně tak poměrně špatně čitelne budiky. Prostě jako celek mě už jen samotna ergonomie odrazuje. Ovšem nezavrhuji např modely ve kterych jsem ještě neseděl třeba nova 508.
velmi dobre u vas slapu cross/SUV 2008 a 3008 aj 5008 ... takze sa niet comu cudovat ... k tomu aj nova 308 je moc podarena a u vas uz tradicne uspecna ... peugeot to ma pekne naslapnute.... som zvedavy na nabeh novej 508 ako konkurenta pre superb u vas ... aj ked je jasne ze tu sa na poradi v danej triede u vas nic nezmeni... ale celkovo v eu nova 508 urcite zase pekne dvihne cisla peugeotu....
co je skor zarazajuce su u vas cisla balena na urovni nejakeho exkluzivneho bentley pomaly ... pritom stale je to relativne nove a dobre vyzerajuce auto a v danej triede aj jedno z "dostupnejsich" a aj najpriestrannejsich co mam aj odskusane ....ale priznavam ze svojho casu sam som ho nakoniec nechcel ... zle nastavene vybavy a ceny plus nejake tie kompromisy v konstrukcii a vybave potom ale uplne devastuju predaje inak slusneho auta... skoda... europsky zakaznik je v tomto fakt nemilosrdny zda sa ... a dost mozno aj samotny novy ( dospelejsi ) swift uz poziera baleno ak na to pride ...
Tak novému Balenu bych přiznal všelijaké přednosti (prostornost, veleúsporný motor), ale že by to bylo "dobre vyzerajuce auto", tak to ani omylem. Z boku a zezadu to ujde, což o to, ale ta příď je opravdová designová tragédie. Přitom právě pěkný "ksichtík" auto nejvíce prodává... :-O
Takže Euro 6d. Jo PSA má diesely vychytané. Jiné automobilky ze strachu vyřadily modely které plnily jen Euro 6c z nabídky. Takže mají v nabídce díru. Některé díru doplní do září 2018, některé až v září 2019.
BMW hlásí splněný úkol - všechny diesely jsou homologované v Euro 6d a všechny benzíny jsou homologované s BPF/GPF.
Japak je na tom VAG??? :-)
Nebudeme si nic namlouvat, Euro 6 byla o laboratoři, nicméně takhle to nastavila EU/EK, automobilky to dělaly pro zisk. Bylo to o absolutní nekompetenci úředníků v EK.
Americká EPA ani japonská regulační komise se opít rohlíkem nedala.
PS - v Japonsku dříve nepředstavitelné ………… Mazda má obrovský úspěch s SUV vybavenými diesely. Tak velký že v Mazdě ani na vteřinu nepřemýšleli o ukončení výroby dieselů.
Prekvapilo me posileni Hyundai, kdyz jim trvale zdrhaji prodejci [odkaz]
A docela sila je to, ze kdyz Auto Koutek z Liberce predem oznamil neprodlouzeni smlouvy, tak mu Hyundai prestal dodavat nahradni dily! Vosický si leci komplexy a chudaci zakaznici musi hledat jiny servis.
Tak vzhledem ke stylu práce českého importéra této značky mě podobný přístup k zákazníkům (i dealerům) vůbec nepřekvapuje. Tuto značku si v ČR prostě koupí jen naprostý automobilový analfabet... :-O
co sa s nim deje? tych par kuskov ktore spocitame na prstoch jednej ruky za kveten je ozaj tragedia aka v maelj triede snad nema obdobu ... rovnako mi pride ze aj novy koleos zatial nic moc voci povedzme x-trailu ci outlanderu
pochvalit opat treba nestarnuce ASX ... ale aj pekny nabeh noveho compassu ( tu citim velky uspech v eu ).... jeep tento rok podla mna este prekvapi :yes:
prve pozicie su vcelku jasne ( skoda ) ... ale stred tabulky zacina byt pekne prehusteny...
Co by se s ním dělo ? Baleno je ukázkový příklad minutí terče. Je to malý, je to ošklivý, není to ničím zajímavý a ani to není levný. Tak proč by to kdo kupoval ? Vitara trvale stoupá, S-Cross taky, Ignis je skoro hitovka a i Swift začíná nabírat na otáčkách. No a Celerio s Balenem jsou jasný propadáky. Řekl bych, že se to dalo čekat.