Novinky
"Třídu velkých SUV zastupuje u tuzemské značky model Kodiaq." :😉 aha, to jsem nevedel ze Karoq je velke SUV, me prisel jak pohledem tak pri rizeni jako relativne male SUV
že tohle je docela zajímavej (ale poměrně málo lidí to ví) parametr, podle kterýho poznáš, jak je auto fakt udělaný. V homologaci na kouli se to nasčítá...
Nafouknutý káry na podvozkách z hatchů jsou navoněná bída a na tomhle to je vidět. Kodiaq ještě vyvázl dobře, i když 2500 nemá vždycky. Ale to je normální. Motorizace, pohon a převodovky s tím míchaj.
Nafouknutý káry na podvozkách z hatchů jsou navoněná bída a na tomhle to je vidět. Kodiaq ještě vyvázl dobře, i když 2500 nemá vždycky. Ale to je normální. Motorizace, pohon a převodovky s tím míchaj.
2,5 tony v manuale so sorentom to je docela supa... tak nejak by som cakal ze tu bude lepsi automat.... ale tu je aj vidiet ze sorento nie je ziadna hrkalka... aj ked tych povestnych 3,5 tony v pajere je zase ina liga to je jasne... ked sme boli kedysi na bramborovej brigade s 5 dverovym pajerom tak sme tam dozadu do kufra nahodili asi 10 vriec brambor .. po 50kg malo kazde... a uplna lahoda... akoby v aute nic nebolo.... a si predstav toto hodit do tigiho tak ho rozpuci a kola by mal do X 😉 .. pajero skratka unesie aj utiahne hodne ... odskusane.... to je fakt este taky stary dobry tank :yes:
Zdravim vespolek, kdysi jsem premyslel jak to je s timto uvadenym udajem maximalni hmosnosti vleku, ktery auto utahne. Jak je to vlaste mysleno? Jedna o udaj tazeni na rovine? Nebo do kopce? A pokud do kopce, tak do jak prudkeho? Je to nekde standardizovane za jakych podminek to musi byt to auto schopno zvladat? [Napriklad u Amaroku se uvadi Hodnota maximální hmotnosti taženého přívěsu 3 200 kg při 12% stoupání vypovídá o síle vozu Amarok. No a proto se ptam na to, jak se to teda uruje.] (podobne jako se mi nepodarilo dohledat, zda svetla vyska auta se urcuje u prazdneho nebo u pohotovostni hmotnosti nebo pri maximalnim zatizeni vozu... coz s tou vyskou jiste cvici)
Je to max. hmotnost bržděnýho přívěsu v běžnym provozu. Do kopce z kopce po rovině
toto je tiez zaujimave [odkaz] 😉 .. dnesnym hrkalkam by uz odtrhlo napravy 😉
Pajero už skončilo ale Toyota Land Cruiser se dál vyrábí a to i v luxusnější verzi Lexus
Je to především otázka homologace. Tj. papírový údaj v TP, jednoznačně určující co můžeš připojit.
Zajímavý článek, já tohle docela řeším u dodávek.
A mám pocit že u nás nebyla rozhodující maximální přípustná hmotnost přívěsu, ale okamžitá. Nevím jestli to ještě platí
no on je celkem zasadni udaj, co lze pripojit (a co mohu s ridicakem ridit, coz je ale o necem jinem) a co to auto skutecne odtahne do cile ... treba do kopcu... no a proto jsem se na to ptal... zda existuje nejaka jednoznacna metodika, jak to vlastne urcujou... protoze verim tomu, ze kdyz u toho Amaroku uvadeji 3,2 tuny (nekde i 3,5 t) na 12 %, tak na rovine to je o hodne vice... (viz tahani letadla jako demo)... a u tech SUV se to clovek nedozvi.... jde o to, kolik realne pri te zatezi to auto skutecne vydrzi...
By me zajimalo proc neni v seznamu Tesla Model X... To je na ceske pomery dost velke SUV a cekal bych tedy, ze v seznamu bude mit sve misto jiste, skoda 😒
V článku je nesmysl ohledně Audi Q7 200 kW. Již standardní Q7 (nejen SQ7) může tahat 3500 kg. Mám tady před sebou TP.
Nevím, kde redaktor vyhrabal 2700 kg...
Nevím, kde redaktor vyhrabal 2700 kg...
To spíš [odkaz]
Mě tam vyloženě chybí Land a Range Rover
Ty dnešní SUV jsem jen aby se jimi dalo chlubit ve městě.(promiňte mi to ale je to můj poznatek o moderních SUV jistě se najde i pár jedinců které jsou stále na práci)