Do premiéry faceliftu modelu Passat sice ještě nějaký čas zbývá, čínské fotografie kolující po sociálních sítích ale naznačují, co omlazovací procedura na vnějšku změní.
Každopádne ponuka toho súčasného je osekaná už teraz, včera som konfiguroval Passata a ako jedinú benzínovú možnosť mi ponúkalo 1,4TSI, čo ma prekvapilo. Tak pozerám cenník a skutočne, v ponuke je len jeden benzín (1,4TSI 110 kW) a dve nafty (2,0TDI 110 a 140 kW), všetko ostatné je už vyradené a nedá sa objednať. Neviem, či to súvisí s očakávaným príchodom faceliftu, alebo s novou emisnou normou od septembra, každopádne výsledok je rovnaký, teda že etalón triedy, pýšiaci sa donedávna množstvom motorizácií, má aktuálne jeden benzín a dve nafty. 8-s
Kazdopadne mi to prijde jako slusnej pruser. Otevru stranky ctu- aktualne nejde zadne auto objednat do vyroby, jen skladovky. Kolik zakazniku slo jinam? Ja bych za tohle vyhazoval.
U prodejců MY19 jde objednat.Akorát nejsou ceníky,protože nemají homologovanou spotřebu a konfigurátor by měl být funkční u Fabie příští týden a zbytek modelů po celozávodní dovolené.
No jestli to takhle opravdu vypadat, tak mi přijde velká škoda zrušení toho zajímavého detailu napojení světel na masku, které vytvářelo dojem negativního sklonu světel a měnilo výraz auta v závislosti na úhlu pohledu :no:
ale kecy, prodávám Škodovky a normálně objednávky běží a výrobní týdny nám plánují ;-) to že si to auto nesestavíš a nejsou ceníky, je věc jiná, ale to jen kvůli emisním normám, které zatím nemají hotové..
V českém je ještě benzínovej dvoulitr s 200kW, nicméně ten nejzajímavější motor, dvoulitr se 162kW, tam chybí.
U nafty sice chybí nejsilnější biturbo a nejslabší 1.6, ale hádám, že většina prodanejch byla stejně 110kW a 140kW...
Jinak někde jsem četl, že za to zčásti může staré 6q DSG - tam, kde už je osazené nové 7q DQ381 (tj. v Arteonu), tam jsou nižší emise a motor zůstává v nabídce. Takže hádám, že u Passatu teď honěj zástavbu DQ381, aby mohli zase prodávat.