Po té rozbité šotolině, na které tehdy u Dieppe jeli, se dvě stě rozhodně jet nedalo. Myslím, že maximálka byla jen teoretická, ale zdroje jí uváděly. Přišla mi naprosto šílená vzhledem k tomu, že absolutní světový rekord držel Fred Marriott na parním Stanleyi Rocket - díval jsem se na Auta 5P, tam se uvádí 195 km/h, já nosím v hlavě údaj 206 a nějaké drobné, který je uváděn ve starší literatuře...
Firma Daimler Motoren Gesellschaft název nezměnila, jen auta se od roku 1901 jmenovala Mercedes. Jak správně napsal Tatrovka, oficiálně byl název zaregistrován až o rok později. V roce 1926, kdy se obě firmy spojily, až do roku 1998 nesla firma oficiální název Daimler-Benz AG, auta se ovšem stále jmenují Mercedes-Benz :-) Epizoda DaimlerChrysler AG a současná Daimler AG už je dostatečně známá....:o)
Název Mercedes poprvé použil pozdější rakouský konzul v Nice Emil Jellinek (jeho otec Adolf se ještě psal Jelínek). Daimlerův vůz pojmenoval podle své dcery - Mercedes. Vzhledem k tomu, že závod do vrchu (myslím, že Nice-La Turbie) vyhrál, už ho nezměnil.