Výraz Superleggera se dříve používal pro verzi, která byla, oproti standardnímu modelu, odlehčená a měla zvýšený výkon. Nebylo tam rádio, klima, lehčí skromné čalounění, koberečky, někdy i okna z plastu, vše podmíněno nižší hmotnosti oproti základní verzi, zpravidla určeno pro puristy nebo event. pro sport. Někdy se to hrotilo až tak, že se řešila hmotnost laku nebo místo znaku auta byla je samolepka atd.
Proto není sama absolutní hodnota hmotnosti relevantní, vždy se to vztahovalo k základnímu modelu.
I když poslední dobou je tento výraz - jako i v tomto případě - jen jakési zatraktivnění modelu a obhájení vyšší ceny.
U mě dobrý. Dost mě překvapilo, že přepracovali i zadek včetně světel, je vidět že Aston do toho šlape. Já bych vzhledově ale přeci jen dal přednost DB11, pochopitelně verzi s V12.
Bentley by som za konkurenta nepovažoval, je to štvorkolka. Najbližší konkurent je Ferrari Superfast a ten má suchú hmotnosť 1525 kg. Takže, áno, zdá sa mi ťažké.
No ale neodpověděl jsi mi na dotaz. Je to velké GT s 12válem pod haubnou. A váží bez náplní a řidiče 1700 kilo. V kontextu třídy velkých GT ti to přijde moc? Takové Bentley Continental GT bude mít o půl tuny víc.
asi budú niektorí rozoberať veľkosť papule, ale mne sa páči. v interéri mi vadí ten nafúknutý stredový tunel, vyzerá to ako nafukovací matrac, ale vydržal by som :-)