Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Aston Martin DBS Superleggera oficiálně: Nejsilnější vůz značky je krásou na kolech

18 komentářů

Nonsens
asi budú niektorí rozoberať veľkosť papule, ale mne sa páči. v interéri mi vadí ten nafúknutý stredový tunel, vyzerá to ako nafukovací matrac, ale vydržal by som 😄
samael
Jen jsem nepochopil ten omezovač na 340.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
pneu?
nippon
Ja som zas nepochopil to meno "super ľahký" pri SUCHEJ hmotnosti 1.7 t.
Nonsens
popri veyrone je ľahký každý
nippon
Ale Veyron nemá prívlastok "super ľahký".
pargi
Na velké "gétéčko" s pětilitrovým 12hrnkem ti přijde 1,7 t moc? Jen pro srovnání, posledně testovaný tiguan má těch kil ještě o 200 víc.
nippon
Je to suchá!!! hmotnosť!
pargi
A u vw zase provozní nejlehčí homologované verze bez všeho příplatkového!!! příslušenství!!!
nippon
Ale Aston je označený ako ľahký, Tiguan nie.
pargi
No ale neodpověděl jsi mi na dotaz. Je to velké GT s 12válem pod haubnou. A váží bez náplní a řidiče 1700 kilo. V kontextu třídy velkých GT ti to přijde moc? Takové Bentley Continental GT bude mít o půl tuny víc.
nippon
Bentley by som za konkurenta nepovažoval, je to štvorkolka. Najbližší konkurent je Ferrari Superfast a ten má suchú hmotnosť 1525 kg. Takže, áno, zdá sa mi ťažké.
gil54
Výraz Superleggera se dříve používal pro verzi, která byla, oproti standardnímu modelu, odlehčená a měla zvýšený výkon. Nebylo tam rádio, klima, lehčí skromné čalounění, koberečky, někdy i okna z plastu, vše podmíněno nižší hmotnosti oproti základní verzi, zpravidla určeno pro puristy nebo event. pro sport. Někdy se to hrotilo až tak, že se řešila hmotnost laku nebo místo znaku auta byla je samolepka atd.

Proto není sama absolutní hodnota hmotnosti relevantní, vždy se to vztahovalo k základnímu modelu.

I když poslední dobou je tento výraz - jako i v tomto případě - jen jakési zatraktivnění modelu a obhájení vyšší ceny.
nippon
Jasné, ale to nevylučuje, ani neospravedlňuje, že to auto je ťažké.
Nonsens
pekné vysvetlenie aj keď pri pohľade na ten interíiér nemôžem nájsť žiadne odľahčenie.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
U mě dobrý. Dost mě překvapilo, že přepracovali i zadek včetně světel, je vidět že Aston do toho šlape. Já bych vzhledově ale přeci jen dal přednost DB11, pochopitelně verzi s V12.
Fuller
Je vyzera oproti tomuto dost chladne. Toto DBSKO ma štavu.
kaiserlábus
8-s