Ojetiny
Zpět na článek
Vybíráme ojeté kabriolety a roadstery do 300.000 korun: S pevnou střechou, nebo s plátnem?
9 komentářů
Anonym
Jo, to ze sedadlama je blábol.
A to pekelnej!
"Zklamáním je však interiér, kdy přední sedadla svým provedením zdaleka neodpovídají kategorii tohoto vozu."
No, pane redaktore, hlavně, že ta ZADNÍ sedadla v Z4 jsou OK!
Děkujeme za rozumy, pane Dusile.
A to pekelnej!
"Zklamáním je však interiér, kdy přední sedadla svým provedením zdaleka neodpovídají kategorii tohoto vozu."
No, pane redaktore, hlavně, že ta ZADNÍ sedadla v Z4 jsou OK!
Děkujeme za rozumy, pane Dusile.
Enthusiastic.driver
Jezdit s 350Z do autorizaku je nonsens, originální díly přes ty správné prodejce nejsou až na výjimky nikterak drahé a aftermarket se dá sehnat ve špičkové kvalitě. Boxster umí odsát z prasátka pri troše smůly 200 jen to hvízdne, to je úplně mimo sféru BMW i Nissanu.
Anonym
JJ, boxtera ale musíš opravdu dobře vybírat.
Radši starší, ale v lepším stavu.
Hele, ten Hnisan bude na servis dražší než ta Z4. Myslím, že i než Boxter.
S cenama dílů na JPN to není fáma.
Neberu aftermarket.
Radši starší, ale v lepším stavu.
Hele, ten Hnisan bude na servis dražší než ta Z4. Myslím, že i než Boxter.
S cenama dílů na JPN to není fáma.
Neberu aftermarket.
Enthusiastic.driver
350Z nebude mít o nic větší provozní náklady než ta Z4, spojka za 30 fakt neee 😄
A taky bych neřekl, že bude nejsportovnější, obzvlášť roadster je tlustá velryba.
Jinak vzhledem k cenám konkurence začíná být zajímavou (ale finančně rizikovou) volbou Boxster
A taky bych neřekl, že bude nejsportovnější, obzvlášť roadster je tlustá velryba.
Jinak vzhledem k cenám konkurence začíná být zajímavou (ale finančně rizikovou) volbou Boxster
Enthusiastic.driver
Mi přijde, že jsou ty věty prohozené, u MX-5 se zase píše o výrazně vyprofilovaných sedadlech a jsou tam plácačky... 😄
ikarus
Taky jsem čekal na SLK a nic 😐 Bmw ujde, ale až jako plán bé. Sexy TT nic moc.
webpaja
Mám obavu, že poznámka k sedačkám v Z4 se vztahuje na ta základní, příplatková sportovní ten problém neměla.
Jízdní vlastnosti pak výrazně převyšují zmíněné TT, ne že jsou jen lepší.
Jízdní vlastnosti pak výrazně převyšují zmíněné TT, ne že jsou jen lepší.
Jde o to, co je to za TT a za Z4.
Znám obě dobře. Z4 je lepší a stylovější auto.
Ale v základu se proti některým TT nechytá.
Ale spoustě lidí se bude líp řídit TT, protože ne každej skousne sedět na zadních kolech a mít před sebou megahaubnu.
V TT se cejtěj víc jak v každým obyč autě, se kterejma (A3,Golf,Oc) má skoro všechno společný a tudíž se dobře servisuje.
Oboje má svý pro a proti.
Stejně tak SLK, který autor vosalámoval.