Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Obsolete
norday
| 18. 7. 2018 20:33
Ach jo. Toyota bohužel zamrzla desetiletí zpět. Kdy naposledy byla maska ve stylu formule moderní? (ani tenkrát to nevypadalo moc dobře)
Obsolete
megacruiser
| 19. 7. 2018 00:52
Taky absence manuální převodovky je celkem trapas. Kdepak, to už bude samá elektronika aby v tom zvládli jezdit i blbečci odkojení hrami na PC. Pamatuji si staré japonské třílitry - Supra, Nissan 300ZX, to byly auta!
Avatar - Stewee
Toyota alebo...?
Stewee
| 19. 7. 2018 08:33
Ako tak čítam, motor od BMW, použité tlačítka z interiéru BMW, kto vie čo z podvozku od BMW sa tiež použije... smutné... toto už nebude Supra ako sme ju poznali, toto je hybrid medzi Toyo a BMW... Škoda, že tak veľká a zvučná firma akou Toyota je,išla cestou nie vlastného projektu, ale zaplietla sa s BMW... Vymrel ďalší skvelý model... Supra!
Avatar - iudex
Toyota alebo...?
iudex
| 19. 7. 2018 10:29
Tak na to, ako dlho a ťažko sa Supra rodila, akí boli predchodcovia a aké boli očakávania od novej generácie, musí byť toto pre fanúšikov obrovským sklamaním. Trochu to pripomína vývoj Hondy NS-X, tá ale nakoniec prišla s jedinečnou technikou a je nezameniteľná. Toto v podstate bude prekapotované BMW a z Toyoty tu bude veľmi málo. Niežeby BMW kupé bolo zlé, to rozhodne nie, ale proste tá výnimočnosť je preč, motory a technika BMW, exteriér jasné BMW, dokonca aj interiér či tlačítka a k tomu navyše povinný automat. Toto skrátka nebude žiadna "rýchla a zbesilá" Supra, sen tunerov a pretekárov. Tiež mi to príde ako downgrade, teda že Supra bude patriť o triedu nižšie ako tomu bolo dakedy, keď Supra mala zásadne šesťvalce, ktoré najmä v biturbo verziách sa tunili na neskutočné výkony. Štvorvalcová Supra s automatom je skrátka posun iným smerom a nie som si istý, či tým správnym.
Rentabilita
Vantage
| 19. 7. 2018 10:29
Já se Toyotě vůbec nedivím, že šla do projektu s BMW. Toyota moc dobře ví, že tohle auto nebude veleúspěšné, proto mi asi ani nevadí, že je to vlastně nová Z4 s pevnou střechou a jinou karoserií, takhle mají alespoň šanci, že se jim část nákladů vrátí. Navíc iDrive je skvělý, asi bych tam touchpad z Lexusu nechtěl a hlavně... zrovna poslední dvoulitr i třílitr BMW jsou skvělé motory.
A k tomu manuálu... Když to člověk umí, hraje si s meziplyny, řízení je pak odměna, ale většině (mladých) lidí jde spíš o to, jak snadno se dá s tím daným autem jet rychle a přitom se totálně nerozbít. Kamarád chce kupovat lehce jetý F-type v manuálu, v ČR 0 kusů, v celém Německu 2 auta v konfiguraci, manuál, kupé, od 2016 ... takže tak
Avatar - iudex
Rentabilita
iudex
| 19. 7. 2018 10:37
Ekonomicky to z pohľadu Toyoty plne chápem, ale z pohľadu fanúšika a zákazníka a predošlej histórie Supry to musí byť sklamanie. Samozrejme R6 od BMW je famózny motor a človek môže byť rád, že nejaká šesťvalcová Toyota vôbec bude, ale skrátka to stratilo všetku výnimočnosť, je to "len" kupé verzia Z4 a ak niekto nechce vyslovene kupé, nevidím dôvod, prečo pri rovnakej technike (a z toho logicky vyplývajúcemu malému cenovému rozdielu) nezobrať rovno BMW s imidžom prémiovky. Na druhej strane beriem, že pre záujemcu o kupé to môže byť dobrá kúpa, technika BMW za nižšiu cenu.
Rentabilita
Vantage
| 19. 7. 2018 10:53
Uvidíme, jak to Japonci nakonec naladí, minulý týden jsem sledoval videa z Goodwoodu a i když auto zní jako R6 BMW, zvukově ta R6 byla trochu víc přirozená, než bývá poslední dobou zvykem u BMW. Navíc vrchní inženýr vývoje Tada už v lednu potvrdil, že v 2019 uvedou základní verzi a skutečně ostrá GRMN verze přijde na přelomu 2019 a 2020, měla by mít přibližně o 50 koní víc než standard, tedy cca 385 koní.
Rentabilita
Mig_35
| 19. 7. 2018 10:55
Tak to já zase nejsem zklamaný vůbec.
ad 1) Famózní motor /ok nemá to nic společného, že ho mám v autě:) lehce laditelný na 400 hp. ad 2) Z4 v provedení kupé, kterou si u BMW nekoupím ad 3) na rozdíl od BMW to nebude masovka ad 4) kdyby se to podobalo konceptu, tak to bude daleko větší odvaz než Z4 ad 5) Z4 v provedení kupé, daleko tužší, lehčí, sportovnější - samá pozitiva

...až na ten automat, nezpochybňuju, že je skvělý, ale do prkýnka borovýho dyť vyrobit manuální převodovku přece není zase takový neřešitelný počin...

a že to bude ve spolupráci s BMW - no aspoň to nebude mít výkon GT86...
Rentabilita
Pallermo
| 19. 7. 2018 12:59
Kdyz uz tu zminujes vykon gt86, tka by si mel vedet na co je vubec urcene a ze se da hodne dobre upravovat. Vetsinou v nemecku vidis GT86 ci BRZ s kompresorem 300-380 koni a uz sem jich par videl jet a je to uplne neco jineho pak. ME stacilo jet i obycejnou GT86, to je totiz hlavne na kroutici se silnice, klikate hory atd...ne zadny 0-100 jako trapny dieselpower ale Cechacci.
Rentabilita
Mig_35
| 19. 7. 2018 16:08
Zvýšení výkonu 40i o 85 hp mě vyšlo na 17 tisíc Kč. Kolik stojí kompresorový kit pro GT86? ;-)
Rentabilita
Redmex
| 19. 7. 2018 16:46
Zas to aj stalo o dost viac ako nove. Holt to turbo uz mas v cene :-)
Rentabilita
Mig_35
| 19. 7. 2018 18:25
Tím jsem chtěl říct, že s motory od BMW bude Supra velmi lehce "laditelná" a za málo peněz, což se od GT86 říct nedá... i ten čtyřválec můžeš mít se 300 kobylama a šestiválec se 400. I když to nebude jak u té staré, že se budou prohánět tisícikoňové mrchy:)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku