Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota Supra se poprvé ukázala se svými předchůdci. A prozradila informace o čtyřválci

12 komentářů

norday
Ach jo. Toyota bohužel zamrzla desetiletí zpět. Kdy naposledy byla maska ve stylu formule moderní? (ani tenkrát to nevypadalo moc dobře)
megacruiser
Taky absence manuální převodovky je celkem trapas. Kdepak, to už bude samá elektronika aby v tom zvládli jezdit i blbečci odkojení hrami na PC. Pamatuji si staré japonské třílitry - Supra, Nissan 300ZX, to byly auta!
Avatar - Stewee
Stewee
Ako tak čítam, motor od BMW, použité tlačítka z interiéru BMW, kto vie čo z podvozku od BMW sa tiež použije... smutné... toto už nebude Supra ako sme ju poznali, toto je hybrid medzi Toyo a BMW... Škoda, že tak veľká a zvučná firma akou Toyota je,išla cestou nie vlastného projektu, ale zaplietla sa s BMW... Vymrel ďalší skvelý model... Supra!
Avatar - iudex
iudex
Tak na to, ako dlho a ťažko sa Supra rodila, akí boli predchodcovia a aké boli očakávania od novej generácie, musí byť toto pre fanúšikov obrovským sklamaním. Trochu to pripomína vývoj Hondy NS-X, tá ale nakoniec prišla s jedinečnou technikou a je nezameniteľná. Toto v podstate bude prekapotované BMW a z Toyoty tu bude veľmi málo. Niežeby BMW kupé bolo zlé, to rozhodne nie, ale proste tá výnimočnosť je preč, motory a technika BMW, exteriér jasné BMW, dokonca aj interiér či tlačítka a k tomu navyše povinný automat. Toto skrátka nebude žiadna "rýchla a zbesilá" Supra, sen tunerov a pretekárov. Tiež mi to príde ako downgrade, teda že Supra bude patriť o triedu nižšie ako tomu bolo dakedy, keď Supra mala zásadne šesťvalce, ktoré najmä v biturbo verziách sa tunili na neskutočné výkony. Štvorvalcová Supra s automatom je skrátka posun iným smerom a nie som si istý, či tým správnym.
Vantage
Já se Toyotě vůbec nedivím, že šla do projektu s BMW. Toyota moc dobře ví, že tohle auto nebude veleúspěšné, proto mi asi ani nevadí, že je to vlastně nová Z4 s pevnou střechou a jinou karoserií, takhle mají alespoň šanci, že se jim část nákladů vrátí. Navíc iDrive je skvělý, asi bych tam touchpad z Lexusu nechtěl a hlavně... zrovna poslední dvoulitr i třílitr BMW jsou skvělé motory.
A k tomu manuálu... Když to člověk umí, hraje si s meziplyny, řízení je pak odměna, ale většině (mladých) lidí jde spíš o to, jak snadno se dá s tím daným autem jet rychle a přitom se totálně nerozbít. Kamarád chce kupovat lehce jetý F-type v manuálu, v ČR 0 kusů, v celém Německu 2 auta v konfiguraci, manuál, kupé, od 2016 ... takže tak
Avatar - iudex
iudex
Ekonomicky to z pohľadu Toyoty plne chápem, ale z pohľadu fanúšika a zákazníka a predošlej histórie Supry to musí byť sklamanie. Samozrejme R6 od BMW je famózny motor a človek môže byť rád, že nejaká šesťvalcová Toyota vôbec bude, ale skrátka to stratilo všetku výnimočnosť, je to "len" kupé verzia Z4 a ak niekto nechce vyslovene kupé, nevidím dôvod, prečo pri rovnakej technike (a z toho logicky vyplývajúcemu malému cenovému rozdielu) nezobrať rovno BMW s imidžom prémiovky. Na druhej strane beriem, že pre záujemcu o kupé to môže byť dobrá kúpa, technika BMW za nižšiu cenu.
Vantage
Uvidíme, jak to Japonci nakonec naladí, minulý týden jsem sledoval videa z Goodwoodu a i když auto zní jako R6 BMW, zvukově ta R6 byla trochu víc přirozená, než bývá poslední dobou zvykem u BMW. Navíc vrchní inženýr vývoje Tada už v lednu potvrdil, že v 2019 uvedou základní verzi a skutečně ostrá GRMN verze přijde na přelomu 2019 a 2020, měla by mít přibližně o 50 koní víc než standard, tedy cca 385 koní.
Mig_35
Tak to já zase nejsem zklamaný vůbec.
ad 1) Famózní motor /ok nemá to nic společného, že ho mám v autě😊 lehce laditelný na 400 hp. ad 2) Z4 v provedení kupé, kterou si u BMW nekoupím ad 3) na rozdíl od BMW to nebude masovka ad 4) kdyby se to podobalo konceptu, tak to bude daleko větší odvaz než Z4 ad 5) Z4 v provedení kupé, daleko tužší, lehčí, sportovnější - samá pozitiva

...až na ten automat, nezpochybňuju, že je skvělý, ale do prkýnka borovýho dyť vyrobit manuální převodovku přece není zase takový neřešitelný počin...

a že to bude ve spolupráci s BMW - no aspoň to nebude mít výkon GT86...
Pallermo
Kdyz uz tu zminujes vykon gt86, tka by si mel vedet na co je vubec urcene a ze se da hodne dobre upravovat. Vetsinou v nemecku vidis GT86 ci BRZ s kompresorem 300-380 koni a uz sem jich par videl jet a je to uplne neco jineho pak. ME stacilo jet i obycejnou GT86, to je totiz hlavne na kroutici se silnice, klikate hory atd...ne zadny 0-100 jako trapny dieselpower ale Cechacci.
Mig_35
Zvýšení výkonu 40i o 85 hp mě vyšlo na 17 tisíc Kč. Kolik stojí kompresorový kit pro GT86? 😉
Redmex
Zas to aj stalo o dost viac ako nove. Holt to turbo uz mas v cene 😄
Mig_35
Tím jsem chtěl říct, že s motory od BMW bude Supra velmi lehce "laditelná" a za málo peněz, což se od GT86 říct nedá... i ten čtyřválec můžeš mít se 300 kobylama a šestiválec se 400. I když to nebude jak u té staré, že se budou prohánět tisícikoňové mrchy😊